quote:
En filmpje ook al geupload?quote:
Geilquote:
Ja, zeker wel 2 minutenquote:Op zondag 19 december 2010 02:42 schreef Symphonic het volgende:
Kutbrowser
Ow en let eens op als je de lapo hebt, dit duurde weer veeeeeel en veeeeel te lang
Zo sneeuwt het hier nu ookquote:
Blijf je zeuren?quote:Op zondag 19 december 2010 02:42 schreef Symphonic het volgende:
Kutbrowser
Ow en let eens op als je de lapo hebt, dit duurde weer veeeeeel en veeeeel te lang
Ik kon iig mooi nieuw bier halenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:43 schreef Qunix het volgende:
Ik fok op me iphone dus gaat moeilijk topic openen
Jaquote:
Wat doe jij ineens lelijk..aan de koffie doe je heel andersquote:Op zondag 19 december 2010 02:42 schreef Symphonic het volgende:
Kutbrowser
Hier in Tilburg ook weer, als een tierelier.quote:
damn!quote:
altijd toch?quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef purplerose het volgende:
ben benieuwd of gerard weer meezingt dit jaar
quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens lelijk..aan de koffie doe je heel anders![]()
Hoe.quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Bij live topics kan het veel sneller, en ik heb ook al uitgelegd hoe
he needs to get laidquote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens lelijk..aan de koffie doe je heel anders![]()
Ja, met F%. maar op de vraag wat F% is heb je nog steeds geen antwoord gegeven.quote:Op zondag 19 december 2010 02:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Bij live topics kan het veel sneller, en ik heb ook al uitgelegd hoe
Jij was toch diegene die voor blowjobs was voor mensen die iets schokkends hadden gezien?quote:
hij bedoel F5quote:Op zondag 19 december 2010 02:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, met F%. maar op de vraag wat F% is heb je nog steeds geen antwoord gegeven.
topic vol?quote:
Nou ja, het maakt een paar euro uit. Maar ik zal er niet wakker van liggen.quote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Caland het volgende:
Maakt het iets uit als ik wel fanatiek kijk maar geen fuck geef om die goede doelen elk jaar?
a blowjob a day keep the dark thoughts awayquote:
Is dat zo ja? Inclusief OP?quote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
topic vol?
Doe F5 boven het invoerveld staat een linkje nieuw deel, TT anpassen en klaar
iddquote:
Zoww!quote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
topic vol?
Wait whutquote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die voor blowjobs was voor mensen die iets schokkends hadden gezien?
Jah, dat dacht ik ookquote:
doe jij dat ook alquote:
en dat geldt volgens jou voor beide partijen?quote:Op zondag 19 december 2010 02:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
a blowjob a day keep the dark thoughts away
die zou ik blij maken met een blowjob jaquote:
quote:
Ik ben hier de boel vanaf 101 rechtstreeks digitaal aan het opnemen, converten en op youtube aan het knallen, alleen youtube werkt nog niet meequote:
Heb ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Caland het volgende:
Maakt het iets uit als ik wel fanatiek kijk maar geen fuck geef om die goede doelen elk jaar?
Nee ik!quote:
Prachtige tv toch dit. Eigenlijk overdag maar slapen want dat is toch minder leuk dan de nachtenquote:
ik neem aan dat degene die de blowjob geeft er ook plezier aan beleeftquote:Op zondag 19 december 2010 02:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat geldt volgens jou voor beide partijen?
Zit niet op een ipad. Dus ik heb even wat langer nodig.quote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
topic vol?
Heb ook een traumaquote:Op zondag 19 december 2010 02:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
die zou ik blij maken met een blowjob ja
[..]![]()
![]()
![]()
je bedoelt de spreuk...a blowjob a day keeps the darks away
maar of het nou genoeg is tegen dark thoughtsquote:Op zondag 19 december 2010 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik neem aan dat degene die de blowjob geeft er ook plezier aan beleeft
ben trouwens ook benieuwd hoeveel mensen er met onderkoelingsverschijnselen wordt opgenomen in het ziekenhuis![]()
nee klopt bij mij staan 15 filmpjes in processquote:Op zondag 19 december 2010 02:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben hier de boel vanaf 101 rechtstreeks digitaal aan het opnemen, converten en op youtube aan het knallen, alleen youtube werkt nog niet mee
Andere jaren gaf ik redelijk royaal (50 tot 100 euro), maar ik kan het helaas niet missen dit jaar, hoe graag ik ook wilquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil trouwens naar het eindfeest, maar heb geen 150 euro voor een "vip" kaartje, wie sponsort me ??? Het komt allemaal bij het goede doel terecht.
Dit is niks tov van vorig jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik neem aan dat degene die de blowjob geeft er ook plezier aan beleeft
ben trouwens ook benieuwd hoeveel mensen er met onderkoelingsverschijnselen wordt opgenomen in het ziekenhuis![]()
Ajoh, die worden toch witgeverfd.quote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar of het nou genoeg is tegen dark thoughts
ik draag ook nooit een mutsquote:Op zondag 19 december 2010 02:53 schreef JaneDoe het volgende:
dat sommige mensen daar geen muts ofzo hebben meegenomen
Weltrusten of tot zo?quote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it ga stoppen, mijn tobo wil niet meer
quote:Op zondag 19 december 2010 02:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Prachtige tv toch dit. Eigenlijk overdag maar slapen want dat is toch minder leuk dan de nachten
Bij mij komen ze niet eens in de lijst te staanquote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee klopt bij mij staan 15 filmpjes in process
voor iedereen is dat andersquote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar of het nou genoeg is tegen dark thoughts
Trustequote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it ga stoppen, mijn tobo wil niet meer
Zolang het sneeuwt is het toch niet al te koud.quote:Op zondag 19 december 2010 02:53 schreef JaneDoe het volgende:
dat sommige mensen daar geen muts ofzo hebben meegenomen
als je met deze barre weeromstandigheden uren voor dat huis gaat staan, is t geen overbodige luxe hoorquote:
Dat kan ook negatief zijnquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
voor iedereen is dat anders
mijn ex ging iig altijd fluitend naar werk na een blowjob en ochtendsex
quote:
fluitend en ochtend gaan bij mij sowieso al niet samenquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef purplerose het volgende:
voor iedereen is dat anders
mijn ex ging iig altijd fluitend naar werk na een blowjob en ochtendsex
Inderdaad, je verliest echt rete snel warmte via je blote hoofd.quote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je met deze barre weeromstandigheden uren voor dat huis gaat staan, is t geen overbodige luxe hoor
dat wordt opnieuw uploaden. Ik doe het via API van YTquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet eens in de lijst te staan
Wat is je yt kannaal?quote:Op zondag 19 december 2010 02:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat wordt opnieuw uploaden. Ik doe het via API van YT
bij mij en hem ook niet maar na zo een momentje gaat het al stuk beterquote:Op zondag 19 december 2010 02:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fluitend en ochtend gaan bij mij sowieso al niet samen
3FMVideoquote:
Ben jij dat!quote:
quote:
jepquote:
Sowwyquote:
ja, als dat zo ongeveer rond 11 uur is ben ik het er mee eensquote:Op zondag 19 december 2010 02:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
bij mij en hem ook niet maar na zo een momentje gaat het al stuk beter![]()
goed begin van de dag
Hoe werkt dat?quote:Op zondag 19 december 2010 02:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat wordt opnieuw uploaden. Ik doe het via API van YT
lijkt er wel opquote:
GOEDEMIDDAG!quote:Op zondag 19 december 2010 03:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
GOEEDDDEEEMIIDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGG!!!!1![]()
mijn laatste rondje therapie bleef zo goed plakken dit keerquote:
lolquote:Op zondag 19 december 2010 02:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als dat zo ongeveer rond 11 uur is ben ik het er mee eens
Ze hebben ook alle oude artist drops verknipt en herbruikt. Die van Maria Mena isquote:Op zondag 19 december 2010 03:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die was er een paar jaar geleden ook bij. Toen was het nog ietwat nieuwig.
Ze zouden er vuurkorven neer moeten zettenquote:Op zondag 19 december 2010 03:04 schreef Cobra4 het volgende:
Is er geen terrasverwarming voor die mensen buiten?
Ze hadden in Den Haag terrasverwarming, maar die waren van een lokale kroegeigenaar die ze in bruikleen heeft gegeven geloof ik.quote:Op zondag 19 december 2010 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zouden er vuurkorven neer moeten zetten
Ja, op de dag dat ze eruit mogen.quote:Op zondag 19 december 2010 03:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou opzich wel geinig zijn als ze insneeuwen ofzo.
dat is idd wel knussig met zn allen eromheenquote:Op zondag 19 december 2010 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zouden er vuurkorven neer moeten zetten
ik heb een script gemaakt zodat ik mijn upload snelheid kan bepalen. Doe ik het via de website dan kan ik niet opnemen, omdat dan mijn verbinding "dicht slipt". Dat script maakt gebruik van API.quote:
Met brandende mutsen enzo, hilarisch ja.quote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef Caland het volgende:
Ja, lijkt me ook wel lachen. Vuurkorven en bezopen, uitgaand volk.
Ik heb nu een tooltje, ik max uit op 4mbit (terwijl ik 10mbit up heb) maar er verschijnt elke keer niets in mijn account, dus ook niet dat hij nog bezig is zoals normaal.quote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb een script gemaakt zodat ik mijn upload snelheid kan bepalen. Doe ik het via de website dan kan ik niet opnemen, omdat dan mijn verbinding "dicht slipt". Dat script maakt gebruik van API.
Ik neem de hele nacht gewoon op en als de rest het logboek bijhoudt kan ik alle leuke stukken morgen uploadenquote:Op zondag 19 december 2010 03:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Precies
Kan ik slapen, al is het wel tof daar
Als die er maandag avond maar staan. Want dan sta ik voir het huis.quote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
dat is idd wel knussig met zn allen eromheen
die ligt nu met zn sauzijsje in zn handquote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stel je voor dat Giel ontwaakt uit zn winterslaapje
Bord goed omhoog houden hequote:Op zondag 19 december 2010 03:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die er maandag avond maar staan. Want dan sta ik voir het huis.
dat tooltje maakt dan ook gebruik van API lijkt me, dus daar ligt het dan niet aan.quote:Op zondag 19 december 2010 03:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nu een tooltje, ik max uit op 4mbit (terwijl ik 10mbit up heb) maar er verschijnt elke keer niets in mijn account, dus ook niet dat hij nog bezig is zoals normaal.
Die is een poosje terug al geweest, ik denk dat er over 4/5 uur pas weer eentje komtquote:Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef purplerose het volgende:
komt er eigenlijk nog een veiligtv vannacht?
Bang dat ze Giel stoort tijdens het rukken met de gedachte aan de zoenende Katja en Ellen.quote:
worst uit het knuistjequote:Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die ligt nu met zn sauzijsje in zn hand
Deed het eerst via de site zelf, nu via die tool en dus de API.quote:Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat tooltje maakt dan ook gebruik van API lijkt me, dus daar ligt het dan niet aan.
Die dag is er nog ietsquote:
[..]
Ik wil trouwens naar het eindfeest, maar heb geen 150 euro voor een "vip" kaartje, wie sponsort me ??? Het komt allemaal bij het goede doel terecht.
BBQSausagequote:Op zondag 19 december 2010 03:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
worst uit het knuistje
jaaaa gerard zingen!!
"FOK U" ?quote:
geer heeft wel zn veiling tv-jasje aanquote:Op zondag 19 december 2010 03:09 schreef purplerose het volgende:
komt er eigenlijk nog een veiligtv vannacht?
Ik zeg altijd dit over worsten...."uit een goeie worst, hoort sap te komen!"quote:
Verras me!quote:
Een lekkere sappige worst, helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 december 2010 03:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dit over worsten...."uit een goeie worst, hoort sap te komen!"
[..]
Verras me!
Ik ben er met een paar anderen uit DEF. Dus als ik een tekst laat zien zal er wel iets anders staan.quote:
Goeie Pino!!!quote:
kan je ook regelen dat Eric Corton klaar zit met zn broek op zn enkels?quote:Op zondag 19 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Damook: Ga in op de invite om mee te doen aan de erehaag? Ben je gratis daar en mag je meehelpen met het vormen van een erehaag voor de djs als ze naar buiten?
Ik kan je de mail wel doorsturen...
Hoewel ik van mening blijf dat die rotvogel doodmoet, was dit wel een puike plaat :-)quote:
de nachten zijn het tofste, overdag doe ik wat uurtjes slapenquote:
Voor jou regel ik álles!quote:Op zondag 19 december 2010 03:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
kan je ook regelen dat Eric Corton klaar zit met zn broek op zn enkels?
Haha, jij hier ook nog!quote:Op zondag 19 december 2010 03:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
kan je ook regelen dat Eric Corton klaar zit met zn broek op zn enkels?
Heb je dan ook gratis eten en drinken ?quote:Op zondag 19 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Damook: Ga in op de invite om mee te doen aan de erehaag? Ben je gratis daar en mag je meehelpen met het vormen van een erehaag voor de djs als ze naar buiten?
Ik kan je de mail wel doorsturen...
kijk die woorden hoor ik graagquote:
uhuhquote:
Moet je mij in een DM even je mailadres doen :-)quote:Op zondag 19 december 2010 03:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je dan ook gratis eten en drinken ?
Doorsturen mag je de mail sowieso.
Patrickquote:
Gingers need love to you knowquote:
Ik heb geluk dat mijn ritme altijd zo is, om 4 uur gaan slapen ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 03:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
uhuhwil ook steeds gaan slapen maar dan gebeurd er weer iets waar ik voor blijf hangen dus ik merk het wel wanneer ik echt niet meer kan
Donequote:Op zondag 19 december 2010 03:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Moet je mij in een DM even je mailadres doen :-)
En dan de opnames en ooggetuigenverslagen aan de Telegraaf verkopen voor het goede doel.quote:Op zondag 19 december 2010 03:06 schreef Caland het volgende:
Ja, lijkt me ook wel lachen. Vuurkorven en bezopen, uitgaand volk.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gingers need love blowjobs to you know
Elke dag leer ik weer iets nieuws.quote:Op zondag 19 december 2010 03:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joe, alleen dan zonder de d en aan elkaar. Ligt bij Zwolle.
die wil ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 03:24 schreef Qunix het volgende:
Wamdue Project - King Of My Castle 1999
Ik ben benieuwd
Gifje! Gifje! Gifje!quote:Op zondag 19 december 2010 03:25 schreef co09 het volgende:
Waar blijft het filmpje met Ellen en Katja? :$
ochtenden zijn totaal niet boeiendquote:Op zondag 19 december 2010 03:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geluk dat mijn ritme altijd zo is, om 4 uur gaan slapen ofzo.Dan mis ik wel heel de ochtend, maar ach.
ik heb hem al een tijd geupload, maar YT wil hem niet verwerken.quote:Op zondag 19 december 2010 03:25 schreef co09 het volgende:
Waar blijft het filmpje met Ellen en Katja? :$
quote:
quote:
Hier ookquote:Op zondag 19 december 2010 03:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
ochtenden zijn totaal niet boeienddat is ook beetje mijn ritme
Those tooquote:
ik heb totaal nix met de ochtendquote:Op zondag 19 december 2010 03:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ookIk ben ook blij dat ik van 3 naar 5 ploegen ben gegaan, nu nog maar 2 ochtenden in de 10 dagen
.
Trustequote:Op zondag 19 december 2010 03:28 schreef henkde_j het volgende:
Zo ik ga ook maar eens die rust pakken. Goede nacht nog allemaal.
Hole! Nog weinig gezien hier!quote:Op zondag 19 december 2010 03:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb hem al een tijd geupload, maar YT wil hem niet verwerken.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:28 schreef henkde_j het volgende:
Die gast ook op de achtergrond....quote:Op zondag 19 december 2010 03:27 schreef co09 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht op de wmv! wmv! wmv!
maar ik snap dat youtube traag doet.. ben ook iets aan het uploaden..
EWF?quote:Op zondag 19 december 2010 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole! Nog weinig gezien hier!
Zou je EWF incl afkondiging willen uploaden voor me?
quote:Op zondag 19 december 2010 03:28 schreef henkde_j het volgende:
komt goedquote:Op zondag 19 december 2010 03:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hole! Nog weinig gezien hier!
Zou je EWF incl afkondiging willen uploaden voor me?
Gewoon op het knopje OPEN NIEUW DEEL drukken en een TT naar keuze invullenquote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
Op Open een nieuw deel klikken, kopieert ie de OP mee. Wel titel even veranderen.quote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
Onderaan de hiudige OP staat een linkje naar de wiki. Daar staat de code voor de OP in die je moet copypasten in je nieuwe topic.quote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Dat hoeft niet meerquote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onderaan de hiudige OP staat een linkje naar de wiki. Daar staat de code voor de OP in die je moet copypasten in je nieuwe topic.
Oh? He wat, waar doen we dat?quote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op Open een nieuw deel klikken, kopieert ie de OP mee. Wel titel even veranderen.
Geen idee, denk 't niet eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef DaMook het volgende:
Mail binnen WebHawkjuh.
Staat alleen niet in of er ook eten en drinken bij zitten.
Ach, is een eitjequote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn jullie hulpvaardig
Wist helemaal niet dat dat zo ging met 'open nieuw deel'
Wist ik eerst ook niet, zat ook alles al te kopierenquote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn jullie hulpvaardig
Wist helemaal niet dat dat zo ging met 'open nieuw deel'
quote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Als we nog 30 posts doorbaggeren over het openen van een nieuw topic, hoeven kunnen we het meteen in de praktijk brengen
Lapohunterquote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb wel een leuke TT bedacht, hoop stiekem dat ik 'm heb
denk het niet hoorquote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
je mag hem hebben hoorquote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ach... normaal gesproken wordt er hier de helft van de tijd over voetbal geluld, eindelijk een ander onderwerpquote:Op zondag 19 december 2010 03:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Als we nog 30 posts doorbaggeren over het openen van een nieuw topic, hoeven kunnen we het meteen in de praktijk brengen
quote:Op zondag 19 december 2010 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... normaal gesproken wordt er hier de helft van de tijd over voetbal geluld, eindelijk een ander onderwerp
Ga me misschien toch aanmeldenquote:Op zondag 19 december 2010 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Geen idee, denk 't niet eigenlijk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |