Dit.quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef PeterPastoor het volgende:
Idd gezeik om niets over de anthem. Vele malen irritanter dan het nummer zelf...
Eens kijken of ze zin hebben om te discusserenquote:
Dat.quote:
En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten?quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook al twee volgers kwijt_!
Dat het hele plein losgaat op Scream & Shout.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
En met welke ongevoeligheden heb jij Twittermensjes dan voor het hoofd gestoten?
Ja, zo spontaan is 't niet, flink geforceerd.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Nog een poar minuut'n.quote:Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
Oh terecht.quote:Op zondag 23 december 2012 22:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]twitter:gerardekdom twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:36:58Wow!! Gewoon http://t.co/inCTkx3e aan de telefoon die ook nog eens in het fucking Twents afsluit!! #sr12 reageer retweet
twitter:DeNater twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:37:24@gerardekdom Hoeveel word je betaald om dit te tweeten? reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |