Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...quote:
ja ik lette niet opquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...
Ik bedoelde gewoon dat ik ook rode tekst deed
Ik ga em opzoeken!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nice, maar ik wil ook in het groot
Eens. In het zwart worden je berichten ook wel gelezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
* Ik vind dit maar een vreselijke optie
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha nee joh ik ben kapot! Morgenvroeg ook weer om 8 uur het callcenter in...
Ik bedoelde gewoon dat ik ook rode tekst deed
Wat zei je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. In het zwart worden je berichten ook wel gelezen
Eenmalige machtiging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?
Dat gaat via een éénmalige machtiging. Mensen geven hun rekeningnummer door en persoonlijke gegevens, en dan kan er via automatische incasso het geld afgeschreven worden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg, hoe betalen mensen eigenlijk als ze een nummer aanvragen via 0909-1336?
Haha ja die kerk heeft een gezicht kwam ik achter in Enschede, echt een toffe kerk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Dit was toch de foto van de kerk?
[ afbeelding ]
Leuk!
Zeker waar!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Oidipous het volgende:
Rank 1 blijft wel een van mijn jeugdhelden. Heerlijke plaat.
Hij is vanbinnen ook erg mooi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha ja die kerk heeft een gezicht kwam ik achter in Enschede, echt een toffe kerk.
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:29 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat gaat via een éénmalige machtiging. Mensen geven hun rekeningnummer door en persoonlijke gegevens, en dan kan er via automatische incasso het geld afgeschreven worden.
Huh wat is er? Ik zie niks anders aan jouw posts hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
* Cee maar het ziet er wel kek uit in bordeaux met een sterretje ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |