Allemaal ongeduld.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.
Chillquote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!
LAPO == NIEUWE TOPIQUE
valt ook niet mee, openen met samengeknepen billenquote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaja, ik deed mn best maar ik kan niet heksen hè.
de laatsten waren veul te langzoam!quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef Qunix het volgende:
Duurde te lanG!!!!!!
LAPO == NIEUWE TOPIQUE
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik was iets te laat.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben telkens bang dat ik de laatste post heb. Dan moet je het nieuwe topic openen toch? Hoe gaat dat dan met die OP?
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
joaquote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de laatsten waren veul te langzoam!
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
Wat zei je?quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
twitter:gangstahmilo twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:43:28@walhof65 @denater @gerardekdom klopt reageer retweet
twitter:Pupke22 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:44:42@gerardekdom @DeNater wat is dat nou weer voor stomme opmerking reageer retweet
twitter:josebosch23 twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:22@DeNater @gerardekdom voor domme tweets moet je 100 euro doneren aan serious request dus begin maar over te boeken reageer retweet
Ik hat mensen boos gemaakttwitter:
Echt nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef peaceman het volgende:
wel of niet onbenullig... een uurtje is meer dan genoeg...
quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Lamabal het volgende:
Ik was even bezig.
MAAR WE ZIJN AAN HET GOOD GOAN
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |