abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 22:58:28 #226
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695727
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:

[..]

Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Huh?
Make love, not war ☮
pi_120695730
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Dat was inderdaad niet leuk :N
pi_120695735
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Jochem meijer garp.
Jochem Meijer was de 1e hiermee denk jij? :')
pi_120695752
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Koel en donker bewaren
pi_120695763
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Jochem Meijer was de 1e hiermee denk jij? :')
Sowieso
pi_120695766
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Huh?
Grapje he. Finkers is een tijdje geleden nogal doorslagen met zijn geloofgedoe :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695768
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:13 #233
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_120695771
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef June. het volgende:

[..]

Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek :P

Grapje heur
Google Translate herkent deze taal niet ;(
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:19 #234
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120695781
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Ja, en het geld dan? :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:21 #235
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120695794
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:59:34 #237
18653 crew  D.
pi_120695798
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
Dat is al binnen :Y
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:41 #238
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120695806
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
is al binnen ^O^
pi_120695810
Goeie OP trouwens
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120695812
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Fok he :P
pi_120695814
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Meerderheid heeft toch een bijdrage geleverd, dan is het een beetje hetzelfde als de politiek: als je stemt wil je toch een beetje een leuk kabinet. Als dat niet zo is gaat de klaagbaak open.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:46 #242
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120695815
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
jezus in het huis :o
Ik heb heul geen zus.
pi_120695816
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
Er worden zoveel platen niet gedraaid die wel worden aangevraagd!
Koel en donker bewaren
pi_120695819
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Zo te zien wel ja :D
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:59:50 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695821
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Hij moet wel, want geld.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120695823
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Google Translate herkent deze taal niet ;(
Finkers _O_

Met de briljante titel: de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120695825
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
I reject reality and substitute my own
pi_120695826
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Vast iets Twents ;(. Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_120695831
Wat is livingdoll???:???
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:00:06 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_120695833
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja hoor
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver? *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')