Jah, dat dacht ik ookquote:
doe jij dat ook alquote:
en dat geldt volgens jou voor beide partijen?quote:Op zondag 19 december 2010 02:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
a blowjob a day keep the dark thoughts away
die zou ik blij maken met een blowjob jaquote:
quote:
Ik ben hier de boel vanaf 101 rechtstreeks digitaal aan het opnemen, converten en op youtube aan het knallen, alleen youtube werkt nog niet meequote:
Heb ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Caland het volgende:
Maakt het iets uit als ik wel fanatiek kijk maar geen fuck geef om die goede doelen elk jaar?
Nee ik!quote:
Prachtige tv toch dit. Eigenlijk overdag maar slapen want dat is toch minder leuk dan de nachtenquote:
ik neem aan dat degene die de blowjob geeft er ook plezier aan beleeftquote:Op zondag 19 december 2010 02:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dat geldt volgens jou voor beide partijen?
Zit niet op een ipad. Dus ik heb even wat langer nodig.quote:Op zondag 19 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
topic vol?
Doe F5 boven het invoerveld staat een linkje nieuw deel, TT anpassen en klaar
Heb ook een traumaquote:Op zondag 19 december 2010 02:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
die zou ik blij maken met een blowjob ja
[..]![]()
![]()
![]()
je bedoelt de spreuk...a blowjob a day keeps the darks away
maar of het nou genoeg is tegen dark thoughtsquote:Op zondag 19 december 2010 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik neem aan dat degene die de blowjob geeft er ook plezier aan beleeft
ben trouwens ook benieuwd hoeveel mensen er met onderkoelingsverschijnselen wordt opgenomen in het ziekenhuis![]()
nee klopt bij mij staan 15 filmpjes in processquote:Op zondag 19 december 2010 02:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben hier de boel vanaf 101 rechtstreeks digitaal aan het opnemen, converten en op youtube aan het knallen, alleen youtube werkt nog niet mee
Andere jaren gaf ik redelijk royaal (50 tot 100 euro), maar ik kan het helaas niet missen dit jaar, hoe graag ik ook wilquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil trouwens naar het eindfeest, maar heb geen 150 euro voor een "vip" kaartje, wie sponsort me ??? Het komt allemaal bij het goede doel terecht.
Dit is niks tov van vorig jaar.quote:Op zondag 19 december 2010 02:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik neem aan dat degene die de blowjob geeft er ook plezier aan beleeft
ben trouwens ook benieuwd hoeveel mensen er met onderkoelingsverschijnselen wordt opgenomen in het ziekenhuis![]()
Ajoh, die worden toch witgeverfd.quote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar of het nou genoeg is tegen dark thoughts
ik draag ook nooit een mutsquote:Op zondag 19 december 2010 02:53 schreef JaneDoe het volgende:
dat sommige mensen daar geen muts ofzo hebben meegenomen
Weltrusten of tot zo?quote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it ga stoppen, mijn tobo wil niet meer
quote:Op zondag 19 december 2010 02:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Prachtige tv toch dit. Eigenlijk overdag maar slapen want dat is toch minder leuk dan de nachten
Bij mij komen ze niet eens in de lijst te staanquote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee klopt bij mij staan 15 filmpjes in process
voor iedereen is dat andersquote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar of het nou genoeg is tegen dark thoughts
Trustequote:Op zondag 19 december 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it ga stoppen, mijn tobo wil niet meer
Zolang het sneeuwt is het toch niet al te koud.quote:Op zondag 19 december 2010 02:53 schreef JaneDoe het volgende:
dat sommige mensen daar geen muts ofzo hebben meegenomen
als je met deze barre weeromstandigheden uren voor dat huis gaat staan, is t geen overbodige luxe hoorquote:
Dat kan ook negatief zijnquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
voor iedereen is dat anders
mijn ex ging iig altijd fluitend naar werk na een blowjob en ochtendsex
quote:
fluitend en ochtend gaan bij mij sowieso al niet samenquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef purplerose het volgende:
voor iedereen is dat anders
mijn ex ging iig altijd fluitend naar werk na een blowjob en ochtendsex
Inderdaad, je verliest echt rete snel warmte via je blote hoofd.quote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als je met deze barre weeromstandigheden uren voor dat huis gaat staan, is t geen overbodige luxe hoor
dat wordt opnieuw uploaden. Ik doe het via API van YTquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet eens in de lijst te staan
Wat is je yt kannaal?quote:Op zondag 19 december 2010 02:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat wordt opnieuw uploaden. Ik doe het via API van YT
bij mij en hem ook niet maar na zo een momentje gaat het al stuk beterquote:Op zondag 19 december 2010 02:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fluitend en ochtend gaan bij mij sowieso al niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |