* Lamabal zet ook iets neer in het rood! Zo valt het wel meer opquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis houdt zich in om een discussie te beginnen over geld en ontwikkelingssamenwerking en het ministerie. En waarom we beter niet het ministerie aan ontwikkelingshulp kunnen laten doen
foutje ><quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
* Lamabal zet ook iets neer in het rood! Zo valt het wel meer op
Ken je de clip nog? Geile clip was dat...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:25 schreef DeLuna het volgende:
I want to get awaaaaaay, I wanna fly awaaaaaaaay, yeaaaahaahhahaaaaaa
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...quote:
ja ik lette niet opquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...
Ik bedoelde gewoon dat ik ook rode tekst deed
Ik ga em opzoeken!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nice, maar ik wil ook in het groot
Eens. In het zwart worden je berichten ook wel gelezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Ik vind dit maar een vreselijke optie
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...
Ik bedoelde gewoon dat ik ook rode tekst deed
Wat zei je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. In het zwart worden je berichten ook wel gelezen
Eenmalige machtiging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |