quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht het alC_a erbij of niet?
Ze hebben het allang over borstvoeding gehad mja, als mensen alleen maar zeiken en niet luisterenquote:
Ja je bent in shock? Moet ik iemand bellen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het blijft maar verrassingen stromen
Zet 3fm NOG harder aan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ook even een dagboekmomentje, de buren zetten keiharde muziek opgeen 3FM wat het wel is, geen idee.
ClassicFM?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ook even een dagboekmomentje, de buren zetten keiharde muziek opgeen 3FM wat het wel is, geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AAquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja je bent in shock? Moet ik iemand bellen?
Zal ik dan ook maar even mee doen? Mijn onderbuurman schuin onder mij draait iets van hardcore of hardstyle of iets dergelijks. Ik word gestoord van het constante BOEM BOEM BOEMquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |