abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 22:52:05 #102
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120695287
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef henkde_j het volgende:
Een plaat met mondharp er in _O_ _O_ _O_ _O_ MONDHARP _O_ _O_ _O_
Jij moet groot fan zijn van Poing.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120695290
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat het hele plein losgaat op Scream & Shout.
Ik zou je ook ontvolgen :{w . Hoe kún je :'(
pi_120695292
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oh terecht.
Van die mensen of van mij? _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120695294
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef D. het volgende:
Wanneer praten ze weer 'gewoon'?
Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 22:52:17 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695297
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef D. het volgende:
Wanneer praten ze weer 'gewoon'?
Na 23:00 uur.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:52:21 #107
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695302
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28 Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
Netjes, hoe is het daar eigenlijk gegaan gisteravond?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695305
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben er ook wel klaar mee. Je merkt dat ze gewoon moeite moeten doen om zo te kunnen praten.
da's toch niet zo gek?
pi_120695308
Tevens: dit ploatje!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120695313
wat een mensen daar
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 23 december 2012 @ 22:52:39 #111
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120695319
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Neuh! ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:52:52 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695332
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
  zondag 23 december 2012 @ 22:52:53 #113
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695334
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef ChatGirl het volgende:
coen3fm twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:45:28 Holy shit… #coenscafe heeft bij elkaar minimaal 106.000 euro opgehaald!!!!!!! Ik ben blij!!! #SR12 #3FM m reageer retweet
Woah _O_
pi_120695338
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ok. Wat was nu ook alweer het verschil tussen het Drents en Twents? :P
Niet zo veel. Ik woon er een beetje tussenin, het lijkt veel op elkaar. Nedersaksisch is dan ook een beter term, vind ik :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 22:52:56 #115
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695339
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja inderdaad, doet me denken aan mezelf als ik in het dialect probeer te praten. Ik hoor het al heel m'n leven van familie, maar zelf doen is een stuk lastiger.
Het klinkt in ieder geval niet alsof het soepel bij hem gaat.
Ik heb het nog nooit gedaan. Ondanks dat de familie van mijn vader wel Twents praatten.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:00 #116
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120695342
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120695345
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja inderdaad, doet me denken aan mezelf als ik in het dialect probeer te praten. Ik hoor het al heel m'n leven van familie, maar zelf doen is een stuk lastiger.
Het klinkt in ieder geval niet alsof het soepel bij hem gaat.
Ik kan het wel redelijk praten. Ken niet alle Twentse woorden en zal niet alle vervoegingen juist doen, maar ik kan me prima en gemakkelijk verstaanbaar maken in het Twents.
pi_120695350
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
_O- _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:53:10 #119
18653 crew  D.
pi_120695351
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:

[..]

Over 9 minuten.
Ow, dan blijf ik wellicht nog even :+
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:11 #120
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695356
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha, dat je die post hebt kunnen vinden zo snel :D Maarja, dat is twee jaar geleden he ;)
Ik wist dat je dat ooit gepost had dus ik google op 'Guanabana topic aanmaken' en raak :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:22 #121
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695369
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Het wordt steeds gezelliger hier he.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:22 #122
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120695370
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Heb je weer een glaasje accuzuur ingeschonken? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120695372
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Neuh! ;(
Ja hoor!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120695376
Doo mer heanig an...
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:30 #125
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695379
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Da's ook geforceerd, ja..
pi_120695381
Klapt mee
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:33 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695382
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Van die mensen of van mij? _O-
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Van die mensen of van mij? _O-
Van jou.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:53:33 #128
18653 crew  D.
pi_120695383
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Dat maakt het nog niet gewoon 8-)
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:34 #129
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695385
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

da's toch niet zo gek?
Nee, maar daarom ben ik wel het eerder zat.
Make love, not war ☮
pi_120695386
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
pi_120695388
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
Precies het zelfde als Haags/Amsterdams etc.
pi_120695396
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
En daarom blijf ik gewoon gezellig in het oosten O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:47 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695397
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Inderdaad :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695401
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je buiten Twente komt, dan geldt het als een spraakgebrek.
Die Randstad-dialectjes klinken ook nergens naar. Boel scheldwoorden erdoor en kloar :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695403
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Niet zo veel. Ik woon er een beetje tussenin, het lijkt veel op elkaar. Nedersaksisch is dan ook een beter term, vind ik :7
Drents is wel wat anders hoor. Drents is met meer -ie klanken op het eind.
  zondag 23 december 2012 @ 22:53:55 #136
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695404
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
eens, dat hoeft van mij ook niet.
Make love, not war ☮
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:53:59 #137
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695408
Enorm :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695409
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Klopt. Dat kan ik echt niet volgen zonder ondertiteling.
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:54:03 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695415
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Heb je weer een glaasje accuzuur ingeschonken? ;(
Nee, ik benoem louter een feit.
pi_120695416
Twents lullen, het anthem, Living Doll:

Forceerious Request
pi_120695418
Ik versta er geen kut van! Geef mij dan maar rotterdams!
S. 2014
J. 2016
pi_120695419
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Heb je weer een glaasje accuzuur ingeschonken? ;(
Lijkt het wel op jah :D .
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_120695423
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

eens, dat hoeft van mij ook niet.
Gerard wil het eigenlijk zelf ook niet.
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:09 #144
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120695424
dis poas een anthem man _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:10 #145
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120695425
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen? ;(
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120695429
bah, ook dit nog
pi_120695433
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enorm :r
ENorm...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:20 #148
208890 June.
Seriously?
pi_120695434
Wil miene mo nog eem seen
Shine bright like a diamond.
pi_120695438
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is toch gewoon? Ik praat dagelijks zo :7
Precies, niks mis mee :Y
pi_120695439
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Moody het volgende:

[..]

Die Randstad-dialectjes klinken ook nergens naar. Boel scheldwoorden erdoor en kloar :P
Amsterdams vind ik wel tof om te horen. :Y
pi_120695441
Toch wa een leuk liedje onie da!
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:28 #152
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120695444
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.

Dat verstaat NIEMAND! _O-
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:29 #153
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695447
RTV Oost bijna afgelopen
pi_120695453
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:

Forceerious Request
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:54:39 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695461
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Dat was een bazensoap _O_.
pi_120695462
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Stefanovich het volgende:
Toch wa een leuk liedje onie da!
Machtig mooooooi
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:41 #157
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_120695463
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_120695464
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Alcatranz. het volgende:

[..]

Amsterdams vind ik wel tof om te horen. :Y
Ja?
pi_120695465
En dit nummer is ook tof ^O^
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:47 #160
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_120695468
Wat een schijtplaat is dit toch :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:47 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695469
Wat voor taal zingt aap?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695471
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:

Forceerious Request
Zap dan ff een kanaaltje verder man :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695472
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef MaLo het volgende:

[..]

Drents is wel wat anders hoor. Drents is met meer -ie klanken op het eind.
Klopt, en het "huus"-"hoes"-verschil :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 22:54:48 #164
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695473
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.

Dat verstaat NIEMAND! _O-
Dat zou mooi zijn _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695486
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat was een bazensoap _O_.
Ik heb erin mee gespeeld als figurant
pi_120695487
Ik vond het geen relaxed uurtje.
Koel en donker bewaren
pi_120695490
Die zanger zegt telkens Verdan, ik heb nog nooit een tukker Verdan horen zeggen, altijd "gewoon" Vedan.
pi_120695503
Stelletje eelskerds hier eigenlijk :(
I reject reality and substitute my own
pi_120695505
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen? ;(
Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:55:23 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695508
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb erin mee gespeeld als figurant
:D! Als wie/wat/wanneer?
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:23 #171
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695509
:r Gasten die zo constant de camera in kijken, naar volk.
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:32 #172
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695520
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen? ;(
Die kon niet geloof ik.
Make love, not war ☮
pi_120695521
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Moody het volgende:

[..]

Zap dan ff een kanaaltje verder man :P
Ik vat het alleen ff samen zodat we verder kunnen
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:33 #174
208890 June.
Seriously?
pi_120695523
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MaLo het volgende:
Die zanger zegt telkens Verdan, ik heb nog nooit een tukker Verdan horen zeggen, altijd "gewoon" Vedan.
Ja precies..
Shine bright like a diamond.
pi_120695539
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.

Dat verstaat NIEMAND! _O-
dat wil ik ja wel horen!
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:45 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695540
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Gatverdamme!
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:55:54 #177
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695548
Nu al zin in Living Doll :'(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:54 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695549
quote:
18s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
:r Gasten die zo constant de camera in kijken, naar volk.
Ekdom :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695553
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D! Als wie/wat/wanneer?
Waren wat opnames bij t stadion van Heracles :D
Moest paar keer door t beeld lopen :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:55:56 #180
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695555
Wat is deze band?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120695559
Lange nek.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120695564
Versta er niets van :{w
pi_120695566
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
Chris Rea zal waarschijnlijk minder kinderachtig zijn dan jij :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:56:04 #184
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695567
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat was een bazensoap _O_.
Nog nooit gezien. Ook geen behoefte aan.
Make love, not war ☮
pi_120695570
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu al zin in Living Doll :'(
Nee.
  zondag 23 december 2012 @ 22:56:14 #186
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695578
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ekdom :r
Ja, want die doet dat. :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:56:29 #187
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695590
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
}) })
Make love, not war ☮
pi_120695593
Welke taal is dit? :{
pi_120695595
Johnny de Mol op drums.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_120695597
ENorm heeft dit liedje ook al eens gemaakt, over de 12e man van FC Twente ;)


Lekker heur!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:56:41 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695600
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Waren wat opnames bij t stadion van Heracles :D
Moest paar keer door t beeld lopen :')
Haha tof :P
pi_120695614
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ekdom :r
Jij :r
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:56:59 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695616
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nee.
Dus dat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695618
Wel een onmeunig tempo in dit topic :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:01 #195
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695619
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef iFok. het volgende:
Welke taal is dit? :{
Dat vroeg ik me ook af bij dat Mr Polska-nummer een uur geleden.
pi_120695622
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Haha tof :P
ja idd, wel grappig om je zelf terug te zien op tv later :Y
pi_120695625
:D Ilse
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:13 #198
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_120695633
Wat een KUT liedje.
Tics van je petten.
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:16 #199
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120695642
ah eNorm dus
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120695646
afgelopen ;( ?
pi_120695648
Alle proemen in 'n drek
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:23 #202
208890 June.
Seriously?
pi_120695651
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een schijtplaat is dit toch :r
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek :P

Grapje heur
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')