quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Nu moet iemand het dak van de kerk op om op de resetknop te drukken zekerquote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand heeft de smsbalk laten crashen door teveel tekens te sturen?
Dit is een juiste samenvattingquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Stelt ie een hoop fans mee teleur.quote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Nu je het zegt.... ik heb daar idd wat vaags van gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Grapje he. Finkers is een tijdje geleden nogal doorslagen met zijn geloofgedoe
Precies, gewoon uit protest zich even terugtrekken op de wc ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gewoon die plaat draaien maar dan zonder die hele 'show' er om heen
Boeiendquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stelt ie een hoop fans mee teleur.
Blijven kijken, dan weet je hetquote:
Ik las 'ga je haar stofzuigen'quote:Op zondag 23 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
Mensen, living doll is maar een paar minuten. Ga naar wc, pak wat drinken, ga je huis stofzuigen, doe iets, maar alle mensen zeg, wat een gezeik.
Precies... ik denk niet dat hij er zelf nog erg veel plezier in heeft; althans in de zin dat er nog enige vorm van spontaniteit bij zit.quote:
Liedje van Cliff Richard.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las 'ga je haar stofzuigen'
Ieder z'n meug.quote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las 'ga je haar stofzuigen'
half uir gldemn grdraaidquote:
goeie samenvattingquote:Op zondag 23 december 2012 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb stukjes meegekregen want ik had bezoek, Ilse is hyper, ik wil dat kerstboompak hebben en will.i.am aan de foon en een bizarre 6 miljoen euro opgehaald tot dusver?
Dat kan je ook doen, ben je alleen wat langer zoet mee dan die paar minutenquote:Op zondag 23 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las 'ga je haar stofzuigen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |