De verwerk-button linkt nog naar 2012quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php
Voor in de OP. Let op, de berekening klopt pas vanaf 1 januari.
 .
.

quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Waaahhhh challenge ingevuld, nu moet ik wel

12km per week, dat ga je makkelijk reddden!quote:

Jawel.. maar toch..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
12km per week, dat ga je makkelijk reddden!
 moet het wel doen nog natuurlijk.
  moet het wel doen nog natuurlijk.

?naam=mosselmossel achter het adres invullen en dan nog eens op enter drukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe vul ik die challenge in dan? ik zie alleen maar een tabelletje.

quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Juize99 het volgende:
Challenge! Ik zet in op 500 km, ben pas net begonnen...
Kan nu pas 20 minuten achtereen lopen a 9 - 10 km per uur... maar toch... die 500 km moet lukken in 2013!
 moet kunnen!
  moet kunnen!   

http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema2013.php?naam=quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe vul ik die challenge in dan? ik zie alleen maar een tabelletje.

quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:49 schreef Juize99 het volgende:
Challenge! Ik zet in op 500 km, ben pas net begonnen...
Kan nu pas 20 minuten achtereen lopen a 9 - 10 km per uur... maar toch... die 500 km moet lukken in 2013!
 en het moet wel een challenge zijn., een beetje een motivatie om te blijven lopen totdat het doel op de teller staat
 en het moet wel een challenge zijn., een beetje een motivatie om te blijven lopen totdat het doel op de teller staat

thnx! gelukt. Misschien voorzichtig allemaal, maar goed, dan pas ik het wel aan halverwege het jaar. En bovendien: Het is al wel 12km meer dan ik tot nu toe dit jaar heb gelopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
?naam=mosselmossel achter het adres invullen en dan nog eens op enter drukken

.
 .  ) begonnen vanaf praktisch 0 dus wel een beetje vertraging opgelopen,maar dat maakt niet uit, echte doel op dit moment is toch pas 6 km begin maart.
 ) begonnen vanaf praktisch 0 dus wel een beetje vertraging opgelopen,maar dat maakt niet uit, echte doel op dit moment is toch pas 6 km begin maart.  

quote:
Gaat lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]en het moet wel een challenge zijn., een beetje een motivatie om te blijven lopen totdat het doel op de teller staat

Ik loop de 5 ook (nog) niet binnen het half uur, maar dat maakt niets uit!! Gewoon op je eigen tempo lekker blijven opbouwen, snelheid komt later. Ik loop hem nu tussen de 31 en 34 minuten (afhankelijk van parcours en vorm)quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef desub het volgende:
Ik heb mijn challenge voor dit jaar op 25 gezet.
Zit nu op les 24 van Evy en heb eindelijk de gelegenheid om 3 weken om de dag te lopen, dus 5x5km zou moeten kunnen. Extra stokje achter de deur!
Half september(ik lees al iets langer mee dan dat) begonnen vanaf praktisch 0 dus wel een beetje vertraging opgelopen,maar dat maakt niet uit, echte doel op dit moment is toch pas 6 km begin maart.
Ik geloof overigens nooit dat ik over 2 weken 5km in een half uur loop, daar loop ik toch echt veel te langzaam voor.
voor 2013 ga ik voor 600 denk ik
 Maar ik loop hem wél! Kon ik in september nog lang niet zeggen
  Maar ik loop hem wél! Kon ik in september nog lang niet zeggen   

quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, sorry. Moet ik me nog ergens voorstellen?
 zou wel zo beleefd zijn
  zou wel zo beleefd zijn   

Jij al helemaalquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, sorry. Moet ik me nog ergens voorstellen?

als je dit boek lees (en waarschijnlijk de boeken van andere ultra's) dan durf je zelf nooit maar dan ook nooit meer te zeggen "ik heb geen zin, morgen maar weer"....ongelovelijk wat deze mensen zichzelf , uit liefde voor een sport, aandoen!quote:Lisa Tamati gets asked one question more than any other: 'Why do you do it?'. In Running to Extremes, she attempts to answer that question and many more about ultramarathon running.
In the past few years, Lisa has taken part in some of the most gruelling races on earth. Not content with having run the Badwater Ultramarathon once, she's been back and done it a second time. She's also completed the Gobi March and a race in the Egyptian Sahara. However, none of these could have prepared her for her greatest challenge to date: La Ultra, a 222-kilometre non-stop race over two Himalayan mountain passes.
Running to Extremes tells the stories behind these races and provides plenty of advice for runners of all levels and distances. Filled with training tips, gear lists, information on nutrition and supplements, advice on mental preparation and, most importantly, a focus on how to keep yourself healthy while training and racing, it will inspire and motivate runners and non-runners alike

is het ook, deze mensen lopen op de grenzen van het menselijke kunnen....en gaan er zelfs soms over heen...nier beschadigingen etc. door de enorme uitputting etc.quote:Op zondag 23 december 2012 02:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt als een behoorlijk extreem verhaal..

Gaat mij wel heel erg veel te ver, maar het is wel inspirerend. Wat nou moe!?! Wat nou blaren?!?quote:Op zondag 23 december 2012 02:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het ook, deze mensen lopen op de grenzen van het menselijke kunnen....en gaan er zelfs soms over heen...nier beschadigingen etc. door de enorme uitputting etc.
gedurende Badwater liep ze bijv. uren achter elkaar hallucunerend door de nacht, terwijl het nog steeds 40 graden was.
Om haar "sane" te houden liep haar crewie met haar mee en zong kinderliedjes voor haar om haar gedachten van de pijn af te houden die ze doorstond

misschien een droom maar ik zie mijzelf nog wel eens een ultra doen...eerst een marathon en dan "up and over"... als ik zie hoeveel "ouwe knarren" er bijv. nog starten bij de Kepler Challenge dan moet dat lukkenquote:Op zondag 23 december 2012 02:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gaat mij wel heel erg veel te ver, maar het is wel inspirerend. Wat nou moe!?! Wat nou blaren?!?

Mwoah, het is voor mij geen doel. Maar het feit dat er mensen zijn (zoals jij) die het wél als doel kunnen hebben is wel echt een stimulans om op z'n minst mijn best te doen!quote:Op zondag 23 december 2012 02:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien een droom maar ik zie mijzelf nog wel eens een ultra doen...eerst een marathon en dan "up and over"... als ik zie hoeveel "ouwe knarren" er bijv. nog starten bij de Kepler Challenge dan moet dat lukken

)
 )

Ik zeg net 'waarom is ET nog wakker?'quote:Op zondag 23 december 2012 03:11 schreef E.T. het volgende:
Dat RD nog wakker is, snap ik.. die woont aan de andere kant van de wereld.... Maar anderen horen toch te slapen op dit tijdstip??
(behalve mensen die net uit hun werk komen)

quote:Op zondag 23 december 2012 03:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ja...Sunny is aan het nachtbraken

quote:

En mensen die nodig weer moeten gaan werken, zodat ze weer een beetje een ritme krijgenquote:Op zondag 23 december 2012 03:11 schreef E.T. het volgende:
Dat RD nog wakker is, snap ik.. die woont aan de andere kant van de wereld.... Maar anderen horen toch te slapen op dit tijdstip??
(behalve mensen die net uit hun werk komen)

En mensen die op stap zijn geweestquote:Op zondag 23 december 2012 04:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En mensen die nodig weer moeten gaan werken, zodat ze weer een beetje een ritme krijgen

Partyquote:Op zondag 23 december 2012 05:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En mensen die op stap zijn geweest

Of moet ik nu Dr. Qoui zeggen?
 Of moet ik nu Dr. Qoui zeggen? 

neuhhhhh, voor ons is ze toch gewoon Quoi the runner??quote:Op zondag 23 december 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Da's alleen maar goed QuoiOf moet ik nu Dr. Qoui zeggen?

game on!
 game on!

TO startquote:Op zondag 23 december 2012 07:27 schreef Guppyfriend het volgende:
De challenge voor 2013 staat in de OPgame on!

Heb ook geen idee wat ik ga doen komend jaar aan km's, wat realistisch/haalbaar is
 Heb ook geen idee wat ik ga doen komend jaar aan km's, wat realistisch/haalbaar is

Dat heb ik dus ook. Nog geen idee hoe het zich gaat ontwikkelen verder. Ben nu bezig met opwerken naar 10 kilometer. Daarna wil ik bij een loopgroep hier. Eerste doel nu is lopen van de 10 kilometer zelf, en heel voorzichtig begin ik te denken dat ik ooit een HM zou willen lopen, maar of dat ook realistisch zal blijken, echt geen idee. Ben pas net aan het lopen en mezelf wat dat betreft nog aan het leren kennen.quote:Op zondag 23 december 2012 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Moet eigenlijk wel he. Maar ik denk dat ik die challenge dan weer niet zo spannend vindHeb ook geen idee wat ik ga doen komend jaar aan km's, wat realistisch/haalbaar is

quote:Op zondag 23 december 2012 07:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hang ik boven mijn bed!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |