Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.quote:
Inderdaad. Ik had ook nog een zusje of broertje extra kunnen hebben..quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.
Castreren. Topidee lijkt me dat.quote:
Af en toe stil staan bij zo'n huilverhaal hoort erbijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten Corton een eigen stream geven, non-stop, en op 'onze' stream gewoon muziek
De cultuur daar is vergeleken met hier niet te begrijpen, maar denk niet dat het Rode Kruis daaraan iets kan veranderen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef heloef het volgende:
Moeten we niet iets aan die mannen doen dan aan de babysterfte.
Dat zou betekenen dat homofilie een ziekte is, heeft de paus toch gelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moeten gewoon allemaal hommo's worden.
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
het probleem is dat ze een kind willen???
Ik zou daardoor niet geboren zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook nog een zusje of broertje extra kunnen hebben..
Ja zou iemand ooit die verhaaltje naluisteren?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef D. het volgende:
Ze moeten Corton een eigen stream geven, non-stop, en op 'onze' stream gewoon muziek
Ja waarom niet? Het kan toch een keer goed gaan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?
south parkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't moeten gewoon allemaal hommo's worden.
Huh, wat?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat homofilie een ziekte is, heeft de paus toch gelijk
man, je weet echt niet waar je het over hebt... sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Ja, als het twee keer mis gaat en dan alsnog proberen?
Castratie helpt niet voor de laatste toch? Bedoel, je kan nog steeds neuken na castratie...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Castreren. Topidee lijkt me dat.
Overpopulatie: foetsie
Kindersterfte: verminderd
Aids: foetsie
Inderdaad... anders hadden wij nu een baby'tje van een paar weken gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg is de kans op een miskraam in de Westerse wereld ook vrij hoog.
Dat is sterilisatie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Castratie helpt niet voor de laatste toch? Bedoel, je kan nog steeds neuken na castratie...
Mijn moeder is na mijn broertje ook maar gestopt, daar ging het ook bijna mis. Dat wilde ze niet nog een keer. Gelukkig is het hier niet noodzakelijk om 3+ kinderen te hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou daardoor niet geboren zijn
Dat blijktquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
man, je weet echt niet waar je het over hebt... sorry.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad... anders hadden wij nu een baby'tje van een paar weken gehad.
Ik vind Roos stomquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Laten we het weer lekker over muziek hebben.
ZOMBIE NATIONquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Laten we het weer lekker over muziek hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |