HEt lijkt ook allemaal zo op elkaar...quote:
Dat ook nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Met zijn eigen term: Een Swijntje
Recordpoging, er zijn al mensen die het tot die tijd hebben uitgehouden... en daar wilt 'ie dus overheen.quote:
Vinden wij dat erg? Nee!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
Johnny heeft nog niet echt de kans gehad iets te doen ofzo.
hij heeft meegespeeld met Acda en Gefrunnikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook nog.
Het Swijntje - Een strafschop die met een boogje naast het doel verdwijnt, ook wel bekend als een mislukte Panenka.
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
Ow okay. Dat had ik niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Recordpoging, er zijn al mensen die het tot die tijd hebben uitgehouden... en daar wilt 'ie dus overheen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft meegespeeld met Acda en Gefrunnik
quote:
Das waar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, wil best weten of hij echt een toffe slaapgast is. Is zo niet echt te zien.
Het is net een klein jochie qua gedrag somsquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.
quote:
Mijn stream lag een beetje achter, ff refreshen hielpquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet? Ik zie geen voetbal op tv...
De nacht is nog jongquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, wil best weten of hij echt een toffe slaapgast is. Is zo niet echt te zien.
Vind je het gek als je naam ook nog steeds de kleine versie is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is net een klein jochie qua gedrag soms
Ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
volgens mij is het net een stuiter konijn met ADHDquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Denk dat ie best voor flink veel gezelligheid kan zorgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nadeel dat hij niet kan zingen... hij moet iets bedenken om de mensen te entertainen.
Kleine versie? Johnnytje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind je het gek als je naam ook nog steeds de kleine versie is.
Ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Johnny vind ik een kleine versie van John.
En nog een suikertante ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
Die Johnny kan een beetje freewheelend door het leven dankzij de prestaties van papa. Lijkt me heerlijk....
Alleen jammer dat hij het volk moet lastigvallen met zijn presentatie "werk"quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
Die Johnny kan een beetje freewheelend door het leven dankzij de prestaties van papa. Lijkt me heerlijk....
Zou ie zoveel zakgeld krijgen dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:36 schreef Moody het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn stream lag een beetje achter, ff refreshen hielp
Misschien niet in geld, maar als 'zoon van' gaan er natuurlijk veel deuren open die voor anderen gesloten blijvenquote:
Da's niet grappig hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Even laptop van boven erbij gehaald.
Infadels...![]()
![]()
![]()
Ik ben echt een zeef met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef De_Nater het volgende:
Loefje, wat zijn de hoogtepunten van vorig jaar SR?
En dan niet emotionele momenten zoals Siep, maar gewoon, echt leuke momenten...
Ik heb het niet over direct geld overmaken, ik heb het over ludieke baantjes en contacten.quote:
Ik kwam erachter dat ik veel hoogtepunten van '10 aan '11 toeschreefquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeef met dat soort dingen.
Zie TT.quote:
Ik kan me ook alleen maar dingen van 2010 herinneren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik veel hoogtepunten van '10 aan '11 toeschreef
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ja exact zelfde hier!quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook alleen maar dingen van 2010 herinneren.
Dat zegt wel iets over '11 volgens mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook alleen maar dingen van 2010 herinneren.
Hij wilde eigenlijk helemaal niet slapen, maar kon niet meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Roel echt maar 40 minuten geslapen?
Held.
Ik zou graag er 1 aan mijn ex schrijven maar ook ik kan het helaas niet betalenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een eigen liedje van Acda en de Munnik, dat lijkt me dan wel weer tof
Maar onbetaalbaar voor een student
Omdat het misschien geld oplevert.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Een piercing in zijn gezicht? Waarom?!
Net of 40 minuten dat oplostquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij wilde eigenlijk helemaal niet slapen, maar kon niet meer
Omdat het er goedkoop uitziet. Ik kan geen andere reden verzinnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef iBenny het volgende:
Een piercing in zijn gezicht? Waarom?!
Dat idee van niet spelen is geld vind ik origineel.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef D. het volgende:
He verdorie, nu heb ik zin in een kapsalon
True that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat idee van niet spelen is geld vind ik origineel.
Sommige dingen zijn het geld niet waard.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat het misschien geld oplevert.
Die is er al: Dag Esmeequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik zou graag er 1 aan mijn ex schrijven maar ook ik kan het helaas niet betalen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:43 schreef iFok. het volgende:
Wat heeft die Johnny geluk dat zijn vader zo rijk is. Anders was het niks geworden met hem.
Ahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Omdat het misschien geld oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |