Huh?quote:Op zondag 23 december 2012 22:55 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet. Hij zit nog steeds in de heer.
Dat was inderdaad niet leukquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
Da was een snel oertje... Mier dan die helft ingenommen door die kwal van een William.
Hij hoeft het niet te doen hèquote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft Ekdom zelf ook, maar ja, blijkbaar wordt er toch elk jaar weer veel op geboden
Sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Jochem Meijer was de 1e hiermee denk jij?
Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Google Translate herkent deze taal nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef June. het volgende:
[..]
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek
Grapje heur
Ja, en het geld dan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te doen hèHij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Fok hequote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Meerderheid heeft toch een bijdrage geleverd, dan is het een beetje hetzelfde als de politiek: als je stemt wil je toch een beetje een leuk kabinet. Als dat niet zo is gaat de klaagbaak open.quote:Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Zo te zien wel jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Hij moet wel, want geld.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te doen hèHij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Finkersquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Google Translate herkent deze taal niet
Vast iets Twentsquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |