Waar zie jij de kapsters?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
best een mooie kapsalon. + Kapsters
Proberen kan altijd.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef iFok. het volgende:
[..]
best een mooie kapsalon. + Kapsters
Ach gossie...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet grappig hoor
Ik klikte op play en ze gingen gewoon verder waar ze gebleven waren
Neuh. 't gaat niet om z'n geld. Dat ie zo'n bedrijf heeft speelt wel mee. Johnny heeft kansen gekregen om z'n eigen geld te verdienen, en die kansen heeft ie gegrepen.quote:
Dan kom ik bij de verkeerdequote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Niet, maar de gemiddelde kapster is welWaar ik kom althans.
Dit is iets voor dokter Pop...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
IK KAN ME ER WEER IETS HERINNEREN VOLGENS MIJ NAAT
Iets met Timur in een gewaad en John Bakker of zo.
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een geweldige plaat blijft dit toch![]()
je hebt nog 12 minutenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
nu heb ik zin om ergens uitgebreid te gaan zuipen en te dansen
E 200,- op gebodenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef remcoP het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/3fm-sr-pak-van-michiel
Ik zie totaal geen talent in hem.... Uiteindelijk heeft hij de kans wel gegrepen, maar als hij geen rijke pa had, had hij de kans niet eens gekregen denk ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh. 't gaat niet om z'n geld. Dat ie zo'n bedrijf heeft speelt wel mee. Johnny heeft kansen gekregen om z'n eigen geld te verdienen, en die kansen heeft ie gegrepen.
True that.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Franktastic1984 het volgende:
Als je bij het uitkomen van deze singles aan mensen nummers als "Porcelain" en "Why does my heart" had laten horen en had gezegd: Dit gaat Moby ook nog maken hadden ze je voor gek verklaard
Als z'n vader dat bedrijf niet had, dan niet nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen talent in hem.... Uiteindelijk heeft hij de kans wel gegrepen, maar als hij geen rijke pa had, had hij de kans niet eens gekregen denk ik
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:47 schreef Franktastic1984 het volgende:
Als je bij het uitkomen van deze singles aan mensen nummers als "Porcelain" en "Why does my heart" had laten horen en had gezegd: Dit gaat Moby ook nog maken hadden ze je voor gek verklaard
quote:
haha!quote:
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als z'n vader dat bedrijf niet had, dan niet nee.
uitzonderingen daar gelaten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
7 dagen per week 23 uur naar bed zei je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een trollpoging van die zender or what?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Nee ik heb het opgezocht, Timur had een of ander Jezus gewaad aan en John Bakker ook toen Gerard wakker gemaakt moest worden.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten.
Dafuqquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Mooi! Geeft maar weer aan dat 3fm nog steeds betere luisteraars heeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Zijn eerste nummer was ook vrij rustigquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal een omschakeling in genre
538quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
is ook niet echt moeilijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef DeLuna het volgende:
Hij is wel wat breder dan Veenstra, die Johnny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |