Gelijke tred met de stijging van de inkomsten ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Wow, nog 4 er er zijn tijdens deze SR al 100 topics gevuld.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd, ik ga naar bed, mazzels enzo
Volgens mij loopt hij wel meer dan een minuut achter zelfsquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Mdrop het volgende:
Ligt het aan mij of loopt die stream echt een dikke minuut achter?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenacht! Ik kom net thuis, heb ik vanaf ca. 17.00 uur nog wat gemist?
Ja, 5 uur Glazen Huisquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenacht! Ik kom net thuis, heb ik vanaf ca. 20.00 uur nog wat gemist?
Dat zal ik even aan Arcee moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gelijke tred met de stijging van de inkomsten ?
Tevens: fipooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhh![]()
Tussenstandje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb geen idee, ik was er ook niet, waarschijnlijk kan iemand anders je beter verder helpen. Fijne nacht nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ow fuck, ik heb hier nog steeds die geweldige Sanne op de orenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij wel meer dan een minuut achter zelfs
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:54 schreef Mdrop het volgende:
Ligt het aan mij of loopt die stream echt een dikke minuut achter?
Meh, tussenstand boeit me eerlijk gezegd niet echt, t gaat me om de radioquote:
Vorig jaar hadden we incl de TOPSR 192 topics. Schiet aardig opquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:52 schreef Cobra4 het volgende:
Wow, nog 4 er er zijn tijdens deze SR al 100 topics gevuld.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, nu is het wel gedaan met complimenten aan het adres van Gers he
ik denk 2 jaar geleden nog meer...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we incl de TOPSR 192 topics. Schiet aardig op.
Vorig jaar werd er wel meer gepost denk ik, Porsche was er nogquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we incl de TOPSR 192 topics. Schiet aardig op.
je kan het ook op tv kijken hequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees eerst hier 8,5 keer wat er op de radio is voor het op de stream is
Er is ruimte voor verbetering zeg maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef 2cv het volgende:
"Ze wordt alleen maar beter joh"
Ja, dat mag ook wel
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef 2cv het volgende:
Ja, dat mag ook wel
Denk je dat hij hier meeleest?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk gaat ie nog naast zijn schoenen lopen
Het kan ook niet anders, ja kan wel; gelijk blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef 2cv het volgende:
Ja, dat mag ook wel
340.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk 2 jaar geleden nog meer...
Hij wilde ooit mee komen lezen maar is toen huilend weggerendquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denk je dat hij hier meeleest?
Ik denk dat hij woensdag overdonderd is geweest..
Dan doet ze maar een toneelstukje. Entertain us !quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef Moody het volgende:
Ze is gewoon haarzelf. Als ze niet leuk genoeg is, is dat een blunder van de 3FM organisator.
Dat dus.
Lees bovenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Mdrop het volgende:
Iemand de artiest + titel? Want: http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Moody het volgende:
Als ik dit soort muziek hoor, zie ik altijd zwiepende piemels.
En ik ben 100% hetero
ja, ik nu ook. dankjewelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Moody het volgende:
En ik ben 100% hetero
Ongeacht haar kwaliteieten zie ik haar liever dan een blof, een kane, een ali b of een tiesto, dus ja het kan beter, maar het kan altijd slechter.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef Moody het volgende:
Ze is gewoon haarzelf. Als ze niet leuk genoeg is, is dat een blunder van de 3FM organisator.
Dat dus.
Dit is heel wat makkelijker, ik dank U!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lees boven
Disco partizani van Shantel
Shantel - Disko Partizanequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Mdrop het volgende:
Houd je mond alsjeblieftdankjewelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Moody het volgende:
En ik ben 100% hetero
ik wil t niet wetenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Moody het volgende:
En ik ben 100% hetero
slinger slinger!quote:
3fmfan.nl komt het wel door, dus dalet werkt wel nog gewoon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Mdrop het volgende:
Check ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is heel wat makkelijker, ik dank U!
van de zelfde maker.quote:
Timo! ik hou van je tieten!quote:
Zwieber zwieber, 3rdrock posts are coming!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wilde ooit mee komen lezen maar is toen huilend weggerend
en ze spuiten je van je stoel!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zwieber zwieber, 3rdrock posts are coming!
ik wist wel dat zwieber homosexueel was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zwieber zwieber, 3rdrock posts are coming!
Heel zwoel! met gewoel!quote:
Zonder rapportages geen SR.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Nielsch het volgende:
kut op met die rapportages Eric Corton
haha, de zwengel woelt mn boxer richting mn enkelsquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
Het regent lichtNergens is het meer donker!
