Gatverdamme!quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Ekdomquote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
Gasten die zo constant de camera in kijken, naar volk.
Chris Rea zal waarschijnlijk minder kinderachtig zijn dan jijquote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga dit nummer doormailen naar het management van Chris Rea. Ik denk niet dat Enorm royalties hiervoor afstaat.
Haha tofquote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waren wat opnames bij t stadion van Heracles![]()
Moest paar keer door t beeld lopen
Dus dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |