Ik vind hem anders echt redelijk het bloed onder m'n nagels vandaan halen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef Evertjan het volgende:
die jingle verveelt ook nooit he PANNEKOEK!!!
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het stom dat Giel niet even gewoon een Afrikaanse plaat erin gooit...
Ik heb nl heimwee naar Ghana
Maandagavond concert toch? (nacht eerder)quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:14 schreef Evertjan het volgende:
op Ned 3 vanavond een Coldplay docu!
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem anders echt redelijk het bloed onder m'n nagels vandaan halen.
De volgende mag jij hebbenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef Evertjan het volgende:
ik had een heel leuke Coldplay TT in gedachten
ik kon kaartjes krijgen voor het concert op het Malieveld spijt van dat ik dat niet gedaan hebquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:16 schreef Ame_thyst het volgende:
vorig jaar stond ik in ahoy met de mannen coldplay, mis het weer
Welke regels?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aan de regels houden
*vindikleuk*quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zo heeft het er vanmiddag uit gezien toen de spelers + supporters van de Grolsch Veste naar de binnenstad liepen:
[ afbeelding ]
Toch best mooi.
regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aan de regels houden
Die is achterhaaldquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Degene die topic sluit mag ook de nieuwe openen
Heel mooi!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zo heeft het er vanmiddag uit gezien toen de spelers + supporters van de Grolsch Veste naar de binnenstad liepen:
[ afbeelding ]
Toch best mooi.
Het is nu irritant als je net een hele TT enzo hebt bedacht en ingevoerd en dat er dan al opeens een topic blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die is achterhaaldDat was een regel zodat we niet ineens 6 topicstarters hadden. Dar kan inmiddels niet meer.
Hoe kun je dat uberhaupt weigerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kon kaartjes krijgen voor het concert op het Malieveld spijt van dat ik dat niet gedaan heb
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is nu irritant als je net een hele TT enzo hebt bedacht en ingevoerd en dat er dan al opeens een topic blijkt te zijn.
OMGquote:
stel je aan, pannenkoek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem anders echt redelijk het bloed onder m'n nagels vandaan halen.
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Cee het volgende:
Ze denkt even vrolijk een chequeje te komen overhandigen en krijgt vervolgens op d'r flikker van Giel.
Typisch Giel, Vara en kritischquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Cee het volgende:
Ze denkt even vrolijk een chequeje te komen overhandigen en krijgt vervolgens op d'r flikker van Giel.
Klopt, het is juist een veel grotere prestatie als de burgers het zelf zonder hulp doen. Van mij hoeft zo'n symbolische overheidsbijdrage niet zo nodig...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Giel heeft een punt, aan de andere kant waarom moet de politiek geld (=geld van de burger) geven als de burger zelf het ook direct doet
En dat niet alleen. Ze halen het namelijk gewoon van hun budget af en houden het dus ergens anders op in. Ene gat met het andere gat vullen dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Giel heeft een punt, aan de andere kant waarom moet de politiek geld (=geld van de burger) geven als de burger zelf het ook direct doet![]()
Kies liever zelf een goed doel dan bvb een VVDer
Hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahhaha iedereen die deze woordgrap gemist heeft, kijk hem terug, hij is GENIAAL!
Op 1:24
Hahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahhaha iedereen die deze woordgrap gemist heeft, kijk hem terug, hij is GENIAAL!
Op 1:24
* Lamabal zet ook iets neer in het rood! Zo valt het wel meer opquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis houdt zich in om een discussie te beginnen over geld en ontwikkelingssamenwerking en het ministerie. En waarom we beter niet het ministerie aan ontwikkelingshulp kunnen laten doen
foutje ><quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
* Lamabal zet ook iets neer in het rood! Zo valt het wel meer op
Ken je de clip nog? Geile clip was dat...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:25 schreef DeLuna het volgende:
I want to get awaaaaaay, I wanna fly awaaaaaaaay, yeaaaahaahhahaaaaaa
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...quote:
ja ik lette niet opquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...
Ik bedoelde gewoon dat ik ook rode tekst deed
Ik ga em opzoeken!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nice, maar ik wil ook in het groot
Eens. In het zwart worden je berichten ook wel gelezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Ik vind dit maar een vreselijke optie
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...
Ik bedoelde gewoon dat ik ook rode tekst deed
Wat zei je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. In het zwart worden je berichten ook wel gelezen
Eenmalige machtiging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?
Dat gaat via een éénmalige machtiging. Mensen geven hun rekeningnummer door en persoonlijke gegevens, en dan kan er via automatische incasso het geld afgeschreven worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?
Haha ja die kerk heeft een gezicht kwam ik achter in Enschede, echt een toffe kerk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Dit was toch de foto van de kerk?
[ afbeelding ]
Leuk!
Zeker waar!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Oidipous het volgende:
Rank 1 blijft wel een van mijn jeugdhelden. Heerlijke plaat.
Hij is vanbinnen ook erg mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha ja die kerk heeft een gezicht kwam ik achter in Enschede, echt een toffe kerk.
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat gaat via een éénmalige machtiging. Mensen geven hun rekeningnummer door en persoonlijke gegevens, en dan kan er via automatische incasso het geld afgeschreven worden.
Huh wat is er? Ik zie niks anders aan jouw posts hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
* Cee maar het ziet er wel kek uit in bordeaux met een sterretje ervoor.
Oh. Nou ja, laat maar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh wat is er? Ik zie niks anders aan jouw posts hoor.
Klopt, had dat bij die man niet echt verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Cee het volgende:
Dit is toch dat nummertje dat door die Warme Bakkers is aangevraagd?
Is er alleen 's avonds... overdag heb ik hem niet gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:31 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Die camera boven dat plein (aan die arm) blijft vetLijkt me ook echt heel vet om daar achter te mogen staan en dat ding te besturen
Haha, donderdag met die grote bal in het publiek was het trouwens wel iets minder voor die man
Ik heb een rood kleurtjequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik heb mezelf een paars kleurtje als achtergrond gegeven, dat rode zie je dan amper
En onlangs helemaal gerestaureerd aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:32 schreef Moody het volgende:
Mooie kerk inderdaad.
Een van de weinige zandstenen kerken in Nederland. Gebouwd rond 1200.
[ afbeelding ]
Nee toch? Volgens mij 24/7 hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is er alleen 's avonds... overdag heb ik hem niet gezien.
ik heb hem 's morgens echt niet gezien.... 's avonds wel....quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij 24/7 hoor
Nee ik was er rond 11.30 bij dat hij er vandaag geplaatst werdquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij 24/7 hoor
... want de binnenkant zou toch volledig gesloopt worden in de week voor kerst?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En onlangs helemaal gerestaureerd aan de buitenkant.
Aha, hij staat er dus 's middags en 's avonds.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:34 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee ik was er rond 11.30 bij dat hij er vandaag geplaatst werd
Achtergrond van je eigen posts.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waardefuck hebben jullie het over?
Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:35 schreef Moody het volgende:
Knalt de aarde nou definitief niet uit elkaar of moeten we het nog ff afwachten
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb hem 's morgens echt niet gezien.... 's avonds wel....
Aah okéquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:34 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nee ik was er rond 11.30 bij dat hij er vandaag geplaatst werd
Haha, de binnenkant is ook erg mooi. Ik heb er weleens een feestje gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... want de binnenkant zou toch volledig gesloopt worden in de week voor kerst?
duidelijk geen FOK!kers dusquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
Zes dagen geen seks hebben het ergste vinden
Oh dat begreep ik al niet, maar vanwge de 6 dagen dacht ik de dj's eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat om die Kenianen, die mogen natuurlijk niet nu
Die Keniaanse DJ's ofzo? Die eten ook niet, maar dat ze geen seks mogen hebben vinden ze ergerquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat begreep ik al niet, maar vanwge de 6 dagen dacht ik de dj's eigenlijk.
Nee die in het huisquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Keniaanse DJ's ofzo? Die eten ook niet, maar dat ze geen seks mogen hebben vinden ze erger
Geen eten hebben is toch dagelijkse kost?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Keniaanse DJ's ofzo? Die eten ook niet, maar dat ze geen seks mogen hebben vinden ze erger
Dat verklaart waarom ze het niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen eten hebben is toch dagelijkse kost?
Ja, daarom verwacht ik niet echt een anthem meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
In 2010 was Hello btw op de 3e dag al anthem.
Volgend jaar moet ons doel de arme seksloze Keniaanse DJ's zijn, een vergeten ramp!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu heeft het ook niet zo weinig zin meer toch?> Voor die 2 1/2 dag of wat is het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, daarom verwacht ik niet echt een anthem meer
Dan moet ik tegen die tijd maar een dj in Kenia zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgend jaar moet ons doel de arme seksloze Keniaanse DJ's zijn, een vergeten ramp!!
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heeft het ook niet zo weinig zin meer toch?> Voor die 2 1/2 dag of wat is het.
Weet je het zeker? Want het doel is dan dat we prostituées voor ze betalen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen die tijd maar een dj in Kenia zijn
Juist wel, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Laten we niet vergeten dat zo'n anthem er in eerste instantie voor dj's is, niet voor ons of het pleinquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heeft het ook niet zo weinig zin meer toch?> Voor die 2 1/2 dag of wat is het.
Ja... Maar dat is niet de anthem ofzoquote:
Hey Strani! Weet je nog wie ik ben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want het doel is dan dat we prostituées voor ze betalen.
Mwah, nee, laat dan maar. Ik zag mezelf al wat miljoentjes cashen, maar helaasquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want het doel is dan dat we prostituées voor ze betalen.
Dan moeten ze er gewoon nu eentje verzinnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist wel, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Laten we niet vergeten dat zo'n anthem er in eerste instantie voor dj's is, niet voor ons of het plein
Een anthem moet geen emotionele muziek zijn. Gewoon een stuiterplaat.quote:
Ohh geef eens een hint??quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hey Strani! Weet je nog wie ik ben?
Nee sorry, daar kunnen we niet aan beginnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, nee, laat dan maar. Ik zag mezelf al wat miljoentjes cashen, maar helaas
Eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Over het publiek is dit jaar echt niets te zeuren hoor
Druk inderdaad! De Zweedse DJ's zullen wel jaloers zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ahh okay.. wat was je nick daar ook al weer? Ik kom er zelf ook nooit meer, alleen nu even tijdens SR.quote:
Volgend jaar ben ik in Zweden i.v.m. studiequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Druk inderdaad! De Zweedse DJ's zullen wel jaloers zijn.
Even via dmquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh okay.. wat was je nick daar ook al weer? Ik kom er zelf ook nooit meer, alleen nu even tijdens SR.
en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, daarom verwacht ik niet echt een anthem meer
Prima volk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
idd vertel het ze maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook
Oprotten met die geforceerde onzin
Och, met Hello was het leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook
Oprotten met die geforceerde onzin
Giel beslist... dus kan altijd nog Rinus worden last-minute...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Zombienation is anthem, maar dat snappen de DJ's nog niet echt
Min of meer beslist het publiek het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Giel beslist... dus kan altijd nog Rinus worden last-minute...
Haha ja, terwijl het vooraf een beetje een random duo leekquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Sander en Stenders passen goed bij elkaar zo als duo.
Ik snap daar ook niks van, vind het nergens naar klinken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Min of meer beslist het publiek het.
Giel is Britney Bitch aan het pluggen, maar dat nummer slaat (terecht) niet aan.
Neukmuziekje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
Even een Lief Dagboek momentje: m'n bovenburen draaien nu op vol volume James Blunt. Ik heb het even moeilijk.
Doe dan een fijne thunderdomequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Zit een flinke dreun in, dat wil het publiek
lekker slapen kippetjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:50 schreef Pino112 het volgende:
FredZijn tweets slaan echt nergens op
#vanjeaaaaaaaf
Wie?quote:
Ja, die is ook erg mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Moody het volgende:
De Jacobuskerk (ook aan de Oude Markt) vind ik zelf nog mooier dan de Grote Kerk.
Vooral het interieur is GVD erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mysterieuze man, check je DM eens!
Sterktequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
Even een Lief Dagboek momentje: m'n bovenburen draaien nu op vol volume James Blunt. Ik heb het even moeilijk.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht het alC_a erbij of niet?
Ze hebben het allang over borstvoeding gehad mja, als mensen alleen maar zeiken en niet luisterenquote:
Ja je bent in shock? Moet ik iemand bellen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het blijft maar verrassingen stromen
Zet 3fm NOG harder aan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ook even een dagboekmomentje, de buren zetten keiharde muziek opgeen 3FM wat het wel is, geen idee.
ClassicFM?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ook even een dagboekmomentje, de buren zetten keiharde muziek opgeen 3FM wat het wel is, geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AAquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je bent in shock? Moet ik iemand bellen?
Zal ik dan ook maar even mee doen? Mijn onderbuurman schuin onder mij draait iets van hardcore of hardstyle of iets dergelijks. Ik word gestoord van het constante BOEM BOEM BOEMquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |