quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
Wat zei je?quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
Echt nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef peaceman het volgende:
wel of niet onbenullig... een uurtje is meer dan genoeg...
quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Lamabal het volgende:
Ik was even bezig.
MAAR WE ZIJN AAN HET GOOD GOAN
[ afbeelding ]
Haha, dat je die post hebt kunnen vinden zo snelquote:
Klopt.quote:
Geloven jullie nog steeds in dat sprookje?quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef robdriessen het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op d'n dag dat heel Holland Limburgs lult.
quote:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |