abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695648
Alle proemen in 'n drek
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:23 #202
208890 June.
Seriously?
pi_120695651
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een schijtplaat is dit toch :r
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek :P

Grapje heur
Shine bright like a diamond.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:57:27 #203
18653 crew  D.
pi_120695655
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Ow, fuck -O-

Misschien moet ik maar gewoon niet kijken, dan doet het minder pijn :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:28 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695656
Op huis aan voor kerstmis. Ja, ik kan Twents ineens!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695659
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Was idd een erg leuke serie :Y
pi_120695673
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee. :r
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:41 #207
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120695674
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen ;( ?
Yesssssssssssssssssssssss
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120695675
Dan goan we hier wel vedan twents kuieren :Y
pi_120695679
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120695683
Veenstra is blij dat het erop zit, volgens mij :D
pi_120695689
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
S. 2014
J. 2016
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:57:56 #212
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695692
De vis kan er weer in mensen!
pi_120695693
Candy *O* -O-
Laat ze der eens een andere wachtband ingooien :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 22:58:18 ]
pi_120695694
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
pi_120695695
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen *O* ?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 22:58:00 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_120695698
Hoi, kan ik pagina 888 weer uitzetten? :D
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:58:04 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:08 #218
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695705
Is de SMS-balk vastgelopen?
pi_120695708
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
Jochem meijer garp.
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:12 #220
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695709
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, want die doet dat. :')
Yep, of hij doet alsof iet zn suffe dansjes niet voor de camera doet, maar je ziet aan zn bekkie dat ie het er stiekem toch voor doet... Die zijn nog erger.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695717
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee. :r
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
pi_120695721
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
10.000 punten voor de grote eindbaas
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120695723
Hey Ho
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120695724
hoe laat living doll?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120695725
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
Hoi, kan ik pagina 888 weer uitzetten? :D
ja hoor
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:28 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695727
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Huh?
Make love, not war ☮
pi_120695730
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Dat was inderdaad niet leuk :N
pi_120695735
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Jochem meijer garp.
Jochem Meijer was de 1e hiermee denk jij? :')
pi_120695752
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Koel en donker bewaren
pi_120695763
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Jochem Meijer was de 1e hiermee denk jij? :')
Sowieso
pi_120695766
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Huh?
Grapje he. Finkers is een tijdje geleden nogal doorslagen met zijn geloofgedoe :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695768
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:13 #233
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_120695771
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef June. het volgende:

[..]

Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek :P

Grapje heur
Google Translate herkent deze taal niet ;(
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:19 #234
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695781
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Ja, en het geld dan? :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:21 #235
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120695794
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:59:34 #237
18653 crew  D.
pi_120695798
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
Dat is al binnen :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:41 #238
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120695806
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
is al binnen ^O^
pi_120695810
Goeie OP trouwens
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120695812
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Fok he :P
pi_120695814
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Meerderheid heeft toch een bijdrage geleverd, dan is het een beetje hetzelfde als de politiek: als je stemt wil je toch een beetje een leuk kabinet. Als dat niet zo is gaat de klaagbaak open.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:46 #242
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695815
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
jezus in het huis :o
Ik heb heul geen zus.
pi_120695816
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
Er worden zoveel platen niet gedraaid die wel worden aangevraagd!
Koel en donker bewaren
pi_120695819
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Zo te zien wel ja :D
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:59:50 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695821
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Hij moet wel, want geld.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120695823
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Google Translate herkent deze taal niet ;(
Finkers _O_

Met de briljante titel: de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120695825
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
I reject reality and substitute my own
pi_120695826
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Vast iets Twents ;(. Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_120695831
Wat is livingdoll???:???
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:00:06 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_120695833
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja hoor
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver? *O*
pi_120695835
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
Valt me wel op dat de Tukkers in dit topic vrij vrolijk zijn.

Die andere lui zijn allemaal zoerproemn :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695837
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
:P Zat ook al te denken, dadelijk even testen.
pi_120695847
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:19 #254
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695853
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Nu moet iemand het dak van de kerk op om op de resetknop te drukken zeker :')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:00:28 #255
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695863
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver? *O*
Dit is een juiste samenvatting :Y.
pi_120695867
Was een gezellig uurtje :W
pi_120695871
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
O+
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:32 #258
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695872
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Stelt ie een hoop fans mee teleur.
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:40 #259
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695880
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Moody het volgende:

[..]

Grapje he. Finkers is een tijdje geleden nogal doorslagen met zijn geloofgedoe :P
Nu je het zegt.... ik heb daar idd wat vaags van gehoord.
Make love, not war ☮
pi_120695884
Ik wacht op scream and shout :@ : @: :@ :@
pi_120695889
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Precies, gewoon uit protest zich even terugtrekken op de wc ofzo _O-
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:50 #262
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120695890
rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
De 360-stream in niet 360.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120695891
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Stelt ie een hoop fans mee teleur.
Boeiend
pi_120695895
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is livingdoll???:???
Blijven kijken, dan weet je het 8-)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:00 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695896
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Ik las 'ga je haar stofzuigen' :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:03 #266
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:

[..]

Boeiend
Ja.
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:04 #267
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695904
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hij moet wel, want geld.
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:14 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695915
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is livingdoll???:???
Liedje van Cliff Richard.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695921
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Lamabal het volgende:
Ik wacht op scream and shout :@ : @: :@ :@

Hoef je niet te wachten :)
pi_120695922
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik las 'ga je haar stofzuigen' :')
Ik moest lachen :') _O-
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:20 #271
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695924
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik las 'ga je haar stofzuigen' :')
Ieder z'n meug.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120695925
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Lamabal het volgende:
Ik wacht op scream and shout :@ : @: :@ :@
half uir gldemn grdraaid
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120695927
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver? *O*
goeie samenvatting
pi_120695928
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:01:31 #275
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695936
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik las 'ga je haar stofzuigen' :')
Dat kan je ook doen, ben je alleen wat langer zoet mee dan die paar minuten _O-
pi_120695939
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:36 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695940
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Moody het volgende:

[..]

Valt me wel op dat de Tukkers in dit topic vrij vrolijk zijn.

Die andere lui zijn allemaal zoerproemn :P
Ik ben altijd vrolijk!
Make love, not war ☮
pi_120695941
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
Ik vind ook dat het dit jaar allemaal wat minder is en soms erg geforceerd maar als ik t zat ben ga ik gewoon ff wat anders doen...
S. 2014
J. 2016
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:39 #279
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695944
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Volgens mij niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695948
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Ja.
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:49 #281
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695954
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Vond hij vorig jaar al niet, maar ja, je kan het ook niet doen, maar mensen doneren hier speciaal voor.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:58 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695963
Serious Rekr kwest
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695972
Ja, daar heeft de nieuwslezeres moeite mee :')

Seri Serious riekwest...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 23:02:05 #284
123170 alors
zlata1234
pi_120695977
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
Heeft ie zelf ook al gezegd. Bij schnabbels in het land wordt het hem ook altijd gevraagd en weigert hij wel.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 23 december 2012 @ 23:02:14 #285
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120695988
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Over in de here gesproken
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:02:16 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695994
Minty?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120696001
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Niks van meegekregen :@
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120696002
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef De_Nater het volgende:
Ja, daar heeft de nieuwslezeres moeite mee :')

Seri Serious riekwest...
heeft zeker geld geboden
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120696003
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Daar gaat het toch ook niet over. Wij willen Nederland een stukkie mooier maken en 3fm voorop, dan vinden wij het jammer als kostbare zendtijd vergooit wordt aan onzin...
Die ene keer in het jaar die paar minuten...
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 23:02:24 #290
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120696004
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik ben altijd vrolijk!
:X
pi_120696006
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Stelt ie een hoop fans mee teleur.
hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
pi_120696012
Tukkers zijn dan ook gewoon tof. Kan het altijd goed vinden met onze Nederlanders uit het oosten.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:02:42 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_120696020
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
A-to the-men.
pi_120696024
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Dit inderdaad
pi_120696028
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef whoopa het volgende:
Heeft Ekdom eigenlijk dit jaar minty gedaan?
Jup.
  zondag 23 december 2012 @ 23:03:00 #296
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120696044
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hoezo, hun verzoek wordt toch gedraaid
Ze doen dat verzoekje met een ander doel ;)
  zondag 23 december 2012 @ 23:03:04 #297
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120696048
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Over in de here gesproken
Ik heb hem niet meegekregen :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 23:03:08 #298
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120696051
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

:X
:6 :*
Make love, not war ☮
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:03:11 #299
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120696055
I dont care *O*
pi_120696057
Iets spontaans is leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')