Klopt.quote:
Geloven jullie nog steeds in dat sprookje?quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op d'n dag dat heel Holland Limburgs lult.
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Idd gezeik om niets over de anthem. Vele malen irritanter dan het nummer zelf...
Eens kijken of ze zin hebben om te discusserenquote:
Dat.quote:
En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten?quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee volgers kwijt_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |