Die gast ook op de achtergrond....quote:Op zondag 19 december 2010 03:27 schreef co09 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht op de wmv! wmv! wmv!
maar ik snap dat youtube traag doet.. ben ook iets aan het uploaden..
EWF?quote:Op zondag 19 december 2010 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole! Nog weinig gezien hier!
Zou je EWF incl afkondiging willen uploaden voor me?
quote:Op zondag 19 december 2010 03:28 schreef henkde_j het volgende:
Zo ik ga ook maar eens die rust pakken. Goede nacht nog allemaal.
komt goedquote:Op zondag 19 december 2010 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole! Nog weinig gezien hier!
Zou je EWF incl afkondiging willen uploaden voor me?
Gewoon op het knopje OPEN NIEUW DEEL drukken en een TT naar keuze invullenquote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
Op Open een nieuw deel klikken, kopieert ie de OP mee. Wel titel even veranderen.quote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
Onderaan de hiudige OP staat een linkje naar de wiki. Daar staat de code voor de OP in die je moet copypasten in je nieuwe topic.quote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Dat hoeft niet meerquote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onderaan de hiudige OP staat een linkje naar de wiki. Daar staat de code voor de OP in die je moet copypasten in je nieuwe topic.
Oh? He wat, waar doen we dat?quote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Open een nieuw deel klikken, kopieert ie de OP mee. Wel titel even veranderen.
Geen idee, denk 't niet eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef DaMook het volgende:
Mail binnen WebHawkjuh.
Staat alleen niet in of er ook eten en drinken bij zitten.
Ach, is een eitjequote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn jullie hulpvaardig
Wist helemaal niet dat dat zo ging met 'open nieuw deel'
Wist ik eerst ook niet, zat ook alles al te kopierenquote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn jullie hulpvaardig
Wist helemaal niet dat dat zo ging met 'open nieuw deel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |