Net na Hamelin krijg je een travel spell. Dat scheelt een partij lopen zegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:48 schreef Sickert het volgende:
De sfeer die Ni Ni Kuni uitstraalt is zo geweldigmaar ik heb zo geen geduld voor dat battle systeem
Heb enkel de demo gespeeld.. op de Vita wil ik dit spel! Lekker op de bank terwijl vrouwlief iets kijkt wat ik niet wil of enkel maar met een half oog. Dan zou ik er nog geduld voor hebben. Zo heb ik ook die eerste 2 Metal gears op de psp gespeeld.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Net na Hamelin krijg je een travel spell. Dat scheelt een partij lopen zeg
Nieuwe 320 GiB HDD is wel internquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef dud0r het volgende:
Als je de data gaat backuppen formateert de ps3 zelf de aangesloten externe hdd of usb stick.
Durf niet te zeggen of 32gb genoeg is. Volgens mij wordt dat van te voren gecontroleerd door het systeem.
En die blu-ray drive had je zelf ook makkelijk kunnen doen. Heb ik een aantal maanden geleden ook gedaan en is totaal niet moeilijk
Iemand de demo van Metal Gear Rising al gespeeld?
Ik vind het wel oke maar echt lekker weg spelen deed het niet voor mij.
En door de final fantasy aanbieding vorige week ben ik bezig met FF8 terwijl ik een gigantische backlog heb waar ik nog door heen moet
OKquote:Op dinsdag 12 februari 2013 05:51 schreef Pheno het volgende:
Of je backup-apparaat groot genoeg is wordt gewoon gecontroleerd van te voren door de PS3. Dus dat merk je snel zat
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:49 schreef Aether het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)e-sale-starts-today/
Batman: Arkham Asylum (ends 27/02/13)
Was 19.99/15.99/AU$24.95; now 9.99/7.99/AU$14.45
Additional 10% Discount for Plus Subscribers
Batman: Arkham City (ends 27/02/13)
Was 29.99/19.99/AU$39.95; now 11.99/9.69/AU$17.95
Twijfel nog overquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.
(Schijnt 40GB installatie te zijn?!)quote:The Sly Trilogy (ends 27/02/13)
Was 19.99/15.99/AU$24.95; now 9.99/7.99/AU$14.95
Bijna wel ja, het wordt ook aangeraden om de losse delen 1 voor 1 te installeren ipv alles in 1 keer.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:18 schreef Aether het volgende:
(Schijnt 40GB installatie te zijn?!)
40$quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Schijnbaar een goede nieuwe 3rd party controller voor de PS3:
http://gamingillustrated.com/gioteck-gc-2-ps3-controller-review/
... met 360 lay-out qua sticks, en fijne triggers. Geen idee hoeveel die kost, want dat vermeldt het artikel helaas niet.
http://www.engadget.com/2(...)ensitivity-on-the-f/quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef Yi-Long het volgende:
Schijnbaar een goede nieuwe 3rd party controller voor de PS3:
http://gamingillustrated.com/gioteck-gc-2-ps3-controller-review/
... met 360 lay-out qua sticks, en fijne triggers. Geen idee hoeveel die kost, want dat vermeldt het artikel helaas niet.
Zeker. Of ipadquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook ideaal in combinatie met je smartphone als afstandsbediening.
Ik heb de Collectors Editionquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nice. Vanavond Batman: Arkham City spelen.
Kort?10-15 uur gespeeld?speel jij soms op easy?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:46 schreef Slayage het volgende:
wel jammer dat arkham city zo kort duurt en dat de eindbazen zo easy waren itt asylum, maar het was weer lekker spelen
in vergelijking met asylum was de hoofdlijn veel korterquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kort?10-15 uur gespeeld?speel jij soms op easy?
Het is dan ook geen FPS singleplayer a la CoD of BFquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
in vergelijking met asylum was de hoofdlijn veel korterdaarnaast kwam ik maar 1 keer vast te zitten omdat ik 1 van die containers van bane niet kon vinden en bij asylum, zat ik een aantal keer vast omdat ik er niet uitkwam hoe ik verder moest, ik was verbaasd dat het zo afliep. ook omdat het niet echt een grote joker climax was als bij asylum, maarja misschien moet ik die vergelijking met asylum niet maken
Erg tof spel met idem sfeer!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou even voor een tientje een nieuw spelletje doen vanavond, en ik zag dat PSN+ ook in de aanbieding is voor een tientje, 90 dagen! En Sleeping Dogs is gratis in februari. Hoor daar wel aardige verhalen over dus die ben ik nu aan het downloaden.
echt een eye opener deze post van jequote:Op donderdag 14 februari 2013 20:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is dan ook geen FPS singleplayer a la CoD of BF
Download??quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Op 50% inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |