SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 23-12-2012 14:32:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gefeliciteerd Quoi!
Nice Yur, grappig. Ik sta dus op 488 km nu en ga dit jaar de 500km net niet halen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
o'ja we zijn geboren runners...geen joggers!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
maar de HosselMossel is iig weer terug on the roadquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:32 schreef mosselmossel het volgende:
Gefeliciteerd Quoi!
Nice Yur, grappig. Ik sta dus op 488 km nu en ga dit jaar de 500km net niet halen
Feli Quoi!
hmmmzz challenge... ik heb vanaf eind Maart tot nu 469,5 km gelopen.. denk dat ik volgend jaar (wat klinkt dat ver weg nog) ook de challenge ga invullen.
laten we zeggen.... 600, moet te doen zijn.![]()
Ik denk dat ik ook voor 600 ga. Gemiddeld 50km per maand. Dat zou te doen moeten zijn, zeker nu ik wil opbouwen naar 10kmKan ik ook soms overslaan ivm vakanties en zo. Nu kan ik mijn renspullen vaak wel mee nemen, maar ik denk niet dat ik tijdens het lopen van de West Highland Way ook nog eens ga rennen
Dus die weken vallen al af.
![]()
![]()
Ik ga voor de 750 denk ik. Als ik gewoon blijf lopen en niet "boehoe ik heb het zo druk en ik mag pas weer hardlopen als m'n paper af is boehoe" ga doen, moet dat wel lukken. Ik ben beter in vorm dan ooit, dus gewoon niet zeuren, maar lopen.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:53 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga voor de 750 denk ik. Als ik gewoon blijf lopen en niet "boehoe ik heb het zo druk en ik mag pas weer hardlopen als m'n paper af is boehoe" ga doen, moet dat wel lukken. Ik ben beter in vorm dan ooit, dus gewoon niet zeuren, maar lopen.
Ik ga voor de 300km in 2013.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zit ook even te denken waar op in te zetten voor de nieuwe Challenge....
maar om er een Challenge van te maken zet ik komend jaar denk ik in op 2500km
[ Bericht 18% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-12-2012 19:35:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk toch 500km erin te zetten. Ook al zal ik in het begin echt in de min komen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
de loopschoenen maar even aantrekken en van het ochtendzonnetje genieten
Halloooo!
Zijn er FOK!kers die zin hebben om op 17 maart de Delftse Hout Loopt e doen + aftermeet?
http://www.hardloopkalend(...)57/Delftse-Hout-Loop
Er is een langetermijnmeetplanning gemaakt in een ander forum en die vindt op de 16e plaats, dus zat te denken om dan even terug naar NL te komen, en dan naast familie en die FOK!meet misschien ook een leuk loopje te doen!
Ze hebben er 5, 10 en 15kmWil dan zelf de 15 gaan doen!
Ja doei.![]()
Als jij komt doe ik de 5K voor jeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
Als jij komt doe ik de 5K voor je!
Ja doei.![]()
Hmm ik ben bang dat ik dat weekend mijn verjaardag vier (18e jarig), maar mocht dat niet zo zijn lijkt het me erg leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Halloooo!
Zijn er FOK!kers die zin hebben om op 17 maart de Delftse Hout Loopt e doen + aftermeet?
Er is een langetermijnmeetplanning gemaakt in een ander forum en die vindt op de 16e plaats, dus zat te denken om dan even terug naar NL te komen, en dan naast familie en die FOK!meet misschien ook een leuk loopje te doen!
![]()
![]()
![]()
Leuk! Dat loopje doe ik vakerquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Halloooo!
Als de CPC dan niet is, present hoor.
![]()
CPC is de week ervoor! Ik dacht al: nou, dan doe ik wellicht wel de CPC (10km) in combinatie, maar de andere meet waar ik heen wil is de 16equote:Op zaterdag 22 december 2012 20:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk! Dat loopje doe ik vakerAls de CPC dan niet is, present hoor.
en aangezien ik de HM op de CPC dan wel in 2014 ga doen (er komt als het goed is binnenkort geen einde van de wereld aan
___!!) dan kan ik net zo goed een ander leuk loopje doen dat weekend!
Is 't wat, die loop?Ja doei.![]()
Ah joh, dan vier je het het weekend ernaquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ik ben bang dat ik dat weekend mijn verjaardag vier (18e jarig), maar mocht dat niet zo zijn lijkt het me erg leuk![]()
![]()
![]()
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, dan vier je het het weekend erna![]()
![]()
wellicht
![]()
![]()
Zitten wij op Gran CanariaNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Duuzend moet lukken toch? Wil sowieso naar 10km dus en ook wel verder dus 10x3x52 is 15xx. Nou Ja ik doe nu nog 5 dus ff wat eraf. Ook ivm vakanties.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan loop ik Rondje Nederland in Arnhemquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Halloooo!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is precies tussen CPC en Zandvoort in, dus ik laat het ook afweten.
Ohja, Guppy, wil je mijn loopjes in de OP aanpassen? De 10km die nu bij Zandvoort staat hoort eigenlijk bij de CPC. In Zandvoort ga ik de 12 lopen![]()
![]()
Klopt het zo?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ow ja de challenge... eens kijken hoe die code in elkaar zit om te zien of ik een 2013 versie in elkaar kan knutselen![]()
![]()
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php
Voor in de OP. Let op, de berekening klopt pas vanaf 1 januari.![]()
voor de wind en de warmte weer thuis, maar 's avonds en dan de volgende morgen direkt weeer lopen is net iets te weinig rust voor de benen, die waren wat strammig vandaag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb mijn challenge halverwege het jaar van 750 naar 1000 verhoogdVoor 2013 zet ik hem weer op 750, want ik heb binnenkort weer een nieuwe 40-uurs baan en dus minder tijd om te lopen (ik heb begin 2012 veel kunnen lopen omdat mijn opdrachtgever me telkens maar 24 van de 40 uur nodig had)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yeps, is leuk. Vindt wel elke maand plaats tzt, dus geen loop met veel publiek oid. Wel veel snelle lopers en een leuk parcours. Goeie sfeer en organisatiequote:Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CPC is de week ervoor! Ik dacht al: nou, dan doe ik wellicht wel de CPC (10km) in combinatie, maar de andere meet waar ik heen wil is de 16een aangezien ik de HM op de CPC dan wel in 2014 ga doen (er komt als het goed is binnenkort geen einde van de wereld aan
___!!) dan kan ik net zo goed een ander leuk loopje doen dat weekend!
Is 't wat, die loop?![]()
![]()
Met 4 maanden Amerika in het verschiet zet ik in op 750km, dat moet gaan lukken!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ah, da's mooi!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps, is leuk. Vindt wel elke maand plaats tzt, dus geen loop met veel publiek oid. Wel veel snelle lopers en een leuk parcours. Goeie sfeer en organisatieThat's how I like it!
Ja doei.![]()
+1quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, da's mooi!That's how I like it!
ik zou haast zeggen...heerlijk die loopjes zonder joggers
Ik denk nog even na over de challenge. Ik zou 500km in 2012, maar halverwege was duidelijk dat het'm niet zou worden. Het zal wss ongeveer 300 worden.
mja, ik loop nu 2x in de week 7 tot 10 km. Dan zou 500km moeten kunnen...heitieh![]()
750km ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik denk nog even na over de challenge. Ik zou 500km in 2012, maar halverwege was duidelijk dat het'm niet zou worden. Het zal wss ongeveer 300 worden.
mja, ik loop nu 2x in de week 7 tot 10 km. Dan zou 500km moeten kunnen...
Ik twijfel nog even. Week na CPC vind ik nog wat snelquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
Halloooo!
![]()
![]()
Ik zal m waarschijnlijk niet meelopen...zit dan vol in het schema voor RotterdamF means you're fucked![]()
Pfff, ik zie dat nog niet zitten. De grootste uitdaging zal de motivatie zijnquote:.
500km moet het maar worden...
Met 2 x 7.5km in de week moet ik zo'n 34 weken lopen.
heitieh![]()
het jaar heeft 52 weken.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De verwerk-button linkt nog naar 2012quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php
Voor in de OP. Let op, de berekening klopt pas vanaf 1 januari..
heitieh![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Waaahhhh challenge ingevuld, nu moet ik wel![]()
12km per week, dat ga je makkelijk reddden!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jawel.. maar toch..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
12km per week, dat ga je makkelijk reddden!moet het wel doen nog natuurlijk.
![]()
Challenge! Ik zet in op 500 km, ben pas net begonnen...
Kan nu pas 20 minuten achtereen lopen a 9 - 10 km per uur... maar toch... die 500 km moet lukken in 2013!
NBA League Pass addict![]()
?naam=mosselmossel achter het adres invullen en dan nog eens op enter drukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe vul ik die challenge in dan? ik zie alleen maar een tabelletje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Juize99 het volgende:
Kan nu pas 20 minuten achtereen lopen a 9 - 10 km per uur... maar toch... die 500 km moet lukken in 2013!moet kunnen!
![]()
![]()
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe vul ik die challenge in dan? ik zie alleen maar een tabelletje.NBA League Pass addict![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Juize99 het volgende:
Kan nu pas 20 minuten achtereen lopen a 9 - 10 km per uur... maar toch... die 500 km moet lukken in 2013!en het moet wel een challenge zijn., een beetje een motivatie om te blijven lopen totdat het doel op de teller staat
thnx! gelukt. Misschien voorzichtig allemaal, maar goed, dan pas ik het wel aan halverwege het jaar. En bovendien: Het is al wel 12km meer dan ik tot nu toe dit jaar heb gelopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
?naam=mosselmossel achter het adres invullen en dan nog eens op enter drukken
Ik heb mijn challenge voor dit jaar op 25 gezet.
Zit nu op les 24 van Evy en heb eindelijk de gelegenheid om 3 weken om de dag te lopen, dus 5x5km zou moeten kunnen. Extra stokje achter de deur!
Half september(ik lees al iets langer mee dan dat) begonnen vanaf praktisch 0 dus wel een beetje vertraging opgelopen,maar dat maakt niet uit, echte doel op dit moment is toch pas 6 km begin maart.
Ik geloof overigens nooit dat ik over 2 weken 5km in een half uur loop, daar loop ik toch echt veel te langzaam voor.
voor 2013 ga ik voor 600 denk ikelk oordeel heeft z'n nadeel![]()
quote:Gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]en het moet wel een challenge zijn., een beetje een motivatie om te blijven lopen totdat het doel op de teller staat
Als je ziet waar ik een aantal weken geleden stond... 2 minuten was al te veel... inmiddels is 20 - 30 minuten geen enkel probleem meer, wil alleen niet té snel opbouwen, vinden m'n benen niet leuk
Dus in het begin van 2013 zal ik onder het schema lopen, maar ga proberen dat later in te halen..!NBA League Pass addict![]()
Ik loop de 5 ook (nog) niet binnen het half uur, maar dat maakt niets uit!! Gewoon op je eigen tempo lekker blijven opbouwen, snelheid komt later. Ik loop hem nu tussen de 31 en 34 minuten (afhankelijk van parcours en vorm)quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef desub het volgende:
Ik heb mijn challenge voor dit jaar op 25 gezet.
Zit nu op les 24 van Evy en heb eindelijk de gelegenheid om 3 weken om de dag te lopen, dus 5x5km zou moeten kunnen. Extra stokje achter de deur!
Half september(ik lees al iets langer mee dan dat) begonnen vanaf praktisch 0 dus wel een beetje vertraging opgelopen,maar dat maakt niet uit, echte doel op dit moment is toch pas 6 km begin maart.
Ik geloof overigens nooit dat ik over 2 weken 5km in een half uur loop, daar loop ik toch echt veel te langzaam voor.
voor 2013 ga ik voor 600 denk ikMaar ik loop hem wél! Kon ik in september nog lang niet zeggen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, sorry. Moet ik me nog ergens voorstellen?zou wel zo beleefd zijn
![]()
![]()
![]()
Jij al helemaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, sorry. Moet ik me nog ergens voorstellen?
F means you're fucked![]()
a lazy hazy day of summer...en begonnen aan het volgende boek waarover ik hier al eerder gepost heb:als je dit boek lees (en waarschijnlijk de boeken van andere ultra's) dan durf je zelf nooit maar dan ook nooit meer te zeggen "ik heb geen zin, morgen maar weer"....ongelovelijk wat deze mensen zichzelf , uit liefde voor een sport, aandoen!quote:Lisa Tamati gets asked one question more than any other: 'Why do you do it?'. In Running to Extremes, she attempts to answer that question and many more about ultramarathon running.
In the past few years, Lisa has taken part in some of the most gruelling races on earth. Not content with having run the Badwater Ultramarathon once, she's been back and done it a second time. She's also completed the Gobi March and a race in the Egyptian Sahara. However, none of these could have prepared her for her greatest challenge to date: La Ultra, a 222-kilometre non-stop race over two Himalayan mountain passes.
Running to Extremes tells the stories behind these races and provides plenty of advice for runners of all levels and distances. Filled with training tips, gear lists, information on nutrition and supplements, advice on mental preparation and, most importantly, a focus on how to keep yourself healthy while training and racing, it will inspire and motivate runners and non-runners alike'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
is het ook, deze mensen lopen op de grenzen van het menselijke kunnen....en gaan er zelfs soms over heen...nier beschadigingen etc. door de enorme uitputting etc.quote:Op zondag 23 december 2012 02:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt als een behoorlijk extreem verhaal..
gedurende Badwater liep ze bijv. uren achter elkaar hallucunerend door de nacht, terwijl het nog steeds 40 graden was.
Om haar "sane" te houden liep haar crewie met haar mee en zong kinderliedjes voor haar om haar gedachten van de pijn af te houden die ze doorstond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat mij wel heel erg veel te ver, maar het is wel inspirerend. Wat nou moe!?! Wat nou blaren?!?quote:Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het ook, deze mensen lopen op de grenzen van het menselijke kunnen....en gaan er zelfs soms over heen...nier beschadigingen etc. door de enorme uitputting etc.
gedurende Badwater liep ze bijv. uren achter elkaar hallucunerend door de nacht, terwijl het nog steeds 40 graden was.
Om haar "sane" te houden liep haar crewie met haar mee en zong kinderliedjes voor haar om haar gedachten van de pijn af te houden die ze doorstond![]()
![]()
misschien een droom maar ik zie mijzelf nog wel eens een ultra doen...eerst een marathon en dan "up and over"... als ik zie hoeveel "ouwe knarren" er bijv. nog starten bij de Kepler Challenge dan moet dat lukkenquote:Op zondag 23 december 2012 02:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaat mij wel heel erg veel te ver, maar het is wel inspirerend. Wat nou moe!?! Wat nou blaren?!?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwoah, het is voor mij geen doel. Maar het feit dat er mensen zijn (zoals jij) die het wél als doel kunnen hebben is wel echt een stimulans om op z'n minst mijn best te doen!quote:Op zondag 23 december 2012 02:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien een droom maar ik zie mijzelf nog wel eens een ultra doen...eerst een marathon en dan "up and over"... als ik zie hoeveel "ouwe knarren" er bijv. nog starten bij de Kepler Challenge dan moet dat lukken![]()
![]()
Dat RD nog wakker is, snap ik.. die woont aan de andere kant van de wereld.... Maar anderen horen toch te slapen op dit tijdstip??![]()
(behalve mensen die net uit hun werk komen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja...Sunny is aan het nachtbraken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zeg net 'waarom is ET nog wakker?'quote:Op zondag 23 december 2012 03:11 schreef E.T. het volgende:
Dat RD nog wakker is, snap ik.. die woont aan de andere kant van de wereld.... Maar anderen horen toch te slapen op dit tijdstip??![]()
![]()
Mijn excuus: ik heb vakantie en Serious Request en de whiskykast houden me uit mijn slaap![]()
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 03:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja...Sunny is aan het nachtbraken![]()
![]()
quote:
En mensen die nodig weer moeten gaan werken, zodat ze weer een beetje een ritme krijgenquote:Op zondag 23 december 2012 03:11 schreef E.T. het volgende:
En mensen die op stap zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2012 04:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En mensen die nodig weer moeten gaan werken, zodat ze weer een beetje een ritme krijgen
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Partyquote:Op zondag 23 december 2012 05:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En mensen die op stap zijn geweest
Da's alleen maar goed QuoiOf moet ik nu Dr. Qoui zeggen?
Nog helemaal aan het genieten dus?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
neuhhhhh, voor ons is ze toch gewoon Quoi the runner??quote:Op zondag 23 december 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
De challenge voor 2013 staat in de OPgame on!
TO startquote:Op zondag 23 december 2012 07:27 schreef Guppyfriend het volgende:
De challenge voor 2013 staat in de OPgame on!
Moet eigenlijk wel he. Maar ik denk dat ik die challenge dan weer niet zo spannend vindHeb ook geen idee wat ik ga doen komend jaar aan km's, wat realistisch/haalbaar is
Ik heb ingezet op 555 (joggende) km's dit jaar.
Verwachting is dat ik minimaal 10 km per week ga lopen, en hoop dat ik wekelijks minimaal 15 kan doen. vorig jaar rond deze tijd had ik mijzelf voor gek verklaard wanneer ik dit zou doenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat heb ik dus ook. Nog geen idee hoe het zich gaat ontwikkelen verder. Ben nu bezig met opwerken naar 10 kilometer. Daarna wil ik bij een loopgroep hier. Eerste doel nu is lopen van de 10 kilometer zelf, en heel voorzichtig begin ik te denken dat ik ooit een HM zou willen lopen, maar of dat ook realistisch zal blijken, echt geen idee. Ben pas net aan het lopen en mezelf wat dat betreft nog aan het leren kennen.quote:Op zondag 23 december 2012 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Moet eigenlijk wel he. Maar ik denk dat ik die challenge dan weer niet zo spannend vindHeb ook geen idee wat ik ga doen komend jaar aan km's, wat realistisch/haalbaar is
![]()
Ik heb er dit jaar 518km opzetten so far. Komt nog een klein beetje bij. Maar dat is wel incl. scheenbeen-gezeur begin van het jaar en heupissues na de BtB... Het had dus meer kunnen zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Deze hang ik boven mijn bed!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 07:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hang ik boven mijn bed!![]()
![]()
Cool![]()
Wanneer wordt het nou eens licht! Ik wil gaan lopen, maar ik heb geen zin om in het donker te gaan
Hier regent het![]()
Van de week kon ik voor het ochtendgloren lopen, wanneer je dan gedouched hebt en het daglicht ziet worden
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Regen maakt me niks uit, maar ik heb gewoon geen zin in lampjes, hesjes en als dat gedoe[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
08:49 komt de zon op vandaag.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben gisteren wezen kijken voor een waterafstotend jasje... werd m net niet in mijn maat
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nagenieten it isquote:Op zondag 23 december 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Nog helemaal aan het genieten dus?En gewoon normaal blijven doen hoor, juustem RD
Ik ga vandaag nl weer rennenwant meer vrije tijd. Ik zie uit naar een jaartje 10k lopen en trainen ri 7HL.
![]()
Ik hou het voorlopig nog even op mn hoody's, lekker warm en comfortabel iig. Zolang het niet plenst prima.quote:Op zondag 23 december 2012 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik had gekeken voor een jasje, maar voor ¤ 110,- kocht ik liever nieuwe schoenen
Het wordt licht, GO!quote:Op zondag 23 december 2012 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had gekeken voor een jasje, maar voor ¤ 110,- kocht ik liever nieuwe schoenenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nog een beeeetje meer!! Maar ik had m'n hardloopkleertjes al aanquote:
Ik heb de challenge voor 2013 ook ingevuld. Geen idee hoeveel kilometers ik ga maken in voorbereiding naar de marathon en in de periode na de marathon, maar het moet een challenge zijn he?
F means you're fucked![]()
Hop, heb mijzelf voor 1200 km neergezet. Gezien het verloop van mijn (zeer) prille renhistorie moet het te halen zijn.
Tevens wil ik volgend jaar mijn 5k zo dicht mogelijk tegen de 20 min. hebben, 10k rond de 45 min. en het zou heel erg tof zijn als ik de Veluwezoomtrail (27k afstand) zou kunnen rennen.
Forse doelen voor een beginner en geen flauw idee of dat gaat lukken maar die doelen houden mij op de straat/bos!
@Guppyfriend: zou jij mij bij de safariloop, 5k mannen kunnen zetten? Thanks!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Wilde voor 9 uur gelopen hebben,maar met minder dan 2 uur slaapen andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
In de challenge staat nu 900 voor mij, nog geen idee of dat zo blijft of veel meer gaat worden.
Train wel voor de HM, dus kan ook zomaar meer worden.
En zometeen rondje rennen, de regen is hier aan de kust net opgehouden. Tijd voor weer wat heuvels.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik ga met de kerst wel lopen, gadver wat een smerig weer hier
Je bedoelt "met de kerst OOK lopen" toch?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Checkquote:Op zondag 23 december 2012 09:01 schreef kwoth het volgende:
Hop, heb mijzelf voor 1200 km neergezet. Gezien het verloop van mijn (zeer) prille renhistorie moet het te halen zijn.
Tevens wil ik volgend jaar mijn 5k zo dicht mogelijk tegen de 20 min. hebben, 10k rond de 45 min. en het zou heel erg tof zijn als ik de Veluwezoomtrail (27k afstand) zou kunnen rennen.
Forse doelen voor een beginner en geen flauw idee of dat gaat lukken maar die doelen houden mij op de straat/bos!
@Guppyfriend: zou jij mij bij de safariloop, 5k mannen kunnen zetten? Thanks!leuk!
ik stel mijn loop een dag uit. Morgen ben ik vrijquote:Op zondag 23 december 2012 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga met de kerst wel lopen, gadver wat een smerig weer hier.
Overigens heb ik wat kleine pijntjes. Zo vermijd ik dit #%*(-weer en kan ik een dag langer rust houden.heitieh![]()
Koop gewoon alles in 1. Een reflecterende water-en winddichte jas met lampjes. En ja die zijn er. Ik heb er zelf eentje van ron hill.quote:Op zondag 23 december 2012 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopen![]()
Nou ja, ik zie dat het vanmiddag droog wordt, wie weet..quote:Op zondag 23 december 2012 09:37 schreef Frsh het volgende:
Je bedoelt "met de kerst OOK lopen" toch?
Heb gisterenavond met dit weer gelopen... Moest mezelf even overhalen, maar vond het uiteindelijk heerlijk!
Nike vapor jack aan, wind- en waterdicht, lampje om m'n arm, en de lampjes op het tuigje van m'n trouwe viervoeter aan.. En daar ging ik!
Heerlijk... Lekker rustig op straat, jammer dat ik vandaag moet rusten
Klopt, ik weet het. Ik heb er ook een aangehad, maar dan van Saucony. Maar dat vond ik dan weer zonde van alle dingen die ik nu heb. Alles is nog goed, dus het moet nog maar even meequote:Op zondag 23 december 2012 09:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Koop gewoon alles in 1. Een reflecterende water-en winddichte jas met lampjes. En ja die zijn er. Ik heb er zelf eentje van ron hill.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
DBedankt! Ga samen met mijn vader en.het wordt mijn eerste renwedstrijd.quote:
Had jij het al eens eerder gelopen? Het is een leuk rondje in ieder gevalAnyway you want it, that's the way you need it.![]()
Dat rondje nog niet, andere wedstrijden wel. Maar deze lijkt me ook erg leukquote:Op zondag 23 december 2012 10:35 schreef kwoth het volgende:
D
[..]
Bedankt! Ga samen met mijn vader en.het wordt mijn eerste renwedstrijd.
Had jij het al eens eerder gelopen? Het is een leuk rondje in ieder gevalen het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem
Was leuk langs het meer, flinke windvlagen die het water op de kade smeet en er dan als een baas doorheen rennen.
Ik ook, ik moest m'n cap vasthoudenquote:Op zondag 23 december 2012 10:56 schreef De_kluizenaar het volgende:
Was leuk langs het meer, flinke windvlagen die het water op de kade smeet en er dan als een baas doorheen rennen.en lekker door de kleimodder stampen
Mooie doelen van iedereen! Top!
Updatetje hier: vanmorgen met een zere, stijve hiel wakker. Wat oefeningen gedaan (rekken, op tenen staan en langzaam zakken en op een tennisbal staan) en het is nu over. Lekker.
Gister strawberry-cheescake gemaakt, dus daar ga ik vandaag van smikkelen. En morgen. Want vandaag en morgen bezoek. Dinsdag weer lopen. En appeltaart bakken ^^Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit is leuker lopen dan in de warme zomer denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook, ik moest m'n cap vasthoudenen lekker door de kleimodder stampen
Absoluut! Met dit weer ben ik zoveel beter dan met zon, rennen in de regen yeah!quote:Op zondag 23 december 2012 11:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dit is leuker lopen dan in de warme zomer denk ik[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb jou anders in de brandende zon en met 28 graden dwars door het centrum van Arnhem een topprestatie zien leveren.quote:Op zondag 23 december 2012 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Absoluut! Met dit weer ben ik zoveel beter dan met zon, rennen in de regen yeah!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
True true... Maar als ik mag kiezenquote:Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb jou anders in de brandende zon en met 28 graden dwars door het centrum van Arnhem een topprestatie zien leveren.want van harte ging het niet toen hoor
En topprestatie, het was een behoorlijke fail toch welmaar ik heb 'm wel uitgelopen en een medaille gepakt
Haha, ik heb vanmorgen m'n crappe oude krakende macbook pro op Marktplaats gezet en nu al een bod van 200 euro. Garmin here I come![]()
![]()
Welke ga je kopen?quote:Op zondag 23 december 2012 11:14 schreef hatsaflats het volgende:
Haha, ik heb vanmorgen m'n crappe oude krakende macbook pro op Marktplaats gezet en nu al een bod van 200 euro. Garmin here I comeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
13 graden, waarom niet.quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Saysem het volgende:
23 december, kort-kort. Moet kunnen toch.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die vind ik ideaal, die trilfunctiequote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de 210 en de 610, voornamelijk voor de trilfunctie van de 610.
Ja, dat lijkt mij dus ook! Ik loop altijd met muziek op, dus ik ben bang dat ik anders de piepjes niet hoor. Maar 300eu is wel een heleboel geld.quote:Op zondag 23 december 2012 11:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die vind ik ideaal, die trilfunctie![]()
Amen! Wat was het heet met de B2B, afzien!quote:Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb jou anders in de brandende zon en met 28 graden dwars door het centrum van Arnhem een topprestatie zien leveren.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dinsdag al een brak loopje, donderdag al afgehaakt, gisteren niet geweest. Vandaag met pijn en moeite toch 6,3km gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/114394961Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo dat is nog eens een verschil. Van basic naar full monty. Waarom geen 410, die zit er net tussenin. De 610 kan ik wel aanraden trouwens, die heb ik zelf ook. Trilfunctie isquote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen de 210 en de 610, voornamelijk voor de trilfunctie van de 610.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jarig??quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef mosselmossel het volgende:
Mooie doelen van iedereen! Top!
Updatetje hier: vanmorgen met een zere, stijve hiel wakker. Wat oefeningen gedaan (rekken, op tenen staan en langzaam zakken en op een tennisbal staan) en het is nu over. Lekker.
Gister strawberry-cheescake gemaakt, dus daar ga ik vandaag van smikkelen. En morgen. Want vandaag en morgen bezoek. Dinsdag weer lopen. En appeltaart bakken ^^Feli in dat geval
![]()
![]()
Nachtbraken was leukNu redelijk fris weer wakker ondanks de whisky
![]()
![]()
Ik loop ook met muziek en een 210 maar hoor de piepjes meestal wel. Maar heb de muziek dan ook niet heel erg hard (ivm verkeer en zo)quote:Op zondag 23 december 2012 11:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dus ook! Ik loop altijd met muziek op, dus ik ben bang dat ik anders de piepjes niet hoor. Maar 300eu is wel een heleboel geld.![]()
![]()
De eerste keer schrok ik er wel van!quote:Op zondag 23 december 2012 12:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een verschil. Van basic naar full monty. Waarom geen 410, die zit er net tussenin. De 610 kan ik wel aanraden trouwens, die heb ik zelf ook. Trilfunctie is[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geweldig dat mijn zus sinds een tijdje ook loopt. Ik sms "duurloopje?" vanuit de bank-modus, en zien elkaar nu over een kwartier bij de ijsbaan om lekker saamp te lopen![]()
![]()
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan.
'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=test[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
NvmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben echt zo blij met m'n nieuwe schoenen, vandaag weer heerlijk gelopen. Met die nieuwe schoenen kan ik gewoon voluit lopen, zonder beperkt te worden door m'n knieën of schenen. Ik had niet verwacht dat schoenen zoveel uit zouden maken. Ik had echt eerder naar alle adviezen moeten luisteren.![]()
Net m'n rondje van 11km incl in/uitlopen en een beetje rekken binnen een uur gelopen.
Eigenlijk wil ik nu weleens weten wat m'n gemiddelde snelheid tijdens het lopen is, maar m'n GPS van m'n telefoon valt steeds weg. Verder vind ik zo'n ding meenemen alleen maar lastig.![]()
Dankje!quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan.
'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=test![]()
Ik had ergens gelezen dat de 410 een stuk forser is dan de 210 en 610 en mijn polsen zijn nogal dun. Ik neig wel meer naar de 610, ook omdat die wat handiger is voor fietsen. Hoe dan ook moet ie er snel komen, want dit: http://www.endomondo.com/workouts/114415663 is toch een stuk minder mooi dan wat Garmin ervan maaktquote:Op zondag 23 december 2012 12:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een verschil. Van basic naar full monty. Waarom geen 410, die zit er net tussenin. De 610 kan ik wel aanraden trouwens, die heb ik zelf ook. Trilfunctie is![]()
![]()
Waarom zou de 610 makkelijker zijn met fietsenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de 410 een stuk forser is dan de 210 en 610 en mijn polsen zijn nogal dun. Ik neig wel meer naar de 610, ook omdat die wat handiger is voor fietsen. Hoe dan ook moet ie er snel komen, want dit: http://www.endomondo.com/workouts/114415663 is toch een stuk minder mooi dan wat Garmin ervan maakt
Heb zelf de 210: Heeft alles wat ik nodig heb en nog wel wat meer. Zeer tevreden.
Maar sowieso: Ik zie op Endomondo dat je pas sinds november loopt? Waar wil je precies de Garmin voor gebruiken? Is het voor een specifiek doel? (training op HRM, interval, of..gewoon?)
[ Bericht 3% gewijzigd door GotC op 23-12-2012 13:36:11 ]![]()
pijn vrij 3 x 5 minuten.
Met een bekertje voor de moeite!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
lekker bezig!quote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Jumparound het volgende:
pijn vrij 3 x 5 minuten.
Met een bekertje voor de moeite!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks, dit is wel een hele opsteker voor me
ook voor m'n gevoel richting de hm van Barça is dit goed
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik loop sinds maart 2011, maar gebruik pas sinds november Endomondoquote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom zou de 610 makkelijker zijn met fietsen
Heb zelf de 210: Heeft alles wat ik nodig heb en nog wel wat meer. Zeer tevreden.
Maar sowieso: Ik zie op Endomondo dat je pas sinds november loopt? Waar wil je precies de Garmin voor gebruiken? Is het voor een specifiek doel? (training op HRM, interval, of..gewoon?)Maar idd voor HRM, interval en ..gewoon
En 's zomers fiets ik graag grote snelle rondjes en ik had ook weer ergens gezien dat de 610 daar ook handiger voor is. En anders is het 100eu voor een trilfunctie en verwisselbare bandjes
![]()
Ik ga me nog wel even inlezen.![]()
Zo dan.. Net ff klein stukje gedaan samen met mn jongste dochter. Week ziek zijn hakt er aardig in zeg![]()
Uiteraard wel nieuwe schoenen aangedaanMaar dat is wel ff wennen zeg. De zool is veel stijver en rechtervoet voel ik nu een beetje. Dat is ook het been waarbij ik altijd last had (voet zakte het meeste door), dus dat is logisch. Van de week maar beetje inlopen.
Maar al met al lopen ze wel errug lekker![]()
![]()
Hoe zit het met jouw 10km?quote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Arquero het volgende:
Zo dan.. Net ff klein stukje gedaan samen met mn jongste dochter. Week ziek zijn hakt er aardig in zeg![]()
Meen dat we tegelijk opgingen met de training![]()
![]()
Zeer ontspannen 6k. Moet misschien wel meer km's maken, maar vond het erg gezellig met zusliefloopt nog niet zo lang En ik wil graag weer lekker 3x p/w lopen, maakt ff niet uit hoe/wat. Vanaf januari wel weer trainen.
Garmin is overigens wéér dood. Tijdens lopen doet ie het goed, echter met koppelen aan stroom/laptop gaat ie op zwart. Ben dus alle knoppies maar weer aan het indrukken...![]()
Wat voelde mijn benen trouwens goe-hoeeeeeeed!!![]()
Vanavond lekker weer calorietjes aaneten. Allemaal dinerbonnen gehad, en vriend et moi kennen elkaar reeds 13 jaren, dus dat moet ook gevierd!! Sjeikies uit eten, I like![]()
![]()
Vaak is gewoon lekker een rondje lopen zonder dat het boeit hoe ver of hoe hard veel lekkerder Quoi. gewoon van genieten. Fuck schema's
Dat was ook helemaal de insteek, lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef mosselmossel het volgende:
Vaak is gewoon lekker een rondje lopen zonder dat het boeit hoe ver of hoe hard veel lekkerder Quoi. gewoon van genieten. Fuck schema's![]()
Fuck the system iddehm...schema's
![]()
7km al?quote:Op zondag 23 december 2012 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb warempel een beetje spierpijn in mijn bovenbenen van mijn 7km van gister
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:![]()
ging zo lekker dat ik gewoon door ben gelopen
Als ik met HRband loop en die in de gaten hou dan kan ik het lang volhouden blijkt. Ik ga niet heel snel maar wel lang dus
![]()
![]()
Volgens mij kun je de 210 ook prima gebruiken voor fietsen, toch?quote:Op zondag 23 december 2012 13:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop sinds maart 2011, maar gebruik pas sinds november EndomondoMaar idd voor HRM, interval en ..gewoon
En 's zomers fiets ik graag grote snelle rondjes en ik had ook weer ergens gezien dat de 610 daar ook handiger voor is. En anders is het 100eu voor een trilfunctie en verwisselbare bandjes
![]()
Ik ga me nog wel even inlezen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je maar een fiets hebt...quote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de 210 ook prima gebruiken voor fietsen, toch?F means you're fucked![]()
Moet dat?quote:
En luchtgitarenquote:
Ik zie de kaart niet want we zijn geen vriendjes. Privacyopties van die workout even aanpassenquote:Op zondag 23 december 2012 13:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de 410 een stuk forser is dan de 210 en 610 en mijn polsen zijn nogal dun. Ik neig wel meer naar de 610, ook omdat die wat handiger is voor fietsen. Hoe dan ook moet ie er snel komen, want dit: http://www.endomondo.com/workouts/114415663 is toch een stuk minder mooi dan wat Garmin ervan maakt
De 410 is niet zoveel gek groter of kleiner dan een 210. Als je fietsen belangrijk vind zijn de 410/610 m.i. betere opties dan de 210.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, dat wel, maar de 610 heeft er een speciale instelling voor ofzo. De 210 zal hoogstwaarschijnlijk prima voldoen, maar ik ben dol op gadgets en veel teveel functies enzoquote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de 210 ook prima gebruiken voor fietsen, toch?
En luchtfietsen![]()
![]()
Vandaag ook 6.3 gedaan. Kameraad loopt nu mee en die is begonnen met 5. Vandaag liep ik alleen dus ik ging maar ff door. Blijf ik ook doen denk ik. Gewon als hij terug is (woont 2 straten verder) nog een blokkie om.quote:Op zondag 23 december 2012 15:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
ging zo lekker dat ik gewoon door ben gelopen
Als ik met HRband loop en die in de gaten hou dan kan ik het lang volhouden blijkt. Ik ga niet heel snel maar wel lang dus
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 15:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vandaag ook 6.3 gedaan. Kameraad loopt nu mee en die is begonnen met 5. Vandaag liep ik alleen dus ik ging maar ff door. Blijf ik ook doen denk ik. Gewon als hij terug is (woont 2 straten verder) nog een blokkie om.lekker toch! Morgen weer lopen. Misschien met mijn vriend naar het Lageveld om op snelheid te trainen, maar als hij geen zin heeft ga ik gewoon nog een keer een lang stuk doen. Rondje van 10km pakken, 1km inlopen, 1km uitwandelen en daar tussen 8km hardlopen. Kijken of dat wil
![]()
Zag trouwens dat binnen die 7km van gister mijn 5km al iets sneller wordt. Zat er nu op minder dan 33 minuten terwijl ik er meestal boven kom.![]()
![]()
Het grafiekje is toch wel zichtbaar? Of dat ook niet?quote:Op zondag 23 december 2012 15:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zie de kaart niet want we zijn geen vriendjes. Privacyopties van die workout even aanpassen
[ [url=http://www.dcrainmaker.com/images/2011/04/garmin-forerunner-610-in-depth-review-29-thumb.jpg]afbeelding ][/url]
De 410 is niet zoveel gek groter of kleiner dan een 210. Als je fietsen belangrijk vind zijn de 410/610 m.i. betere opties dan de 210.
Nouja, ik twijfel nog gewoon even rustig verder. Daar ben ik zo goed in![]()
![]()
Dat wel, maar die van mij gaat met zowel Garmin als Endomondo op en neerquote:Op zondag 23 december 2012 15:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het grafiekje is toch wel zichtbaar? Of dat ook niet?
Nouja, ik twijfel nog gewoon even rustig verder. Daar ben ik zo goed in
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nice. Ik weet niet wat m'n maat wil. Misschien wil hij ook al wel verder. Anders doe ik het zelf wel. En dan beetje versnellen nog. En wat vaker ook intervallen voor snelheid.quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker toch! Morgen weer lopen. Misschien met mijn vriend naar het Lageveld om op snelheid te trainen, maar als hij geen zin heeft ga ik gewoon nog een keer een lang stuk doen. Rondje van 10km pakken, 1km inlopen, 1km uitwandelen en daar tussen 8km hardlopen. Kijken of dat wil
![]()
Zag trouwens dat binnen die 7km van gister mijn 5km al iets sneller wordt. Zat er nu op minder dan 33 minuten terwijl ik er meestal boven kom.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb 'm even aangepast. Maar vandaag is m'n kaartje wel extreem beroerd, die is meestal iets beter. Maar als ik de grafiekjes van bijvoorbeeld moblo zie, is het wel een stuk stabieler geschommelquote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat wel, maar die van mij gaat met zowel Garmin als Endomondo op en neer![]()
![]()
En heb je de forerunner 310xt ook in gedachten genomen? Het is wel een iets ouder type, maar ook veel opties en helemaal waterdicht!quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb 'm even aangepast. Maar vandaag is m'n kaartje wel extreem beroerd, die is meestal iets beter. Maar als ik de grafiekjes van bijvoorbeeld moblo zie, is het wel een stuk stabieler geschommel
Ik heb zelf die op het oog omdat je makkelijk tussen rennen/fietsen kan switchen. En ook handig bij extreem weer (zit dan wel eens op de fiets).
Ben wel benieuwd wat het verschil tussen een 610 en 310xt is.Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Voor mij is het ook een thuiswedstrijd! Had eigenlijk met de derde kerstdagloop mee willen doen, maar volgens mij is zeven km nog net iets te gortig voor een wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat rondje nog niet, andere wedstrijden wel. Maar deze lijkt me ook erg leuken het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem
Ben benieuwd, afgelopen weken daar het rondje al even gelopen en het ligt er nu best modderachtig bij. Op sommige delen ligt de weg open door de banden van de.wagens die daar zaagwerkzaamheden uitvoeren!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
viel niet mee, heb een paar extra wandelpauzes ingelast.... dinsdag maar les 24 opnieuw, hopelijk met meer slaapquote:Op zondag 23 december 2012 09:19 schreef desub het volgende:
Wilde voor 9 uur gelopen hebben,maar met minder dan 2 uur slaapen andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag
maar ben tenminste gegaan
twee weken terug -6C nu +13C, bijna 20 graden verschil. ben blij dat ik korte mouwen had...quote:elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ik kan geen vrij krijgen met de Derde Kerstdagloopquote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef kwoth het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een thuiswedstrijd! Had eigenlijk met de derde kerstdagloop mee willen doen, maar volgens mij is zeven km nog net iets te gortig voor een wedstrijd.
Ben benieuwd, afgelopen weken daar het rondje al even gelopen en het ligt er nu best modderachtig bij. Op sommige delen ligt de weg open door de banden van de.wagens die daar zaagwerkzaamheden uitvoeren!dus die moest ik laten gaan.
Komt vast wel goed met het parkoers! En anders gaan we lekker modderen![]()
Als Arnhem toch een thuiswedstrijd voor je is, zou je ook eens naar 17 maart kunnen kijken, Rondje Nederland. Zie ook de OP, ik heb me daar ook voor de 5km opgegeven.
5km loopjes vind ik leuk om te doen in Arnhem en omgeving. Als ik verder moet reizen wil ik ook liever een 10km of zo doen dan. Dan heb je wat meer plezier van je reistijd
ik heb ook weer een rondje gedaan. ik dacht dat ik al aan week 9 van evy mocht beginnen, maar volgens mijn telefoon was dit niet zo......toch gewoon gedaan, want ik wild gewoon die 13 minuten halen. de weergoden waren het alleen niet met me eens want ik ben zeik en zeiknat geworden (tot aan mijn hemd aan toe) maar het vloeken op de regen heeft wel geholpen met lopen want heb de les eigenlijk zonder veel moeite uit kunnen lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114451545
heb nu mijn schoenen te drogen staan met kranten erin...maar wel gewoon in de huiskamer (waar dus de verwarming aanstaat) kan/mag dit? of is er een beter plek om ze te laten drogen???
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed![]()
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/
mijn doel trouwens voor dit jaar is, trouwens evy uitlopen op 1les na....als het goed is moet ik dat halen door nu echt om de dag te blijven lopen! maar of ik een challenge ga stellen voor volgend jaar weet ik nog niet...![]()
leuk motiefjequote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/![]()
![]()
Hippe broek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat kost wel ff een paar KMquote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Arquero het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens. Eens zien hoe het gaat, maar voorlopig vind ik het prima als ik 3 keer per week 5KM kan lopen.![]()
Leuk! Je kan hem prima hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
inderdaad... zeker om 7 uur 's morgensquote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Saysem het volgende:
23 24 december, kort-kort. Moet kunnen toch.
en spelen in luchtkastelenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe bedoel je impuls shoppingquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
De Garmin 410 incl HRM was maar 180eu op Amazon, dus die heb ik maar besteld
inderdaad, ik snap niet waar Mr.Tyler over zeurt..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gave broek TG!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
guilty...quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij![]()
money is made round to go around'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij![]()
![]()
![]()
Geld moet rollen, daarom is het rond.quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
guilty...![]()
money is made round to go aroundJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langsquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap niet waar Mr.Tyler over zeurt..
quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geld moet rollen, daarom is het rond.precies! dat zeg ik nu ook altijd.....
![]()
Lachen juist toch. Dat motief doet me denken aan een oude Aussie trui die ik ooit had. Als je er naar keek bewoog alles.quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langs
[..]precies! dat zeg ik nu ook altijd.....
ik vind het juist leuk dat er eens wat andere loopkleding op de markt is dan het eeuwige zwart...en dan zijn jullie dames nog meer verwent met kleurrijke loopkledingquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langs'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat klopt, gebroken en met krukken!quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wijIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja effen zwart of gillend geel of oranje.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Pijnlijke waarheidquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klopt, gebroken en met krukken!
Ojaquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat klopt, gebroken en met krukken!er zijn talen waarin ze een woord hebben voor "ik en de rest maar niet jij", dat was nu wel handig geweest
![]()
![]()
ik ook....heb geen zin om ¤60 uit te geven voor een simpele zwarte tight als er ook leuke te koop zijnquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind het juist leuk dat er eens wat andere loopkleding op de markt is dan het eeuwige zwart...en dan zijn jullie dames nog meer verwent met kleurrijke loopkleding![]()
en voor vrouwen is er idd veel meer keus en meer kleuren...maar veel is ook wel "standaard" roze....(mijn jasje is ook roze maar een leuke kleur roze)
![]()
okie dokie...mijn laatste kilometers lopen voor de kerst... lekker loopweertje dus er maar even op uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Lurker hier
Na een hardnekkige heupblessure (overbelasting) ben ik weer begonnen.
Gaat al weer prima, moet alleen na m'n lange duurloop voldoende rust nemen en luisteren naar m'n lijf.
Zal de challenge ook eens invullen, zo ff in Garminconnect kijken wat ik dit jaar gelopen heb per maandFeyenoord!!! * Barça![]()
net terug.... nu eerst maar een paar daagjes "verplichte" kerstrust... afgelopen week volgens Endo aardig wat km's gelopen dus ik vind het welletjes voor de kerst
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-12-2012 01:26:58 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn schoenen![]()
Moest nog een paar dingen naar mijn vader brengen voor 1e kerstdag, dus alles in de auto gegooid. Zelf ben ik gaan lopen en mijn vriendin met de auto.
Echt helemaal nergens last van of pijn of wat dan ook, heerlijk om zo te kunnen lopen.
Alleen wat ik vanmorgen ook al had; kan erg goed merken dat ik week ziek geweest ben.
Alles van mn voeten tot zeg maar het middenrif ging prima, maar gedeelte van middenrif tot mn neus was het er niet zo mee eens. Kreeg weinig lucht, erg vermoeid gevoel. Dus ff stukje wandelen tussendoor.
Dus beetje dubbel gevoel, maar al met al toch blij![]()
![]()
Ik heb de 410 ook. Het is wel wat wennen om met het bezel goed door het menu te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
De Garmin 410 incl HRM was maar 180eu op Amazon, dus die heb ik maar besteldIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
De mensen met een Garmin (of van een ander merk), dragen die hem 24/7, of alleen tijdens het lopen/sporten?![]()
Alleen tijdens het lopen. De tijd kan ik ook zien op de televisie, op de computer, op de dvd-speler, op de stereoset, de magnetron, in de auto, in de winkelstraat, op het werk... Nergens voor nodig dus.quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
De mensen met een Garmin (of van een ander merk), dragen die hem 24/7, of alleen tijdens het lopen/sporten?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen tijdens het lopen. Mijn dagelijkse horloge's zijn iets te bijzonder om niet te dragenquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
De mensen met een Garmin (of van een ander merk), dragen die hem 24/7, of alleen tijdens het lopen/sporten?![]()
![]()
ik heb een 210, die draag ik echt niet voor mn lol!quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef D. het volgende:
De mensen met een Garmin (of van een ander merk), dragen die hem 24/7, of alleen tijdens het lopen/sporten?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
+1quote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb een 210, die draag ik echt niet voor mn lol!Lomp ding ook al is het een kleintje voor sporthorloge-begrippen.
![]()
![]()
Ik heb een 610, maar daarvoor geldt hetzelfdequote:Op zondag 23 december 2012 22:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb een 210, die draag ik echt niet voor mn lol!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Idd, de functies zijn heel fijn maar de ring om hem te bedienen vind ik niet zo handig.quote:Op zondag 23 december 2012 22:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik heb de 410 ook. Het is wel wat wennen om met het bezel goed door het menu te gaanAll she wants and needs is just a little taste..![]()
Wat is die site met goedkope garmins ook alweer? Sporthorlogeshop, garmin shop of zoiets.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedoel je hartslagmetershop.nl?quote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is die site met goedkope garmins ook alweer? Sporthorlogeshop, garmin shop of zoiets.
Vanavond ook een rondje gelopen van een kleine 9km met in- en uitlopen. 2 x 15 minuten tempo met 2 minuten rust![]()
Oja diequote:Op zondag 23 december 2012 23:09 schreef Bassiiej het volgende:
[..]
Bedoel je hartslagmetershop.nl?
Vanavond ook een rondje gelopen van een kleine 9km met in- en uitlopen. 2 x 15 minuten tempo met 2 minuten rustJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heb vandaag weer langlauftraining gehad op de kunststofbaan.
5 keer 11 min op marathontempo met anderhalf minuut rust ertussen.
we gaan toewerken naar twee a drie uur baantraining achter mekaar met elk uur even 4 minuten pauze.
elk uur baantraining staat voor ruim twee uur langlaufen op de sneeuw qua intensiviteit.
morgen als het goed is weer een 8 tot 10 km loopje denk ik.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef winterstorm666 het volgende:
heb vandaag weer langlauftraining gehad op de kunststofbaan.
5 keer 11 min op marathontempo met anderhalf minuut rust ertussen.
we gaan toewerken naar twee a drie uur baantraining achter mekaar met elk uur even 4 minuten pauze.
elk uur baantraining staat voor ruim twee uur langlaufen op de sneeuw qua intensiviteit.
morgen als het goed is weer een 8 tot 10 km loopje denk ik.![]()
is er bij het langlaufen ook zoiets als ultra's zoals bij hardlopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vasaloppet is wel de oudste, grootste en 1 van de langste marathons. 90 km
vaak is de zwaarte van een marathon de afstand maar vooral de heuvels.
in principe is alles boven de 42 km al een ultra he hahahahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
oke,ongeveer het zelfde als bij hardlopen dusquote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef winterstorm666 het volgende:
vasaloppet is wel de oudste, grootste en 1 van de langste marathons. 90 km
vaak is de zwaarte van een marathon de afstand maar vooral de heuvels.
in principe is alles boven de 42 km al een ultra he hahaha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was gisteren weer eens gaan lopen met oortjes, omdat ik Serious Request wilde horen onderweg. Na het lopen m'n oortjes in m'n tight gepropt toen in thuis kwam. Even uitzweten, douchen, natte bende in de was.
Ontdek ik net dat de oortjes meegewassen zijn!! FFFFUUUUUU![]()
![]()
![]()
Maar!! Ze doen het nog![]()
![]()
Lucky!!
Anyway...best way to spend a rest day is with a BBQ,some mates,a beer and 27 degrees.
Een paar dagen on mobile dus als ik hier niet al te veel ben: een heel plezierig kerstfeest allemaal en Laat de kerstdagen niet te veel je lopen in de weg zitten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ff terug gelezenquote:
Maar ben blijven steken in de 3e week. Pijn in mijn onderbeen en later aan zijkant knie hebben roet in het eten gegooid. Vorige week weer opgepakt bij les 7 en weer week ziek geweest. Donderdag wil ik les 8 gaan doen om de rest van het programma af te maken
Heb jij wel alles al gedaan?![]()
Have fun!quote:Op maandag 24 december 2012 07:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Lucky!!
Anyway...best way to spend a rest day is with a BBQ,some mates,a beer and 27 degrees.
Een paar dagen on mobile dus als ik hier niet al te veel ben: een heel plezierig kerstfeest allemaal en Laat de kerstdagen niet te veel je lopen in de weg zitten!
Ik ga morgenochtend vroeg even rennenen daarna door naar m'n ouders naar het kerstgebeuren
Misschien morgenochtend nog even lopen, maar verder zijn 1e kerstdag (uitslapen, voorbereiden, koken, huis aan kant, eten bij schoonzus) en 2e kerstdag (uitslapen, eten koken, op de koffie, eten met ouders) wel aardig vol.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Leuke en gezellige dagen iedereen!![]()
Ja, daar had ik ook over gelezen. Maar uiteindelijk scheelde het 120 euro met de 610, dus dan heb ik maar met die ring om te gaanquote:Op zondag 23 december 2012 23:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd, de functies zijn heel fijn maar de ring om hem te bedienen vind ik niet zo handig.
Ik ga morgenochtend nog een rondje in Egmond lopen, want morgenmiddag moet ik de auto weer terugbrengen. Ik ben niet zo'n kerstmens, dus ik ga morgen even langs m'n ouders en dinsdag is gewoon een extra dag weekend.![]()
Dat ga ik dit (lees 2013) jaar ook nog doen, lopen in Egmond. Aangezien dit (lees 2013) jaar toch al flink in de soep is gelopen ga ik maar een complete no goals, just fun, just run jaar houden. Met het strand van Egmond, de duinen van Schoorl en heel veel vrijwilligen.quote:Op maandag 24 december 2012 08:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook over gelezen. Maar uiteindelijk scheelde het 120 euro met de 610, dus dan heb ik maar met die ring om te gaan
Ik ga morgenochtend nog een rondje in Egmond lopen, want morgenmiddag moet ik de auto weer terugbrengen. Ik ben niet zo'n kerstmens, dus ik ga morgen even langs m'n ouders en dinsdag is gewoon een extra dag weekend.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fijne kerst alvast voor iedereen, niet vergeten te lopen mensen!![]()
Kerstdagen of niet. Lopen zal ik! Morgen weerDonderdag ook i.c.m sportschool. Vrijdag wederom sportschool en dan Zaterdag ook weer lopen.
Ja, fijne dagen iedereen! Hier vanavond bezoek, morgen lopen, dan zelf op bezoek en overmorgen weer ergens op bezoek. Alleen maar vrienden, heerlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Van het weekend weer 14km gelopen! 7km strand en daarna naar huis. Wel echt belachelijk trage tijd, maarja... 1.5 week niet lopen, straffe tegenwind en verkouden doen dat met je
http://www.endomondo.com/workouts/114260914
Nog 20 dagen tot de halve van Egmond!Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Ik zit er weer klaar voor. Nog even koffie drinken en mijn ontbijtje laten zakken en dan ga ik weer proberen 7km vol te maken.En vriend komt met hondje naast de fiets me tegemoet
altijd leuk!
![]()
Dat doe jij gewoon hoor. Niks geen proberen aan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit er weer klaar voor. Nog even koffie drinken en mijn ontbijtje laten zakken en dan ga ik weer proberen 7km vol te maken.En vriend komt met hondje naast de fiets me tegemoet
altijd leuk!
Ik heb een rondje van 8 bedachtquote:Op maandag 24 december 2012 10:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe jij gewoon hoor. Niks geen proberen aan.Kijken hoe ver ik kom
![]()
![]()
Oja dat zei je gister al of niet?quote:Op maandag 24 december 2012 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een rondje van 8 bedachtKijken hoe ver ik kom
Ja, nou toen dacht ik 10 en dan 2 km in en uitlopen. Maar dit rondje lijkt me leuker nu omdat het hondje een stuk mee gaat lopenquote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja dat zei je gister al of niet?![]()
![]()
Oja. Nou die ene km van 7 naar 8 is maar 12.5%.quote:Op maandag 24 december 2012 10:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, nou toen dacht ik 10 en dan 2 km in en uitlopen. Maar dit rondje lijkt me leuker nu omdat het hondje een stuk mee gaat lopen![]()
haha ja preciesquote:Op maandag 24 december 2012 10:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja. Nou die ene km van 7 naar 8 is maar 12.5%.![]()
![]()
![]()
Rustdag hier.. en gelukkig maar, want heb aardige spierpijn van gister.Morgen nog een rustige 5k lopen en dan woensdagochtend de lokale kerstloop (¤ 3,- inschrijfkosten
)
Alvast fijne dagen allemaal!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
ik ga morgen weer een rondje (moet wel morgenvroeg want na kerstvoorbereidingen komt het er toch niet meer van).
vanmorgen kreeg ik een whatsapp van mijn oom...of ik een rondje mee ging rennenmaar moet denk ik nog flink oefenen voordat we echt samen kunnen gaan rennen. (en lag nog in bed dus ben ook niet gegaan)
en uiteraard iedereen een fijne kerst...en voor diegene die nog een kerstrun gaan doen, veel succes en plezier![]()
![]()
Eindelijk tijd om me op de kerst te storten. Resultaat dat je wel tussen heel last-minute-shoppend Nederland terechtkomt. Even 1 dagje kerst vieren morgen en dan 2e kerstdag: kerstcross![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114587971
![]()
Kleine 55 minuten achter elkaar gelopen1x veters moeten strikken en 1x mijn hondje een kusje op zijn neus gegeven
![]()
![]()
Lekker! Ik hoop dat over een maand of vijf ook weer te kunnenquote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/114587971
![]()
Kleine 55 minuten achter elkaar gelopen1x veters moeten strikken en 1x mijn hondje een kusje op zijn neus gegeven
Nee, joh, gewoon na de kerstmaaltijd gaanquote:Op maandag 24 december 2012 11:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ga morgen weer een rondje (moet wel morgenvroeg want na kerstvoorbereidingen komt het er toch niet meer van).
vanmorgen kreeg ik een whatsapp van mijn oom...of ik een rondje mee ging rennenmaar moet denk ik nog flink oefenen voordat we echt samen kunnen gaan rennen. (en lag nog in bed dus ben ook niet gegaan)
en uiteraard iedereen een fijne kerst...en voor diegene die nog een kerstrun gaan doen, veel succes en plezier![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Leuk die broek! Ik krijg m vanavond van de kerstmanquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb ook weer een rondje gedaan. ik dacht dat ik al aan week 9 van evy mocht beginnen, maar volgens mijn telefoon was dit niet zo......toch gewoon gedaan, want ik wild gewoon die 13 minuten halen. de weergoden waren het alleen niet met me eens want ik ben zeik en zeiknat geworden (tot aan mijn hemd aan toe) maar het vloeken op de regen heeft wel geholpen met lopen want heb de les eigenlijk zonder veel moeite uit kunnen lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/114451545
heb nu mijn schoenen te drogen staan met kranten erin...maar wel gewoon in de huiskamer (waar dus de verwarming aanstaat) kan/mag dit? of is er een beter plek om ze te laten drogen???
mijn doel trouwens voor dit jaar is, trouwens evy uitlopen op 1les na....als het goed is moet ik dat halen door nu echt om de dag te blijven lopen! maar of ik een challenge ga stellen voor volgend jaar weet ik nog niet....
![]()
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee isquote:Op maandag 24 december 2012 13:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, joh, gewoon na de kerstmaaltijd gaan![]()
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?![]()
Als ik °s avonds laat ga rennen kom ik niet in slaap :p dus dat wordt toch echt morgenochtend het wekkertje zetten en lopenheb ik wel weer een voldaan gevoel als ik me vervolgens vol zit te vreten en zuipen
Vanmorgen les 16 gedaan, woensdag les 17 en dan moet het zaterdag gaan gebeuren: 10km hardlopen!Ik vind het gewoon helemaal spannend!
***![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen les 16 gedaan, woensdag les 17 en dan moet het zaterdag gaan gebeuren: 10km hardlopen!Ik vind het gewoon helemaal spannend!
lekker!!
Wat is je streeftijd??![]()
Nou... het meest positieve wat ik hier kan zeggen is dat ik voor het eerst in 2 weken weer eens meer dan 5KM gelopen heb.... maar meer dan 6 in 35 minuten kreeg ik er echt niet uit.
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Komt goed!
![]()
Gaat vast wel goedkomen!quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ging ook net de deur uit voor een rondje van 45 min, en hoefde maar een klein stukje om te lopen omdat ik eigenlijk al eerder weer bij m''n deur was.
Stukje langs het water gelopen, op zich heel saai zo''n stuk rechtdoor en terug, maar wel veel leuke hardlopers (lees lekkere kontjes) gespot
![]()
Voor mijn doen redelijk stabiel gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do not worry, zonder dalen geen pieken.quote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het meest positieve wat ik hier kan zeggen is dat ik voor het eerst in 2 weken weer eens meer dan 5KM gelopen heb.... maar meer dan 6 in 35 minuten kreeg ik er echt niet uit.
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je een beetje veilige buurt hebt.. gewoon gaan. Net zoals 's nachts wandelen lijkt me 's nachts rennen heerlijk. Ga dat ook eens proberen binnenkort.quote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee is![]()
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zelf gepast, gekocht, betaald van gezamenlijke rekening en meegedeeld aan Kerstman dat hij dat moest geven met kerstquote:Op maandag 24 december 2012 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
denk dat dat nachtwerk wordt dan hoor....moeten ook nog cadeautjes enzo worden uitgepakt namelijk....en 'snachts rennen, tja weet niet of datnu zo'n goed idee is![]()
Karoltje, leuk....zelf besteld of de kerstman een heel duidelijke hint gegeven?. Ligt al 3 weken in huis en heb me erg moeten inhouden om er niet al mee te rennen.
![]()
Leuk!quote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Hmz, zit wat inquote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Do not worry, zonder dalen geen pieken.![]()
![]()
Volgende keer samen ff keertje strompelen?quote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.
Kunnen we elkaar voort trekken![]()
Een vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: een jaar geleden heb ik Evy (2006) uitgelopen, ging me gemakkelijk af, begin februari door omstandigheden helaas gestopt, en in november dus maar weer helemaal opnieuw begonnen. Net als de eerste keer loop ik 2x per week, loop absoluut niet te snel, en loop op dezelfde schoenen. Maar deze keer heb ik dus echt enorm last van mijn knieën na elke les (warme, 'brandende' pijn, het ergst is het als ik zit, met gebogen knieën dus, en 's nachts). Klinkt dit enigszins bekend? En zo ja, waar kan het aan liggen?
Ik ben sinds de vorige keer wel verhuisd, en loop nu niet meer door een park maar gewoon door de stad, en mijn schoenen waren een jaar geleden al een jaar oud, dus wellicht wordt het tijd voor nieuwe schoenen? Kortom, ben echt op zoek naar een reden (niet zijnde een blessure/brak lijf), want ik wil juist weer zo graag!![]()
Heb me ook opgegeven voor de MudMasters in de Haarlemmer meer. Is weer eens wat anders dan alleen hardlopen..
www.mudmasters.nlVolg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Slacker is daar vrijwilligster als ik het goed heb.quote:Op maandag 24 december 2012 15:21 schreef Xhermes het volgende:
Heb me ook opgegeven voor de MudMasters in de Haarlemmer meer. Is weer eens wat anders dan alleen hardlopen..
www.mudmasters.nlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hij heeft zo lang haar. Ik vind dat vrijwilligSTer wel kunnen...quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Slacker is daar vrijwilligster als ik het goed heb.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet ZIJN profiel maar kloppen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij heeft zo lang haar. Ik vind dat vrijwilligSTer wel kunnen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
O.a. In Hilversum en Almere ook (alleen bij die laatste kan ik me nog niet opgeven als). En Amsterdam wil ik dit jaar ook doen, en dan wellicht de DtD ook.quote:Op maandag 24 december 2012 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Slacker is daar vrijwilligster als ik het goed heb.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Yep, mijn uurtje zit erop, met als eindresultaat 11,14kmquote:Op maandag 24 december 2012 07:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ff terug gelezen
Maar ben blijven steken in de 3e week. Pijn in mijn onderbeen en later aan zijkant knie hebben roet in het eten gegooid. Vorige week weer opgepakt bij les 7 en weer week ziek geweest. Donderdag wil ik les 8 gaan doen om de rest van het programma af te maken
Heb jij wel alles al gedaan?
Nu twijfel ik nog of ik 10-15 ga doen, mijn 10km ga verbeteren, of mijn uur![]()
![]()
Wat Renate al zegt, als je al zover bent gekomen kan het eigenlijk niet meer mis gaanquote:Op maandag 24 december 2012 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
whehehe, ja is goed. ff kijken of we een mooi rondje in krimpen kunnen vinden.quote:Op maandag 24 december 2012 15:07 schreef Arquero het volgende:
[..]
Volgende keer samen ff keertje strompelen?
Kunnen we elkaar voort trekken![]()
In voorbereiding op de wedstrijd van a.s. zondag wilde ik in ieder geval nog een keer een 10 km hebben gelopen. Ik voelde mijn kuitspieren wel onder het lopen, maar ik ben toch maar doorgelopen. Verder had ik weinig moeite met de heuveltjes in het bos en gingen de laatste kilometers ook nog redelijk goed. Na afloop wel wat spierpijn en ook vandaag voel ik het nog een beetje.
Deze week lekker rustig aandoen om zo goed uitgerust zondag aan de start te kunnen staan![]()
![]()
3 maanden niet gelopen, vandaag weer een eerste aanzet gedaan. 2 kilometer en ik was stuk. Dat wordt weer eens even een flink regime in gaan bouwen......Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Netjes!quote:Op maandag 24 december 2012 15:49 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, mijn uurtje zit erop, met als eindresultaat 11,14km
Nu twijfel ik nog of ik 10-15 ga doen, mijn 10km ga verbeteren, of mijn uur![]()
![]()
Zonde dat je zolang niet gelopen hebt. Ik heb zelf gemerkt dat je voor elke week niet lopen twee weken moet trainen om de schade te herstellen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:12 schreef robdriessen het volgende:
3 maanden niet gelopen, vandaag weer een eerste aanzet gedaan. 2 kilometer en ik was stuk. Dat wordt weer eens even een flink regime in gaan bouwen......![]()
30 september nog 6km gerend in een sponsorloop, daarna pijntjes, astma, vakantie in een warm land en weer terugkomen in winterdepressie, een keukenverbouwing en een ontslagronde (overleefd!). Het zat even niet goed tussen mijn oren.quote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Zonde dat je zolang niet gelopen hebt. Ik heb zelf gemerkt dat je voor elke week niet lopen twee weken moet trainen om de schade te herstellen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Komt goed, geef het wat tijdquote:Op maandag 24 december 2012 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet niet wat er met m'n conditie aan de hand is, maar tis helemaal kut.
Uurtje na mijn stevige middagwandeling in de pauze had ik een zeer linkerscheenbeen. Nu is het weer weg. Snap er soms niks van. Lijkt wel niet doorzettende shinsplint.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Griep heeft me te pakken en mn halve gezin, dus voor mij geen kerstcross op tweede kerstdag
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
13.27km erop zitten vandaag
01:05:03 over gedaan, 12.24km/h gemiddeld
En dan nu met een gerust hart aan de kerst-diner's![]()
![]()
Ha, ben toch nog geweest. 8km uitgelopwn, maar ik kreeg last van onderaan mijn linkerkuit of misschien wel de achillespees. Nu even ijsverband erop.heitieh![]()
Now we're talkingquote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik strompel de winter door en vroeg in het voorjaar ga ik pieken... PIEKEN zeg ik je!!
Trek ze uit de kerstboom en neem ze mee het voorjaar in. Dr an met de lippe.quote:Op maandag 24 december 2012 16:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik strompel de winter door en vroeg in het voorjaar ga ik pieken... PIEKEN zeg ik je!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wel ervaring,geen deskundige,maarquote:Op maandag 24 december 2012 15:10 schreef fluster het volgende:
Een vraag voor de ervaringsdeskundigen hier: een jaar geleden heb ik Evy (2006) uitgelopen, ging me gemakkelijk af, begin februari door omstandigheden helaas gestopt, en in november dus maar weer helemaal opnieuw begonnen. Net als de eerste keer loop ik 2x per week, loop absoluut niet te snel, en loop op dezelfde schoenen. Maar deze keer heb ik dus echt enorm last van mijn knieën na elke les (warme, 'brandende' pijn, het ergst is het als ik zit, met gebogen knieën dus, en 's nachts). Klinkt dit enigszins bekend? En zo ja, waar kan het aan liggen?
Ik ben sinds de vorige keer wel verhuisd, en loop nu niet meer door een park maar gewoon door de stad, en mijn schoenen waren een jaar geleden al een jaar oud, dus wellicht wordt het tijd voor nieuwe schoenen? Kortom, ben echt op zoek naar een reden (niet zijnde een blessure/brak lijf), want ik wil juist weer zo graag!
ik zou het inderdaad in oude schoenen zoeken.
ook al gebruik je ze niet,schoenen zijn na een jaar al "oud",de demping wordt een stuk minder en dit komt waarschijnlijk nu naar voren nu je op een hardere ondergrond loop dus als het kan,nieuwe schoenen aan schaffen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
om me zelf in te houden om vandaag niet te gaan heb in gelukkig alleen trailschoenen in mijn tas zitten terwijl we vandaag nog in de stad logeren...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Worden de schoenen ook minder als je niet loopt? Ik dacht dat het puur om de km's of gebruikte tijd gingquote:Op maandag 24 december 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel ervaring,geen deskundige,maar
ik zou het inderdaad in oude schoenen zoeken.
ook al gebruik je ze niet,schoenen zijn na een jaar al "oud",de demping wordt een stuk minder en dit komt waarschijnlijk nu naar voren nu je op een hardere ondergrond loop dus als het kan,nieuwe schoenen aan schaffenheitieh![]()
Vergelijk het met autobanden. Als je je auto een jaar niet gebruikt worden de banden ook slechter.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, rubber gaat kapot, droogt uit enzo. Je kan zo'n 1500 km lopen op verharde weg met goede schoenen.
Slacker, jij bent echt verslaafd
Swets, geniet jij nog wel van je hardloopsessies?
Boh, morgenochtend toch echt lopen al zeikt het van de regen.. Wordt er niet echt blijer van om niet te lopen maar zie er zo tegenop..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: