abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695381
Klapt mee
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:33 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695382
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Van die mensen of van mij? _O-
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Van die mensen of van mij? _O-
Van jou.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:53:33 #128
18653 crew  D.
pi_120695383
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Dat maakt het nog niet gewoon 8-)
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:34 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695385
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

da's toch niet zo gek?
Nee, maar daarom ben ik wel het eerder zat.
Make love, not war ☮
pi_120695386
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
pi_120695388
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
Precies het zelfde als Haags/Amsterdams etc.
pi_120695396
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
En daarom blijf ik gewoon gezellig in het oosten O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:47 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695397
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Inderdaad :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695401
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
Die Randstad-dialectjes klinken ook nergens naar. Boel scheldwoorden erdoor en kloar :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695403
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Niet zo veel. Ik woon er een beetje tussenin, het lijkt veel op elkaar. Nedersaksisch is dan ook een beter term, vind ik :7
Drents is wel wat anders hoor. Drents is met meer -ie klanken op het eind.
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:55 #136
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695404
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
eens, dat hoeft van mij ook niet.
Make love, not war ☮
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:59 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695408
Enorm :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695409
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Klopt. Dat kan ik echt niet volgen zonder ondertiteling.
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:54:03 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695415
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Heb je weer een glaasje accuzuur ingeschonken? ;(
Nee, ik benoem louter een feit.
pi_120695416
Twents lullen, het anthem, Living Doll:

Forceerious Request
pi_120695418
Ik versta er geen kut van! Geef mij dan maar rotterdams!
S. 2014
J. 2016
pi_120695419
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Heb je weer een glaasje accuzuur ingeschonken? ;(
Lijkt het wel op jah :D .
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_120695423
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

eens, dat hoeft van mij ook niet.
Gerard wil het eigenlijk zelf ook niet.
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:09 #144
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120695424
dis poas een anthem man _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:10 #145
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120695425
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120695429
bah, ook dit nog
pi_120695433
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enorm :r
ENorm...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:20 #148
208890 June.
Seriously?
pi_120695434
Wil miene mo nog eem seen
Shine bright like a diamond.
pi_120695438
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Precies, niks mis mee :Y
pi_120695439
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Moody het volgende:

[..]

Die Randstad-dialectjes klinken ook nergens naar. Boel scheldwoorden erdoor en kloar :P
Amsterdams vind ik wel tof om te horen. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')