abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120695814
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat zijn er toch azijnzeikers zeg! Je hoeft niet te kijken...
Meerderheid heeft toch een bijdrage geleverd, dan is het een beetje hetzelfde als de politiek: als je stemt wil je toch een beetje een leuk kabinet. Als dat niet zo is gaat de klaagbaak open.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:59:46 #242
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695815
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
jezus in het huis :o
Ik heb heul geen zus.
pi_120695816
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
Er worden zoveel platen niet gedraaid die wel worden aangevraagd!
Koel en donker bewaren
pi_120695819
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Zo te zien wel ja :D
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:59:50 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120695821
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hij hoeft het niet te doen hè :') Hij zou ook kunnen zeggen, ik kap ermee, en iets nieuws kunnen introduceren ofzo!
Hij moet wel, want geld.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120695823
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Google Translate herkent deze taal niet ;(
Finkers _O_

Met de briljante titel: de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120695825
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
I reject reality and substitute my own
pi_120695826
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Vast iets Twents ;(. Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_120695831
Wat is livingdoll???:???
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 23:00:06 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_120695833
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:58 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja hoor
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver? *O*
pi_120695835
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Haha onvoorstelbaar ja, de hele dag lopen klaag'n.
Valt me wel op dat de Tukkers in dit topic vrij vrolijk zijn.

Die andere lui zijn allemaal zoerproemn :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120695837
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
:P Zat ook al te denken, dadelijk even testen.
pi_120695847
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ja, en het geld dan? :')
gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:19 #254
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120695853
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Nu moet iemand het dak van de kerk op om op de resetknop te drukken zeker :')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 23:00:28 #255
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120695863
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver? *O*
Dit is een juiste samenvatting :Y.
pi_120695867
Was een gezellig uurtje :W
pi_120695871
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
O+
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:32 #258
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695872
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Stelt ie een hoop fans mee teleur.
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:40 #259
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120695880
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Moody het volgende:

[..]

Grapje he. Finkers is een tijdje geleden nogal doorslagen met zijn geloofgedoe :P
Nu je het zegt.... ik heb daar idd wat vaags van gehoord.
Make love, not war ☮
pi_120695884
Ik wacht op scream and shout :@ : @: :@ :@
pi_120695889
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Precies, gewoon uit protest zich even terugtrekken op de wc ofzo _O-
Koel en donker bewaren
  zondag 23 december 2012 @ 23:00:50 #262
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120695890
rtmp://82.201.49.247:80/livestream/request2.sdp
De 360-stream in niet 360.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120695891
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Stelt ie een hoop fans mee teleur.
Boeiend
pi_120695895
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is livingdoll???:???
Blijven kijken, dan weet je het 8-)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:00 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695896
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Ik las 'ga je haar stofzuigen' :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:03 #266
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120695902
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:

[..]

Boeiend
Ja.
  zondag 23 december 2012 @ 23:01:04 #267
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120695904
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hij moet wel, want geld.
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 23:01:14 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120695915
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Stefanovich het volgende:
Wat is livingdoll???:???
Liedje van Cliff Richard.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120695921
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Lamabal het volgende:
Ik wacht op scream and shout :@ : @: :@ :@

Hoef je niet te wachten :)
pi_120695922
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik las 'ga je haar stofzuigen' :')
Ik moest lachen :') _O-
I reject reality and substitute my own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')