abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695013
Weer ku'm !
pi_120695018
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even Skik draaien graag.
op fietse ^O^
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120695020
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Technisch gezien had ik niet de LAPO. En ik weet dat Guanabana niet van topics openen houdt.
Hoezo niet? Ik was iets te laat.
Koel en donker bewaren
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:48:18 #29
18653 crew  D.
pi_120695021
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:

[..]

een beller?? dat is baas Daniel Loheus
Mijn baas heet geen Daniel
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:20 #30
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695023
we gaan binnenkort weer naar hem in het theater *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120695024
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.
Allemaal ongeduld.
pi_120695025
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!

LAPO == NIEUWE TOPIQUE
Chill
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:21 #33
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120695027
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.
valt ook niet mee, openen met samengeknepen billen
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120695032
Jammer dat radio geen ondertiteling heeft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120695033
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!

LAPO == NIEUWE TOPIQUE
de laatsten waren veul te langzoam!
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:27 #36
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695035
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik was iets te laat.
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:30 #37
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695038
Daniel Lohues. :{w
Make love, not war ☮
pi_120695043
:O
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120695049
Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42 @gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22 @DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakt _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120695056
Idd gezeik om niets over de anthem. Vele malen irritanter dan het nummer zelf...
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:46 #41
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695057
Muziek of iets leuks!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:46 #42
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695058
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef June. het volgende:
Wat 'n geneul amoal..
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120695061
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef June. het volgende:
Wat 'n geneul amoal..
Michiel denkt, ik loat Daniel mooi lul'n, dan hoef ik de bek nich oop'n te trek'n
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:50 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695062
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef D. het volgende:

[..]

Mijn baas heet geen Daniel
Ik heb een bazin.
Make love, not war ☮
pi_120695070
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

de laatsten waren veul te langzoam!
joa
  zondag 23 december 2012 @ 22:48:56 #46
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120695071
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op d'n dag dat heel Holland Limburgs lult.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120695072
Ik versta er geen snars van.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120695076
Ik was even bezig.

MAAR WE ZIJN AAN HET GOOD GOAN

pi_120695080
Dreints. Ok mooi O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 22:49:09 #50
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695083
wel of niet onbenullig... een uurtje is meer dan genoeg... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')