Ja inderdaad, doet me denken aan mezelf als ik in het dialect probeer te praten. Ik hoor het al heel m'n leven van familie, maar zelf doen is een stuk lastiger.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Jij moet groot fan zijn van Poing.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef henkde_j het volgende:
Een plaat met mondharp er in![]()
![]()
![]()
MONDHARP
![]()
![]()
Ik zou je ook ontvolgenquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat het hele plein losgaat op Scream & Shout.
Van die mensen of van mij?quote:
Netjes, hoe is het daar eigenlijk gegaan gisteravond?quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
da's toch niet zo gek?quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Neuh!quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo
Woahquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
Niet zo veel. Ik woon er een beetje tussenin, het lijkt veel op elkaar. Nedersaksisch is dan ook een beter term, vind ikquote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ok. Wat was nu ook alweer het verschil tussen het Drents en Twents?
Ik heb het nog nooit gedaan. Ondanks dat de familie van mijn vader wel Twents praatten.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doet me denken aan mezelf als ik in het dialect probeer te praten. Ik hoor het al heel m'n leven van familie, maar zelf doen is een stuk lastiger.
Het klinkt in ieder geval niet alsof het soepel bij hem gaat.
Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo
Ik kan het wel redelijk praten. Ken niet alle Twentse woorden en zal niet alle vervoegingen juist doen, maar ik kan me prima en gemakkelijk verstaanbaar maken in het Twents.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, doet me denken aan mezelf als ik in het dialect probeer te praten. Ik hoor het al heel m'n leven van familie, maar zelf doen is een stuk lastiger.
Het klinkt in ieder geval niet alsof het soepel bij hem gaat.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Ik wist dat je dat ooit gepost had dus ik google op 'Guanabana topic aanmaken' en raakquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, dat je die post hebt kunnen vinden zo snelMaarja, dat is twee jaar geleden he
Het wordt steeds gezelliger hier he.quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Heb je weer een glaasje accuzuur ingeschonken?quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Da's ook geforceerd, ja..quote:Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |