Die is achterhaaldquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Degene die topic sluit mag ook de nieuwe openen
Heel mooi!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zo heeft het er vanmiddag uit gezien toen de spelers + supporters van de Grolsch Veste naar de binnenstad liepen:
[ afbeelding ]
Toch best mooi.
Het is nu irritant als je net een hele TT enzo hebt bedacht en ingevoerd en dat er dan al opeens een topic blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die is achterhaaldDat was een regel zodat we niet ineens 6 topicstarters hadden. Dar kan inmiddels niet meer.
Hoe kun je dat uberhaupt weigerenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kon kaartjes krijgen voor het concert op het Malieveld spijt van dat ik dat niet gedaan heb
Dat kloptquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is nu irritant als je net een hele TT enzo hebt bedacht en ingevoerd en dat er dan al opeens een topic blijkt te zijn.
OMGquote:
stel je aan, pannenkoek.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem anders echt redelijk het bloed onder m'n nagels vandaan halen.
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Cee het volgende:
Ze denkt even vrolijk een chequeje te komen overhandigen en krijgt vervolgens op d'r flikker van Giel.
Typisch Giel, Vara en kritischquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:21 schreef Cee het volgende:
Ze denkt even vrolijk een chequeje te komen overhandigen en krijgt vervolgens op d'r flikker van Giel.
Klopt, het is juist een veel grotere prestatie als de burgers het zelf zonder hulp doen. Van mij hoeft zo'n symbolische overheidsbijdrage niet zo nodig...quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Giel heeft een punt, aan de andere kant waarom moet de politiek geld (=geld van de burger) geven als de burger zelf het ook direct doet
En dat niet alleen. Ze halen het namelijk gewoon van hun budget af en houden het dus ergens anders op in. Ene gat met het andere gat vullen dus.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Giel heeft een punt, aan de andere kant waarom moet de politiek geld (=geld van de burger) geven als de burger zelf het ook direct doet![]()
Kies liever zelf een goed doel dan bvb een VVDer
Hahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahhaha iedereen die deze woordgrap gemist heeft, kijk hem terug, hij is GENIAAL!
Op 1:24
Hahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hahhaha iedereen die deze woordgrap gemist heeft, kijk hem terug, hij is GENIAAL!
Op 1:24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |