HEt lijkt ook allemaal zo op elkaar...quote:
Dat ook nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Met zijn eigen term: Een Swijntje
Recordpoging, er zijn al mensen die het tot die tijd hebben uitgehouden... en daar wilt 'ie dus overheen.quote:
Vinden wij dat erg? Nee!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
Johnny heeft nog niet echt de kans gehad iets te doen ofzo.
hij heeft meegespeeld met Acda en Gefrunnikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook nog.
Het Swijntje - Een strafschop die met een boogje naast het doel verdwijnt, ook wel bekend als een mislukte Panenka.
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
Ow okay. Dat had ik niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Recordpoging, er zijn al mensen die het tot die tijd hebben uitgehouden... en daar wilt 'ie dus overheen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft meegespeeld met Acda en Gefrunnik
quote:
Das waar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, wil best weten of hij echt een toffe slaapgast is. Is zo niet echt te zien.
Het is net een klein jochie qua gedrag somsquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.
quote:
Mijn stream lag een beetje achter, ff refreshen hielpquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet? Ik zie geen voetbal op tv...
De nacht is nog jongquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, wil best weten of hij echt een toffe slaapgast is. Is zo niet echt te zien.
Vind je het gek als je naam ook nog steeds de kleine versie is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is net een klein jochie qua gedrag soms
Ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
volgens mij is het net een stuiter konijn met ADHDquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Denk dat ie best voor flink veel gezelligheid kan zorgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.
Kleine versie? Johnnytje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je naam ook nog steeds de kleine versie is.
Ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Johnny vind ik een kleine versie van John.
En nog een suikertante ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
Die Johnny kan een beetje freewheelend door het leven dankzij de prestaties van papa. Lijkt me heerlijk....
Alleen jammer dat hij het volk moet lastigvallen met zijn presentatie "werk"quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
Die Johnny kan een beetje freewheelend door het leven dankzij de prestaties van papa. Lijkt me heerlijk....
Zou ie zoveel zakgeld krijgen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn stream lag een beetje achter, ff refreshen hielp
Misschien niet in geld, maar als 'zoon van' gaan er natuurlijk veel deuren open die voor anderen gesloten blijvenquote:
Da's niet grappig hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Even laptop van boven erbij gehaald.
Infadels...![]()
![]()
![]()
Ik ben echt een zeef met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef De_Nater het volgende:
Loefje, wat zijn de hoogtepunten van vorig jaar SR?
En dan niet emotionele momenten zoals Siep, maar gewoon, echt leuke momenten...
Ik heb het niet over direct geld overmaken, ik heb het over ludieke baantjes en contacten.quote:
Ik kwam erachter dat ik veel hoogtepunten van '10 aan '11 toeschreefquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeef met dat soort dingen.
Zie TT.quote:
Ik kan me ook alleen maar dingen van 2010 herinneren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik veel hoogtepunten van '10 aan '11 toeschreef
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ja exact zelfde hier!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook alleen maar dingen van 2010 herinneren.
Dat zegt wel iets over '11 volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook alleen maar dingen van 2010 herinneren.
Hij wilde eigenlijk helemaal niet slapen, maar kon niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Roel echt maar 40 minuten geslapen?
Held.
Ik zou graag er 1 aan mijn ex schrijven maar ook ik kan het helaas niet betalenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een eigen liedje van Acda en de Munnik, dat lijkt me dan wel weer tof
Maar onbetaalbaar voor een student
Omdat het misschien geld oplevert.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Een piercing in zijn gezicht? Waarom?!
Net of 40 minuten dat oplostquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk helemaal niet slapen, maar kon niet meer
Omdat het er goedkoop uitziet. Ik kan geen andere reden verzinnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Een piercing in zijn gezicht? Waarom?!
Dat idee van niet spelen is geld vind ik origineel.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef D. het volgende:
He verdorie, nu heb ik zin in een kapsalon
True that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat idee van niet spelen is geld vind ik origineel.
Sommige dingen zijn het geld niet waard.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat het misschien geld oplevert.
Die is er al: Dag Esmeequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik zou graag er 1 aan mijn ex schrijven maar ook ik kan het helaas niet betalen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:43 schreef iFok. het volgende:
Wat heeft die Johnny geluk dat zijn vader zo rijk is. Anders was het niks geworden met hem.
Ahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat het misschien geld oplevert.
Waar zie jij de kapsters?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
best een mooie kapsalon. + Kapsters
Proberen kan altijd.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
best een mooie kapsalon. + Kapsters
Ach gossie...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet grappig hoor
Ik klikte op play en ze gingen gewoon verder waar ze gebleven waren
Neuh. 't gaat niet om z'n geld. Dat ie zo'n bedrijf heeft speelt wel mee. Johnny heeft kansen gekregen om z'n eigen geld te verdienen, en die kansen heeft ie gegrepen.quote:
Dan kom ik bij de verkeerdequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Niet, maar de gemiddelde kapster is welWaar ik kom althans.
Dit is iets voor dokter Pop...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
IK KAN ME ER WEER IETS HERINNEREN VOLGENS MIJ NAAT
Iets met Timur in een gewaad en John Bakker of zo.
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een geweldige plaat blijft dit toch![]()
je hebt nog 12 minutenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
nu heb ik zin om ergens uitgebreid te gaan zuipen en te dansen
E 200,- op gebodenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef remcoP het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/3fm-sr-pak-van-michiel
Ik zie totaal geen talent in hem.... Uiteindelijk heeft hij de kans wel gegrepen, maar als hij geen rijke pa had, had hij de kans niet eens gekregen denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh. 't gaat niet om z'n geld. Dat ie zo'n bedrijf heeft speelt wel mee. Johnny heeft kansen gekregen om z'n eigen geld te verdienen, en die kansen heeft ie gegrepen.
True that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Franktastic1984 het volgende:
Als je bij het uitkomen van deze singles aan mensen nummers als "Porcelain" en "Why does my heart" had laten horen en had gezegd: Dit gaat Moby ook nog maken hadden ze je voor gek verklaard
Als z'n vader dat bedrijf niet had, dan niet nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen talent in hem.... Uiteindelijk heeft hij de kans wel gegrepen, maar als hij geen rijke pa had, had hij de kans niet eens gekregen denk ik
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Franktastic1984 het volgende:
Als je bij het uitkomen van deze singles aan mensen nummers als "Porcelain" en "Why does my heart" had laten horen en had gezegd: Dit gaat Moby ook nog maken hadden ze je voor gek verklaard
quote:
haha!quote:
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als z'n vader dat bedrijf niet had, dan niet nee.
uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
7 dagen per week 23 uur naar bed zei je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een trollpoging van die zender or what?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Nee ik heb het opgezocht, Timur had een of ander Jezus gewaad aan en John Bakker ook toen Gerard wakker gemaakt moest worden.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten.
Dafuqquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Mooi! Geeft maar weer aan dat 3fm nog steeds betere luisteraars heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Zijn eerste nummer was ook vrij rustigquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal een omschakeling in genre
538quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
is ook niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef DeLuna het volgende:
Hij is wel wat breder dan Veenstra, die Johnny.
Ga jij maar naar dat land dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef edjuh18 het volgende:
Corton: Ik vind het zo zielig, maar ik ga lekker straks weer naar huis
Nederland verdient beter dan 53quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo treurig doen over het beste nr van 538, als je al weet dat dat een kutzender is met mainstream shit?
Omdat ik het niet wist dat het had gewonnen, omdat ik het hier lees en omdat ik het graag wil bevestigen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo treurig doen over het beste nr van 538, als je al weet dat dat een kutzender is met mainstream shit?
Daarom is er 3fm.quote:
Omdat 538.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
Van dit geschreeuw naar een zielig verhaaltje... gewoon, omdat het kan
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef edjuh18 het volgende:
Corton: Ik vind het zo zielig, maar ik ga lekker straks weer naar huis
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat 538.
Gewoon 538
53
8
Alles aan 538
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggen
Lijkt me hoe dan ook naar om dit allemaal te zien en mee te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.
Een randombevallingsverhaal op TLC is beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.
Sorry man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.
Amen to that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggen
Want ik ben ook degene die telkens die JingleBall tweets hier naar binnen gooit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.
Dude.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een randombevallingsverhaal op TLC is beter
Neu, maar je gaat er wel in mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook degene die telkens die JingleBall tweets hier naar binnen gooit?
Jij bent ook een typische niet-3fm luisteraarquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Kane is een terechte winnaar. Dat jullie dat niet snappen
Iedere kans die ik krijg om te haten op de vijand benut ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neu, maar je gaat er wel in mee.
Ze willen graag een kind!! Dat is daar heel normaal... en soms ook noodzakelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef vuvuzela het volgende:
25 en drie miskramenvoorbehoedsmiddelen??
Het was niet serieus. Dat snap jequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Jij bent ook een typische niet-3fm luisteraar
Wat heeft een miskraam met voorbehoedsmiddelen te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef vuvuzela het volgende:
25 en drie miskramenvoorbehoedsmiddelen??
Oh, maar dan nog, volgens mij ben jij niet de standaard 3fm-luisteraar...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Dat snap je?
Ik weet wat voor categorieën jij speelt op SongPop, ga naar SkyRadio.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Kane is een terechte winnaar. Dat jullie dat niet snappen
Als je een condoom gebruikt word je niet zwanger dus krijg je geen miskraam.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat heeft een miskraam met voorbehoedsmiddelen te maken.
Ik luister standaard 3fm...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oh, maar dan nog, volgens mij ben jij niet de standaard 3fm-luisteraar...
Een tas inpakken waarvoor?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
nu ga ik toch echt naar bed, moet morgen vroeg op. Heb nl nog steeds geen tas ingepakt
Dan kunnen ze de kinderen opvangen op opgeblazen condooms.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
en wil je man je helemaal niet meer...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je een condoom gebruikt word je niet zwanger dus krijg je geen miskraam.
Ohja da's wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja? Maar ze willen een kind?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
geen bevruchting is geen kind enzo
Weekje ouders voor Kerst, kijk er echt naar uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een tas inpakken waarvoor?
Slaap lekker
Als je radio luistert en dat is alleen tijdens SR zeker...quote:
Maar dan zijn de meeste mensen er en dus heb je een groter bereikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Blester het volgende:
Sfeer weg op het plein, ze kunnen dit soort filmpjes beter niet in de avond draaien.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gaat niet altijd op. En nee, geen ervaring...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doen we hier in NL toch ook niet. Zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FOK!kers zijn nou eenmaal niet goed in argumentatie.
als je een kind wil, is het in het algemeen aangeraden om juist geen voorbehoedsmiddelen te gebruikenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Als je radio luistert en dat is alleen tijdens SR zeker...
Nee, nu doe ik flauw, had ik niet van je verwacht
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weekje ouders voor Kerst, kijk er echt naar uit
Hoe?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Moeten we niet iets aan die mannen doen dan aan de babysterfte.
Klopt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn de meeste mensen er en dus heb je een groter bereik
het probleem is dat ze een kind willen???quote:
kinderen zijn nodig om mee te helpen op het land of om te werkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zie/hoor je het helemaal niet... vanavond was er niet veel te horen op de Oude Markt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn de meeste mensen er en dus heb je een groter bereik
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.quote:
Inderdaad. Ik had ook nog een zusje of broertje extra kunnen hebben..quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.
Castreren. Topidee lijkt me dat.quote:
Af en toe stil staan bij zo'n huilverhaal hoort erbijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten Corton een eigen stream geven, non-stop, en op 'onze' stream gewoon muziek
De cultuur daar is vergeleken met hier niet te begrijpen, maar denk niet dat het Rode Kruis daaraan iets kan veranderen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Moeten we niet iets aan die mannen doen dan aan de babysterfte.
Dat zou betekenen dat homofilie een ziekte is, heeft de paus toch gelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moeten gewoon allemaal hommo's worden.
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
het probleem is dat ze een kind willen???
Ik zou daardoor niet geboren zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook nog een zusje of broertje extra kunnen hebben..
Ja zou iemand ooit die verhaaltje naluisteren?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten Corton een eigen stream geven, non-stop, en op 'onze' stream gewoon muziek
Ja waarom niet? Het kan toch een keer goed gaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?
south parkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moeten gewoon allemaal hommo's worden.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat homofilie een ziekte is, heeft de paus toch gelijk
man, je weet echt niet waar je het over hebt... sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?
Castratie helpt niet voor de laatste toch? Bedoel, je kan nog steeds neuken na castratie...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Castreren. Topidee lijkt me dat.
Overpopulatie: foetsie
Kindersterfte: verminderd
Aids: foetsie
Inderdaad... anders hadden wij nu een baby'tje van een paar weken gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.
Dat is sterilisatie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Castratie helpt niet voor de laatste toch? Bedoel, je kan nog steeds neuken na castratie...
Mijn moeder is na mijn broertje ook maar gestopt, daar ging het ook bijna mis. Dat wilde ze niet nog een keer. Gelukkig is het hier niet noodzakelijk om 3+ kinderen te hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou daardoor niet geboren zijn
Dat blijktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
man, je weet echt niet waar je het over hebt... sorry.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad... anders hadden wij nu een baby'tje van een paar weken gehad.
Ik vind Roos stomquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Laten we het weer lekker over muziek hebben.
ZOMBIE NATIONquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Laten we het weer lekker over muziek hebben.
Pingel gemistquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe deed Coen en Sander FC het tegel RTL FC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |