Ga jij maar naar dat land dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef edjuh18 het volgende:
Corton: Ik vind het zo zielig, maar ik ga lekker straks weer naar huis
Nederland verdient beter dan 53quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo treurig doen over het beste nr van 538, als je al weet dat dat een kutzender is met mainstream shit?
Omdat ik het niet wist dat het had gewonnen, omdat ik het hier lees en omdat ik het graag wil bevestigen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo treurig doen over het beste nr van 538, als je al weet dat dat een kutzender is met mainstream shit?
Daarom is er 3fm.quote:
Omdat 538.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef De_Nater het volgende:
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
Van dit geschreeuw naar een zielig verhaaltje... gewoon, omdat het kan
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:52 schreef edjuh18 het volgende:
Corton: Ik vind het zo zielig, maar ik ga lekker straks weer naar huis
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat 538.
Gewoon 538
53
8
Alles aan 538
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggen
Lijkt me hoe dan ook naar om dit allemaal te zien en mee te maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.
Een randombevallingsverhaal op TLC is beterquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect he. Cordon offert zich wel tegen betaling op om naar Malawi te reizen.
Sorry man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.
Amen to that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Corton is oprecht, dat kun je van een hoop andere BN-ers die naar dit soort landen gaan niet zeggen
Want ik ben ook degene die telkens die JingleBall tweets hier naar binnen gooit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En er dan aandacht aan besteden hier in het SR topic. Top man.
Dude.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een randombevallingsverhaal op TLC is beter
Neu, maar je gaat er wel in mee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Want ik ben ook degene die telkens die JingleBall tweets hier naar binnen gooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |