abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:50:17 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695169
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
<tweets>

Ik hat mensen boos gemaakt _O-
Ik ben ook al twee volgers kwijt :')_!
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:18 #77
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120695173
henriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii paulussen! _O-
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:19 #78
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695174
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
Nog maar 10 minuten gelukkig.
't heeft z'n beste tijd wel weer gehad ja.
pi_120695175
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
Nog maar 10 minuten gelukkig.
Ik als Tukker ben er ook wel klaar mee, het lijkt toch nergens op :')
pi_120695177
Een leidje over eten :9
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:50:23 #81
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695178
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Idd gezeik om niets over de anthem. Vele malen irritanter dan het nummer zelf...
Dit.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:24 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695180
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef D. het volgende:

[..]

Danielle?
Nope....
Make love, not war ☮
pi_120695181
Best verstaanbaar.
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:29 #84
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695187
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Blester het volgende:
Is het leuk met Ilse?
Erg ja _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:31 #85
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695188
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Blester het volgende:
Is het leuk met Ilse?
:Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:47 #86
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695206
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef De_Nater het volgende:
<tweets>

Ik hat mensen boos gemaakt _O-
Eens kijken of ze zin hebben om te discusseren :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 22:50:49 #87
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120695207
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dit.
Dat.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120695219
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik ben ook al twee volgers kwijt :')_!
En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten? :P
pi_120695224
Skik _O_ Drentsch O+
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 23 december 2012 @ 22:51:07 #90
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695235
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Make love, not war ☮
pi_120695241
Een plaat met mondharp er in _O_ _O_ _O_ _O_ MONDHARP _O_ _O_ _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:51:20 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695245
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten? :P
Dat het hele plein losgaat op Scream & Shout.
  zondag 23 december 2012 @ 22:51:30 #93
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695250
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Ja, zo spontaan is 't niet, flink geforceerd.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:51:30 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695251
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Nog een poar minuut'n.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:51:34 #95
18653 crew  D.
pi_120695252
Wanneer praten ze weer 'gewoon'?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:51:35 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695256
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef De_Nater het volgende:

[..]

gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58 Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24 @gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
Oh terecht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695268
Ok. Wat was nu ook alweer het verschil tussen het Drents en Twents? :P
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120695270
coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28 Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120695273
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef D. het volgende:
Wanneer praten ze weer 'gewoon'?
Over 9 minuten.
I reject reality and substitute my own
pi_120695277
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef D. het volgende:
Wanneer praten ze weer 'gewoon'?
Morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')