Wat een gehuil voor een anthem.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef De_Nater het volgende:
Jeuzes, ik krijg 4 reacties binnen op mijn tweet! Er stonden niet eens hashtags in
een beller?? dat is baas Daniel Loheusquote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
We krijgen een geschiedenisles van beller.
Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!
LAPO == NIEUWE TOPIQUE
Technisch gezien had ik niet de LAPO. En ik weet dat Guanabana niet van topics openen houdt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!
LAPO == NIEUWE TOPIQUE
niet zomaar een beller; daniel lohues!quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
We krijgen een geschiedenisles van beller.
op fietsequote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even Skik draaien graag.
Hoezo niet? Ik was iets te laat.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Technisch gezien had ik niet de LAPO. En ik weet dat Guanabana niet van topics openen houdt.
Mijn baas heet geen Danielquote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een beller?? dat is baas Daniel Loheus
Allemaal ongeduld.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.
Chillquote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!
LAPO == NIEUWE TOPIQUE
valt ook niet mee, openen met samengeknepen billenquote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.
de laatsten waren veul te langzoam!quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!
LAPO == NIEUWE TOPIQUE
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik was iets te laat.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
joaquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de laatsten waren veul te langzoam!
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
Wat zei je?quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
Echt nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef peaceman het volgende:
wel of niet onbenullig... een uurtje is meer dan genoeg...
quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Lamabal het volgende:
Ik was even bezig.
MAAR WE ZIJN AAN HET GOOD GOAN
[ afbeelding ]
Haha, dat je die post hebt kunnen vinden zo snelquote:
Klopt.quote:
Geloven jullie nog steeds in dat sprookje?quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op d'n dag dat heel Holland Limburgs lult.
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Idd gezeik om niets over de anthem. Vele malen irritanter dan het nummer zelf...
Eens kijken of ze zin hebben om te discusserenquote:
Dat.quote:
En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten?quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee volgers kwijt_!
Dat het hele plein losgaat op Scream & Shout.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten?
Ja, zo spontaan is 't niet, flink geforceerd.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Nog een poar minuut'n.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Oh terecht.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
Ja inderdaad, doet me denken aan mezelf als ik in het dialect probeer te praten. Ik hoor het al heel m'n leven van familie, maar zelf doen is een stuk lastiger.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |