quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:
Forceerious Request
Dat was een bazensoapquote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Ja?quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Amsterdams vind ik wel tof om te horen.
Zap dan ff een kanaaltje verder manquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:
Forceerious Request
Klopt, en het "huus"-"hoes"-verschilquote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Drents is wel wat anders hoor. Drents is met meer -ie klanken op het eind.
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.
Dat verstaat NIEMAND!
quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb erin mee gespeeld als figurant
Die kon niet geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen?
Ja precies..quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MaLo het volgende:
Die zanger zegt telkens Verdan, ik heb nog nooit een tukker Verdan horen zeggen, altijd "gewoon" Vedan.
dat wil ik ja wel horen!quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.
Dat verstaat NIEMAND!
Gatverdamme!quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Ekdomquote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
Gasten die zo constant de camera in kijken, naar volk.
Chris Rea zal waarschijnlijk minder kinderachtig zijn dan jijquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
Haha tofquote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waren wat opnames bij t stadion van Heracles![]()
Moest paar keer door t beeld lopen
Dus dat.quote:
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bekquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een schijtplaat is dit toch
Ow, fuckquote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Was idd een erg leuke seriequote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Yesssssssssssssssssssssssquote:
quote:
Jochem meijer garp.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
Yep, of hij doet alsof iet zn suffe dansjes niet voor de camera doet, maar je ziet aan zn bekkie dat ie het er stiekem toch voor doet... Die zijn nog erger.quote:
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op gebodenquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee.
10.000 punten voor de grote eindbaasquote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |