abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695648
Alle proemen in 'n drek
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:23 #202
208890 June.
Seriously?
pi_120695651
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een schijtplaat is dit toch :r
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek :P

Grapje heur
Shine bright like a diamond.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:57:27 #203
18653 crew  D.
pi_120695655
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
Ow, fuck -O-

Misschien moet ik maar gewoon niet kijken, dan doet het minder pijn :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:28 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120695656
Op huis aan voor kerstmis. Ja, ik kan Twents ineens!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120695659
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:53 schreef Remzz het volgende:
Op TV Oost zijn 5 seizoen Van jonge leu en oale grond gemaakt, enorm goede serie met echt prachtig Twents als je dat ziet weet je echt wat Twents is.
Was idd een erg leuke serie :Y
pi_120695673
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee. :r
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 22:57:41 #207
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120695674
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen ;( ?
Yesssssssssssssssssssssss
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120695675
Dan goan we hier wel vedan twents kuieren :Y
pi_120695679
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120695683
Veenstra is blij dat het erop zit, volgens mij :D
pi_120695689
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
S. 2014
J. 2016
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:57:56 #212
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695692
De vis kan er weer in mensen!
pi_120695693
Candy *O* -O-
Laat ze der eens een andere wachtband ingooien :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 22:58:18 ]
pi_120695694
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
pi_120695695
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
afgelopen *O* ?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 22:58:00 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_120695698
Hoi, kan ik pagina 888 weer uitzetten? :D
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:58:04 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:08 #218
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695705
Is de SMS-balk vastgelopen?
pi_120695708
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
Chris Rea zou zich omdraaien in zijn... oh wacht
Jochem meijer garp.
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:12 #220
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120695709
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:56 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, want die doet dat. :')
Yep, of hij doet alsof iet zn suffe dansjes niet voor de camera doet, maar je ziet aan zn bekkie dat ie het er stiekem toch voor doet... Die zijn nog erger.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120695717
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een rasechte Ekdom en SR-fan, en Living Doll was hartstikke leuk, maar ben er nu ZO klaar mee. :r
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
pi_120695721
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Als je dit geforceerd vindt moeten jullie zometeen es opletten bij Living Doll.
10.000 punten voor de grote eindbaas
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120695723
Hey Ho
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120695724
hoe laat living doll?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_120695725
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Cee het volgende:
Hoi, kan ik pagina 888 weer uitzetten? :D
ja hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')