Ik hoop dat ze niet weer ieder uur dezelfde updates herhalen, maar ik vrees ervoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Nielsch het volgende:
kut op met die rapportages Eric Corton, geld krijg je toch wel
Mag hij eindelijk eens iets zeggen, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Nielsch het volgende:
kut op met die rapportages Eric Corton, geld krijg je toch wel
Oké, genoeg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, de zwengel woelt mn boxer richting mn enkels![]()
![]()
Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Ralluff het volgende:
Welke DJ gaat de nacht doorbrengen? Toch niet Giel hè?
Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Ralluff het volgende:
Roosmarijn geloof ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Ralluff het volgende:
Eensch, edoch, het is beter dan de postcodeloterij waar ze elke 6 seconden op je geweten proberen te werken met 'zij een kans, u een kans'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, maar dat 'Iedere 6 seconden' leadertje mochten ze wel schrappen.
Kom je niet op mijn feestje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
Gaat hard. Ik ga slapen
. Truste
. Tot morgen
.
toch wel?quote:
De ochtendshow met Chiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
giel, michiel, het scheelt maar 4 letters.
Sorryquote:
miegielquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
giel, michiel, het scheelt maar 4 letters.
Andere dingenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LUUUUUUUUUUUUN.
Waarom was je weg
trusten poepie!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
Gaat hard. Ik ga slapen
. Truste
. Tot morgen
.
Ik word mbt Postcodeloterij helemaal gek van alle reclame die je van ze krijgt. Laat ze het lekker houden en geven aan het goede doel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Eensch, edoch, het is beter dan de postcodeloterij waar ze elke 6 seconden op je geweten proberen te werken met 'zij een kans, u een kans'.
Neil Young, ik heb tickets voor Keulen, Brussel en Amsterdam volgende zomerquote:
Truste steentjequote:
Doen ze ook wel mits je Caroline Tensen & co. een goed doel noemtquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word mbt Postcodeloterij helemaal gek van alle reclame die je van ze krijgt. Laat ze het lekker houden en geven aan het goede doel.
Ligt eraan waarmee je miktquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Doen ze ook wel, als je Caroline Tensen & co. een goed doel noemt
Ik vond het op Werchter in 2008 niet leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young, ik heb tickets voor Keulen, Brussel en Amsterdam volgende zomer
een ferme vommenwerper lijkt mij een prima plan! en dan sowieso Gaston eraan!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Doen ze ook wel mits je Caroline Tensen & co. een goed doel noemt
Werchter 2008 was ik ook bijquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het op Werchter in 2008 niet leuk.Hij zong wel goed, maar ik heb er niets mee. Peaceman vond het geweldig.
Dat had meer effect dan dit neem ik aanquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Nielsch het volgende:
De DJ's op campus van mijn universiteit deden dat ook altijd; fles wijn voor de meisjes die het lekkerste met elkaar konden tongen![]()
![]()
absoluutquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat had meer effect dan dit neem ik aan?
Echte fan dus! Leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Werchter 2008 was ik ook bijNet als RAI 2008 en Berlijn 2008
en Sportpaleis 2009
en daarom doe ik dus niet mee en zal ik ook nooit meedoen met de postcodeloterij. ik vind het een soortement van emotionele chantage...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]En ik durf het gewoon niet op te zeggen... stel je voor dat de straaprijs hier valt.
Hij is hier een paar straten verderop gevallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]En ik durf het gewoon niet op te zeggen... stel je voor dat de straaprijs hier valt.
Dan ben jij & co.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk is mijn vader de fan hier in huis en ben ik ermee opgegroeidquote:
Paar jaar geleden viel de Oudejaars op 7513, wij hebben 7531.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is hier een paar straten verderop gevallen
En nog ben ik lid
Leuk!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn vader de fan hier in huis en ben ik ermee opgegroeidMijn vader was naar 8 shows dat jaar a ¤180 p.s.
Probeer eens aandacht te vragen voor een 'goed' doel zonder dat je tijd aan promotie besteed, laatstaan dat je aan een loterij meedoet omdat een gedeelte van de inzet naar een van de tigtal 'goede' doelen gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word mbt Postcodeloterij helemaal gek van alle reclame die je van ze krijgt. Laat ze het lekker houden en geven aan het goede doel.
Ow deze zin komt nu niet helemaal tot mij door... Sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Probeer eens aandacht te vragen voor een 'goed' doel zonder dat je tijd aan promotie besteed, laatstaan dat je aan een loterij meedoet omdat een gedeelte van de inzet naar een van de tigtal 'goede' doelen gaat.
Jup.quote:
The Prodigy blijft sowieso wel baas.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Werd eens gebeld 's nacht en dacht dat het de wekker was. Had tanden al gepoetst, toen keek ik naar de klok.
Leefde je nog wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nog wel toen ik vooraan stond bij Pinkpop bij Prodigy. Dat had ik nog nooit meegemaakt
Ik heb een paar keer gehad dat ik dacht dat ik droomde dat de wekker ging >> verslapenquote:
Na The Prodigy in 200x kwam Cut 'n Run met zijn versie:quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Prodigy blijft sowieso wel baas.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Werd eens gebeld 's nacht en dacht dat het de wekker was. Had tanden al gepoetst, toen keek ik naar de klok.
Geil wel!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef D. het volgende:
I'll take your brain to another dimension
joh, ik heb weleens gehad dat er helemaal geen wekker of andere alarm was gegaan en ik toch om 4u 's nachts in de keuken zat te ontbijten. komt mn moeder naar beneden om te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen wasquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik stond daar ook, alleen wat het Werchterquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nog wel toen ik vooraan stond bij Pinkpop bij Prodigy. Dat had ik nog nooit meegemaakt
Als ik niet werd gered door een paar andere meisjes niet denk ikquote:
Als je aan een loterij meedoet omdat een gedeelte van het geld bij een aantal 'goede' doelen terecht komt, kun je het bedrag dat je aan die loten besteed net zo goed direct over maken aan het doel dat je het beste lijkt, als het je om het 'goede' doel gaat tenminste.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow deze zin komt nu niet helemaal tot mij door... Sorry.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik heb weleens gehad dat er helemaal geen wekker of andere alarm was gegaan en ik toch om 4u 's nachts in de keuken zat te ontbijten. komt mn moeder naar beneden om te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen was![]()
Genoegquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik heb weleens gehad dat er helemaal geen wekker of andere alarm was gegaan en ik toch om 4u 's nachts in de keuken zat te ontbijten. komt mn moeder naar beneden om te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen was![]()
Daar heb je een punt. Maar dat doen we ook nog wel ernaast.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je aan een loterij meedoet omdat een gedeelte van het geld bij een aantal 'goede' doelen terecht komt, kun je het bedrag dat je aan die loten besteed net zo goed direct over maken aan het doel dat je het beste lijkt, als het je om het 'goede' doel gaat tenminste.
Sowieso, moeders die onaangekondigd 's nachts naar beneden komen, zijn vrij ongewenstquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jammer is dat je ze daarop nog niet kunt in programmeren...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef Nielsch het volgende:
1:12 alweer... misschien zo maar eens naar bed...
of niet... heb vakantie....
al snapt die kleine van 2,5 jaar dat concept helaas nog niet
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je Sanne in de kroeg tegenkomt, je weet niet dat zij het is, denk je wel van: goh, leuk meisje. Maar dan doet ze haar mond open en denk je toch: nee, laat maar
Idd jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je Sanne in de kroeg tegenkomt, je weet niet dat zij het is, denk je wel van: goh, leuk meisje. Maar dan doet ze haar mond open en denk je toch: nee, laat maar
Niet doen drierdrosk niet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
zitten trouwens mooie dames in dat gospelkoor. die mogen wel ff met mijn kerkklokkenspel komen gospelen
Sinds wanneer is praten een pre bij een vrouw?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
joh, ik was 16 ofzo. en ik was er blij om, anders had ik om half5 op de fiets naar mn werk gezeten en had ik daar voor een gesloten deur gestaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Sowieso, moeders die onaangekondigd 's nachts naar beneden komen, zijn vrij ongewenst
Zucht.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
zitten trouwens mooie dames in dat gospelkoor. die mogen wel ff met mijn kerkklokkenspel komen gospelen
Rock is weer op niveau.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
Geen pré, kan wel een afknapper zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Sinds wanneer is praten een pre bij een vrouw?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet doen drierdrosk niet doen.
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....quote:
Het gemiddelde.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....
trusten! en ach, SR en Gers gaan boven alles!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wij gaan zo ook maar eens naar bed. Morgenvroeg ook nog boodschappen doen en naar voerbaltoernooi van Twan. Die zal wel slecht spelen, die is pas om 00:00 uurnaar bed gegegaan.
dat wordt dus halfranzige opmerkingen posten...of slechts 1 van de 2 die ik bedenk...quote:
Doorgaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....
Ik heb mn cola bacardi razz nog niet op...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten! en ach, SR en Gers gaan boven alles!
In plaats van 4x per uur zo'n opmerking 2x per uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt dus halfranzige opmerkingen posten...of slechts 1 van de 2 die ik bedenk...
oh, dat uprazz had ik vorige week kant-en-klaar uit zo'n blikje...geef mij toch maar Shandy...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb mn cola bacardi razz nog niet op...
Is trouwens niet zo lekker. Met 7 up is dat lekkerder.
Nee, meer over de muziek en vooral over gitaren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef De_Fietser het volgende:
ze moeten meer praten over de acties!
ik bind er geen tijdslimiet aan. ik post wat in me opkomt...en soms denk ik heel even over na en backspace ik het toch maar...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In plaats van 4x per uur zo'n opmerking 2x per uur
Is ook erg lekker inderdaad. Maar ik heb alleen blikjes, vond ik net teveel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat uprazz had ik vorige week kant-en-klaar uit zo'n blikje...geef mij toch maar Shandy...
Je wilt niet weten hoeveel ik niet typquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bind er geen tijdslimiet aan. ik post wat in me opkomt...en soms denk ik heel even over na en backspace ik het toch maar...
Dat ook. Maar liever praten dan muziek draaien die ik niet mag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, meer over de muziek en vooral over gitaren.
Hé Minthyquote:
ik stotter zelf dus ik stel me nu voor dat jij mij volpompt...en dat wil ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef Moody het volgende:
Als een niet onaantrekkelijke vrouw stottert sluit ik altijd mijn ogen en beeld ik me in dat ik haar mond volpomp. Dan geef je het stotteren een plekje. Wie doet dat nog meer
Stot-t-t-ter jij-j?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stotter zelf dus ik stel me nu voor dat jij mij volpompt...en dat wil ik helemaal niet!
alleen als ik praatquote:
kijk maar in mn fobo ofzoquote:
Vakantiequote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
truste voor iedereen die gaat slapen, als jullie het niet erg vinden, ga ik nog ff door.
Vakantie
Daten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
Waar de neuk is wolfrolf eigenlijk? Die heb ik vandaag nog niet gesproken, pijnlijk
Misschien wel voor een trein gesprongen. Je weet 't niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
Waar de neuk is wolfrolf eigenlijk? Die heb ik vandaag nog niet gesproken, pijnlijk
Dago jij loopt echt als een malle te typen volgens mij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien wel voor een trein gesprongen. Je weet 't niet.
Er staat nu ook dat ik 10x heb gekeken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, want dan zie jij dat ik heb gekeken en dat is gay
Waarom krijg een stotteraar bij de Italiaan altijd eerst 4 glazen water voor ie z'n eten krijgt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Tukker87 het volgende:
mensen belachelijk maken omdat ze stotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Samen met de rest? Zal een gezellige drukte zijn daarquote:
Ah, nee joh! Wolfje doet zoiets nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien wel voor een trein gesprongen. Je weet 't niet.
als je me lekker zou vinden was sowieso al gayquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, want dan zie jij dat ik heb gekeken en dat is gay
Mwah valt wel mee dit jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dago jij loopt echt als een malle te typen volgens mij.
postopkrikker!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee dit jaarBen nog aardig rustig bezig volgens mij, maar laten we het daar niet over hebben. Houden mensen niet van.
10x F5'en, je denkt toch niet dat ik hem 10x 5 minuten wil zienquote:
Als mijn meid vreemdgaat met jou, breng dan tenminste het respect op haar trouw te blijven.quote:
Nummer 6 denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef De_Fietser het volgende:
Welk nummer zouden jullie uitkiezen om nu te draaien?
Anita en Ed met dat liedje over het Chinese restaurant...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef De_Fietser het volgende:
Ik hou ook van jouquote:
Dun ijs enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pitten. Eerst nacht deze waar ik de wekker níet hoef te zetten.
Iedereen veel plezier met Sanne en tot vanochtend![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Halloquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef GroteSlurf het volgende:
[..]
Als mijn meid vreemdgaat met jou, breng dan tenminste het respect op haar trouw te blijven.
Even goeie vrienden hoor maar facking hell.
trusten pinopoepie!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Slaap lekker en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef GroteSlurf het volgende:
[..]
Als mijn meid vreemdgaat met jou, breng dan tenminste het respect op haar trouw te blijven.
De Tokkies - Verre Kerst.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef De_Fietser het volgende:
ik denk dat ie op zn grote slurf getrapt is ofzo....quote:
quote:
heerlijk dit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Anita en Ed met dat liedje over het Chinese restaurant...
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef GroteSlurf het volgende:
[..]
Lame pun coon strikes againquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie op zn grote slurf getrapt is ofzo....
Maarja, dat zijn mensen met een Mac.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Weet nie he. Mensen met een Mac hebben geen F5 he.
Truste Diaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, tijd om naar bed te gaan![]()
Veel plezier nog. Tot morgen!
trustenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Diaan73 het volgende:
Mac wordt gemaakt door Apple, dat is bedrijfsfascisme op zich :pquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe 'ns lief ja! Of kunne gij geen Mac betalen of nie dan???
Moet jij eens opletten, kan meteen een dozijn van die dingen halen, ben er alleen niet in geïnteresseerdquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe 'n lief ja! Of kunne gij geen Mac betalen of nie dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |