Ohh geef eens een hint??quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Hey Strani! Weet je nog wie ik ben?
Nee sorry, daar kunnen we niet aan beginnenquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, nee, laat dan maar. Ik zag mezelf al wat miljoentjes cashen, maar helaas
Eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Over het publiek is dit jaar echt niets te zeuren hoor
Druk inderdaad! De Zweedse DJ's zullen wel jaloers zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ahh okay.. wat was je nick daar ook al weer? Ik kom er zelf ook nooit meer, alleen nu even tijdens SR.quote:
Volgend jaar ben ik in Zweden i.v.m. studiequote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Druk inderdaad! De Zweedse DJ's zullen wel jaloers zijn.
Even via dmquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh okay.. wat was je nick daar ook al weer? Ik kom er zelf ook nooit meer, alleen nu even tijdens SR.
en dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja, daarom verwacht ik niet echt een anthem meer
Prima volk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
idd vertel het ze maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook
Oprotten met die geforceerde onzin
Och, met Hello was het leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook
Oprotten met die geforceerde onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |