Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bekquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een schijtplaat is dit toch
Ow, fuckquote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Was idd een erg leuke seriequote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Yesssssssssssssssssssssssquote:
quote:
Jochem meijer garp.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
Yep, of hij doet alsof iet zn suffe dansjes niet voor de camera doet, maar je ziet aan zn bekkie dat ie het er stiekem toch voor doet... Die zijn nog erger.quote:
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op gebodenquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee.
10.000 punten voor de grote eindbaasquote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Dat was inderdaad niet leukquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Hij hoeft het niet te doen hèquote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
Sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Jochem Meijer was de 1e hiermee denk jij?
Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Google Translate herkent deze taal nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef June. het volgende:
[..]
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek
Grapje heur
Ja, en het geld dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te doen hèHij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Fok hequote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Meerderheid heeft toch een bijdrage geleverd, dan is het een beetje hetzelfde als de politiek: als je stemt wil je toch een beetje een leuk kabinet. Als dat niet zo is gaat de klaagbaak open.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Hij moet wel, want geld.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te doen hèHij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Finkersquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Google Translate herkent deze taal niet
Vast iets Twentsquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver?quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Nu moet iemand het dak van de kerk op om op de resetknop te drukken zekerquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Dit is een juiste samenvattingquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Stelt ie een hoop fans mee teleur.quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Nu je het zegt.... ik heb daar idd wat vaags van gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Grapje he. Finkers is een tijdje geleden nogal doorslagen met zijn geloofgedoe
Precies, gewoon uit protest zich even terugtrekken op de wc ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Boeiendquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stelt ie een hoop fans mee teleur.
Blijven kijken, dan weet je hetquote:
Ik las 'ga je haar stofzuigen'quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.quote:
Liedje van Cliff Richard.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las 'ga je haar stofzuigen'
Ieder z'n meug.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las 'ga je haar stofzuigen'
half uir gldemn grdraaidquote:
goeie samenvattingquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver?
Dat kan je ook doen, ben je alleen wat langer zoet mee dan die paar minutenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las 'ga je haar stofzuigen'
Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Ik ben altijd vrolijk!quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Valt me wel op dat de Tukkers in dit topic vrij vrolijk zijn.
Die andere lui zijn allemaal zoerproemn
Ik vind ook dat het dit jaar allemaal wat minder is en soms erg geforceerd maar als ik t zat ben ga ik gewoon ff wat anders doen...quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Vond hij vorig jaar al niet, maar ja, je kan het ook niet doen, maar mensen doneren hier speciaal voor.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Heeft ie zelf ook al gezegd. Bij schnabbels in het land wordt het hem ook altijd gevraagd en weigert hij wel.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Over in de here gesprokenquote:
Niks van meegekregenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
heeft zeker geld gebodenquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daar heeft de nieuwslezeres moeite mee
Seri Serious riekwest...
Die ene keer in het jaar die paar minuten...quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaidquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stelt ie een hoop fans mee teleur.
A-to the-men.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Dit inderdaadquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Jup.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Ze doen dat verzoekje met een ander doelquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Ik heb hem niet meegekregenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |