quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:
Forceerious Request
Dat was een bazensoapquote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Ja?quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Amsterdams vind ik wel tof om te horen.
Zap dan ff een kanaaltje verder manquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Twents lullen, het anthem, Living Doll:
Forceerious Request
Klopt, en het "huus"-"hoes"-verschilquote:Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Drents is wel wat anders hoor. Drents is met meer -ie klanken op het eind.
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.
Dat verstaat NIEMAND!
quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb erin mee gespeeld als figurant
Die kon niet geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is Finkers trouwens nog niet langsgekomen?
Ja precies..quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MaLo het volgende:
Die zanger zegt telkens Verdan, ik heb nog nooit een tukker Verdan horen zeggen, altijd "gewoon" Vedan.
dat wil ik ja wel horen!quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef robdriessen het volgende:
En hierna een uurtje gepresenteerd door de Jeugd van Tegenwoordig.
Dat verstaat NIEMAND!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |