Die Keniaanse DJ's ofzo? Die eten ook niet, maar dat ze geen seks mogen hebben vinden ze ergerquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat begreep ik al niet, maar vanwge de 6 dagen dacht ik de dj's eigenlijk.
Nee die in het huisquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Keniaanse DJ's ofzo? Die eten ook niet, maar dat ze geen seks mogen hebben vinden ze erger
Geen eten hebben is toch dagelijkse kost?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Keniaanse DJ's ofzo? Die eten ook niet, maar dat ze geen seks mogen hebben vinden ze erger
Dat verklaart waarom ze het niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen eten hebben is toch dagelijkse kost?
Ja, daarom verwacht ik niet echt een anthem meerquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Pino112 het volgende:
In 2010 was Hello btw op de 3e dag al anthem.
Volgend jaar moet ons doel de arme seksloze Keniaanse DJ's zijn, een vergeten ramp!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu heeft het ook niet zo weinig zin meer toch?> Voor die 2 1/2 dag of wat is het.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, daarom verwacht ik niet echt een anthem meer
Dan moet ik tegen die tijd maar een dj in Kenia zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgend jaar moet ons doel de arme seksloze Keniaanse DJ's zijn, een vergeten ramp!!
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heeft het ook niet zo weinig zin meer toch?> Voor die 2 1/2 dag of wat is het.
Weet je het zeker? Want het doel is dan dat we prostituées voor ze betalen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ik tegen die tijd maar een dj in Kenia zijn
Juist wel, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Laten we niet vergeten dat zo'n anthem er in eerste instantie voor dj's is, niet voor ons of het pleinquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu heeft het ook niet zo weinig zin meer toch?> Voor die 2 1/2 dag of wat is het.
Ja... Maar dat is niet de anthem ofzoquote:
Hey Strani! Weet je nog wie ik ben?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want het doel is dan dat we prostituées voor ze betalen.
Mwah, nee, laat dan maar. Ik zag mezelf al wat miljoentjes cashen, maar helaasquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want het doel is dan dat we prostituées voor ze betalen.
Dan moeten ze er gewoon nu eentje verzinnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist wel, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Laten we niet vergeten dat zo'n anthem er in eerste instantie voor dj's is, niet voor ons of het plein
Een anthem moet geen emotionele muziek zijn. Gewoon een stuiterplaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |