Nice. Ik weet niet wat m'n maat wil. Misschien wil hij ook al wel verder. Anders doe ik het zelf wel. En dan beetje versnellen nog. En wat vaker ook intervallen voor snelheid.quote:Op zondag 23 december 2012 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker toch! Morgen weer lopen. Misschien met mijn vriend naar het Lageveld om op snelheid te trainen, maar als hij geen zin heeft ga ik gewoon nog een keer een lang stuk doen. Rondje van 10km pakken, 1km inlopen, 1km uitwandelen en daar tussen 8km hardlopen. Kijken of dat wil
![]()
Zag trouwens dat binnen die 7km van gister mijn 5km al iets sneller wordt. Zat er nu op minder dan 33 minuten terwijl ik er meestal boven kom.
Ik heb 'm even aangepast. Maar vandaag is m'n kaartje wel extreem beroerd, die is meestal iets beter. Maar als ik de grafiekjes van bijvoorbeeld moblo zie, is het wel een stuk stabieler geschommelquote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat wel, maar die van mij gaat met zowel Garmin als Endomondo op en neer
En heb je de forerunner 310xt ook in gedachten genomen? Het is wel een iets ouder type, maar ook veel opties en helemaal waterdicht!quote:Op zondag 23 december 2012 15:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb 'm even aangepast. Maar vandaag is m'n kaartje wel extreem beroerd, die is meestal iets beter. Maar als ik de grafiekjes van bijvoorbeeld moblo zie, is het wel een stuk stabieler geschommel
Voor mij is het ook een thuiswedstrijd! Had eigenlijk met de derde kerstdagloop mee willen doen, maar volgens mij is zeven km nog net iets te gortig voor een wedstrijd.quote:Op zondag 23 december 2012 10:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat rondje nog niet, andere wedstrijden wel. Maar deze lijkt me ook erg leuken het is een thuiswedstrijd voor mij, want Arnhem
viel niet mee, heb een paar extra wandelpauzes ingelast.... dinsdag maar les 24 opnieuw, hopelijk met meer slaapquote:Op zondag 23 december 2012 09:19 schreef desub het volgende:
Wilde voor 9 uur gelopen hebben,maar met minder dan 2 uur slaapen andere plannen voor zometeen wordt het vanmiddag
twee weken terug -6C nu +13C, bijna 20 graden verschil. ben blij dat ik korte mouwen had...quote:
Ik kan geen vrij krijgen met de Derde Kerstdagloopquote:Op zondag 23 december 2012 16:05 schreef kwoth het volgende:
[..]
Voor mij is het ook een thuiswedstrijd! Had eigenlijk met de derde kerstdagloop mee willen doen, maar volgens mij is zeven km nog net iets te gortig voor een wedstrijd.
Ben benieuwd, afgelopen weken daar het rondje al even gelopen en het ligt er nu best modderachtig bij. Op sommige delen ligt de weg open door de banden van de.wagens die daar zaagwerkzaamheden uitvoeren!
leuk motiefjequote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed![]()
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/
Ja dat kost wel ff een paar KMquote:Op zondag 23 december 2012 14:07 schreef Arquero het volgende:
Zo dan.. Net ff klein stukje gedaan samen met mn jongste dochter. Week ziek zijn hakt er aardig in zeg![]()
Leuk! Je kan hem prima hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 17:06 schreef Tyler-Girl het volgende:
ow en jullie hadden nog wat foto's tegoed![]()
http://instagr.am/p/Tla3MEw-js/
http://instagr.am/p/Tla-jVQ-j3/
inderdaad... zeker om 7 uur 's morgensquote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef Saysem het volgende:
23 24 december, kort-kort. Moet kunnen toch.
en spelen in luchtkastelenquote:
Hoe bedoel je impuls shoppingquote:Op zondag 23 december 2012 17:49 schreef hatsaflats het volgende:
De Garmin 410 incl HRM was maar 180eu op Amazon, dus die heb ik maar besteld
inderdaad, ik snap niet waar Mr.Tyler over zeurt..quote:
guilty...quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij
quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het aan mij lag liep de economie net zo hard als wij
Geld moet rollen, daarom is het rond.quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
guilty...![]()
money is made round to go around
waarschijnlijk om het patroon...niet zo zeer om de broek zelf of mijn figuur erin....maar ach...dan kijkt hij er maar langsquote:Op zondag 23 december 2012 17:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik snap niet waar Mr.Tyler over zeurt..
quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geld moet rollen, daarom is het rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |