De nacht is nog jongquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, wil best weten of hij echt een toffe slaapgast is. Is zo niet echt te zien.
Vind je het gek als je naam ook nog steeds de kleine versie is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is net een klein jochie qua gedrag soms
Ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
volgens mij is het net een stuiter konijn met ADHDquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Denk dat ie best voor flink veel gezelligheid kan zorgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.
Kleine versie? Johnnytje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je naam ook nog steeds de kleine versie is.
Ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Johnny vind ik een kleine versie van John.
En nog een suikertante ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
Die Johnny kan een beetje freewheelend door het leven dankzij de prestaties van papa. Lijkt me heerlijk....
Alleen jammer dat hij het volk moet lastigvallen met zijn presentatie "werk"quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
Die Johnny kan een beetje freewheelend door het leven dankzij de prestaties van papa. Lijkt me heerlijk....
Zou ie zoveel zakgeld krijgen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn stream lag een beetje achter, ff refreshen hielp
Misschien niet in geld, maar als 'zoon van' gaan er natuurlijk veel deuren open die voor anderen gesloten blijvenquote:
Da's niet grappig hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Even laptop van boven erbij gehaald.
Infadels...![]()
![]()
![]()
Ik ben echt een zeef met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef De_Nater het volgende:
Loefje, wat zijn de hoogtepunten van vorig jaar SR?
En dan niet emotionele momenten zoals Siep, maar gewoon, echt leuke momenten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |