Nagenieten it isquote:Op zondag 23 december 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Da's alleen maar goed QuoiOf moet ik nu Dr. Qoui zeggen?
Nog helemaal aan het genieten dus?
 En gewoon normaal blijven doen hoor, juustem RD
 En gewoon normaal blijven doen hoor, juustem RD 
 want meer vrije tijd. Ik zie uit naar een jaartje 10k lopen en trainen ri 7HL.
  want meer vrije tijd. Ik zie uit naar een jaartje 10k lopen en trainen ri 7HL.

Ik hou het voorlopig nog even op mn hoody's, lekker warm en comfortabel iig. Zolang het niet plenst prima.quote:Op zondag 23 december 2012 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopen

Het wordt licht, GO!quote:Op zondag 23 december 2012 08:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had gekeken voor een jasje, maar voor ¤ 110,- kocht ik liever nieuwe schoenen

Nog een beeeetje meer!! Maar ik had m'n hardloopkleertjes al aanquote:

en andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag
  en andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag  

Checkquote:Op zondag 23 december 2012 09:01 schreef kwoth het volgende:
Hop, heb mijzelf voor 1200 km neergezet. Gezien het verloop van mijn (zeer) prille renhistorie moet het te halen zijn.
Tevens wil ik volgend jaar mijn 5k zo dicht mogelijk tegen de 20 min. hebben, 10k rond de 45 min. en het zou heel erg tof zijn als ik de Veluwezoomtrail (27k afstand) zou kunnen rennen.
Forse doelen voor een beginner en geen flauw idee of dat gaat lukken maar die doelen houden mij op de straat/bos!
@Guppyfriend: zou jij mij bij de safariloop, 5k mannen kunnen zetten? Thanks!
 leuk!
 leuk!

ik stel mijn loop een dag uit. Morgen ben ik vrijquote:Op zondag 23 december 2012 09:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga met de kerst wel lopen, gadver wat een smerig weer hier
 .
. 

Koop gewoon alles in 1. Een reflecterende water-en winddichte jas met lampjes. En ja die zijn er. Ik heb er zelf eentje van ron hill.quote:Op zondag 23 december 2012 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen water- of winddicht jasje, maar gewoon een trainingsjack van Leontien. Gaat tot nu toe nog prima, veel langer dan 10km heb ik toch nog niet gelopen

Nou ja, ik zie dat het vanmiddag droog wordt, wie weet..quote:Op zondag 23 december 2012 09:37 schreef Frsh het volgende:
Je bedoelt "met de kerst OOK lopen" toch?

Klopt, ik weet het. Ik heb er ook een aangehad, maar dan van Saucony. Maar dat vond ik dan weer zonde van alle dingen die ik nu heb. Alles is nog goed, dus het moet nog maar even meequote:Op zondag 23 december 2012 09:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Koop gewoon alles in 1. Een reflecterende water-en winddichte jas met lampjes. En ja die zijn er. Ik heb er zelf eentje van ron hill.

Bedankt! Ga samen met mijn vader en.het wordt mijn eerste renwedstrijd.quote:

Dat rondje nog niet, andere wedstrijden wel. Maar deze lijkt me ook erg leukquote:Op zondag 23 december 2012 10:35 schreef kwoth het volgende:
D
[..]
Bedankt! Ga samen met mijn vader en.het wordt mijn eerste renwedstrijd.
Had jij het al eens eerder gelopen? Het is een leuk rondje in ieder geval
 en het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem
 en het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |