abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695441
Toch wa een leuk liedje onie da!
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:28 #152
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120695444
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.

Dat verstaat NIEMAND! _O-
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:29 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695447
RTV Oost bijna afgelopen
pi_120695453
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:

Forceerious Request
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:54:39 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695461
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Dat was een bazensoap _O_.
pi_120695462
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Stefanovich het volgende:
Toch wa een leuk liedje onie da!
Machtig mooooooi
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:41 #157
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120695463
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120695464
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Alcatranz. het volgende:

[..]

Amsterdams vind ik wel tof om te horen. :Y
Ja?
pi_120695465
En dit nummer is ook tof ^O^
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:47 #160
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_120695468
Wat een schijtplaat is dit toch :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:47 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695469
Wat voor taal zingt aap?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695471
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:

Forceerious Request
Zap dan ff een kanaaltje verder man :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695472
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef MaLo het volgende:

[..]

Drents is wel wat anders hoor. Drents is met meer -ie klanken op het eind.
Klopt, en het "huus"-"hoes"-verschil :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:48 #164
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695473
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.

Dat verstaat NIEMAND! _O-
Dat zou mooi zijn _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695486
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat was een bazensoap _O_.
Ik heb erin mee gespeeld als figurant
pi_120695487
Ik vond het geen relaxed uurtje.
Koel en donker bewaren
pi_120695490
Die zanger zegt telkens Verdan, ik heb nog nooit een tukker Verdan horen zeggen, altijd "gewoon" Vedan.
pi_120695503
Stelletje eelskerds hier eigenlijk :(
I reject reality and substitute my own
pi_120695505
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen? ;(
Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:55:23 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695508
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb erin mee gespeeld als figurant
:D! Als wie/wat/wanneer?
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:23 #171
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120695509
:r Gasten die zo constant de camera in kijken, naar volk.
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:32 #172
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695520
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen? ;(
Die kon niet geloof ik.
Make love, not war ☮
pi_120695521
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Moody het volgende:

[..]

Zap dan ff een kanaaltje verder man :P
Ik vat het alleen ff samen zodat we verder kunnen
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:33 #174
208890 June.
Seriously?
pi_120695523
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MaLo het volgende:
Die zanger zegt telkens Verdan, ik heb nog nooit een tukker Verdan horen zeggen, altijd "gewoon" Vedan.
Ja precies..
Shine bright like a diamond.
pi_120695539
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.

Dat verstaat NIEMAND! _O-
dat wil ik ja wel horen!
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:45 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695540
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Gatverdamme!
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:55:54 #177
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695548
Nu al zin in Living Doll :'(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:54 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695549
quote:
18s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
:r Gasten die zo constant de camera in kijken, naar volk.
Ekdom :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695553
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D! Als wie/wat/wanneer?
Waren wat opnames bij t stadion van Heracles :D
Moest paar keer door t beeld lopen :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:56 #180
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695555
Wat is deze band?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120695559
Lange nek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120695564
Versta er niets van :{w
pi_120695566
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
Chris Rea zal waarschijnlijk minder kinderachtig zijn dan jij :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:56:04 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695567
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat was een bazensoap _O_.
Nog nooit gezien. Ook geen behoefte aan.
Make love, not war ☮
pi_120695570
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zin in Living Doll :'(
Nee.
  zondag 23 december 2012 @ 22:56:14 #186
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120695578
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ekdom :r
Ja, want die doet dat. :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:56:29 #187
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695590
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
}) })
Make love, not war ☮
pi_120695593
Welke taal is dit? :{
pi_120695595
Johnny de Mol op drums.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120695597
ENorm heeft dit liedje ook al eens gemaakt, over de 12e man van FC Twente ;)


Lekker heur!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:56:41 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695600
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Waren wat opnames bij t stadion van Heracles :D
Moest paar keer door t beeld lopen :')
Haha tof :P
pi_120695614
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ekdom :r
Jij :r
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:56:59 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695616
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nee.
Dus dat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695618
Wel een onmeunig tempo in dit topic :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:01 #195
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695619
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:
Welke taal is dit? :{
Dat vroeg ik me ook af bij dat Mr Polska-nummer een uur geleden.
pi_120695622
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Haha tof :P
ja idd, wel grappig om je zelf terug te zien op tv later :Y
pi_120695625
:D Ilse
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:13 #198
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_120695633
Wat een KUT liedje.
Tics van je petten.
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:16 #199
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695642
ah eNorm dus
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120695646
afgelopen ;( ?
pi_120695648
Alle proemen in 'n drek
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:23 #202
208890 June.
Seriously?
pi_120695651
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een schijtplaat is dit toch :r
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek :P

Grapje heur
Shine bright like a diamond.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:57:27 #203
18653 crew  D.
pi_120695655
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Ow, fuck -O-

Misschien moet ik maar gewoon niet kijken, dan doet het minder pijn :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:28 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695656
Op huis aan voor kerstmis. Ja, ik kan Twents ineens!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695659
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Was idd een erg leuke serie :Y
pi_120695673
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee. :r
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:41 #207
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120695674
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen ;( ?
Yesssssssssssssssssssssss
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120695675
Dan goan we hier wel vedan twents kuieren :Y
pi_120695679
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120695683
Veenstra is blij dat het erop zit, volgens mij :D
pi_120695689
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
S. 2014
J. 2016
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:57:56 #212
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695692
De vis kan er weer in mensen!
pi_120695693
Candy *O* -O-
Laat ze der eens een andere wachtband ingooien :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 22:58:18 ]
pi_120695694
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
pi_120695695
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen *O* ?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 22:58:00 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_120695698
Hoi, kan ik pagina 888 weer uitzetten? :D
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:58:04 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:08 #218
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695705
Is de SMS-balk vastgelopen?
pi_120695708
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
Jochem meijer garp.
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:12 #220
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695709
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, want die doet dat. :')
Yep, of hij doet alsof iet zn suffe dansjes niet voor de camera doet, maar je ziet aan zn bekkie dat ie het er stiekem toch voor doet... Die zijn nog erger.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695717
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee. :r
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
pi_120695721
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
10.000 punten voor de grote eindbaas
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120695723
Hey Ho
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120695724
hoe laat living doll?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120695725
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
Hoi, kan ik pagina 888 weer uitzetten? :D
ja hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')