Roosmarijn geloof ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Ralluff het volgende:
Welke DJ gaat de nacht doorbrengen? Toch niet Giel hè?
Eensch, edoch, het is beter dan de postcodeloterij waar ze elke 6 seconden op je geweten proberen te werken met 'zij een kans, u een kans'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, maar dat 'Iedere 6 seconden' leadertje mochten ze wel schrappen.
Kom je niet op mijn feestje?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
Gaat hard. Ik ga slapen
. Truste
. Tot morgen
.
toch wel?quote:
De ochtendshow met Chiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
giel, michiel, het scheelt maar 4 letters.
Sorryquote:
miegielquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
giel, michiel, het scheelt maar 4 letters.
Andere dingenquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LUUUUUUUUUUUUN.
Waarom was je weg
trusten poepie!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
Gaat hard. Ik ga slapen
. Truste
. Tot morgen
.
Ik word mbt Postcodeloterij helemaal gek van alle reclame die je van ze krijgt. Laat ze het lekker houden en geven aan het goede doel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Eensch, edoch, het is beter dan de postcodeloterij waar ze elke 6 seconden op je geweten proberen te werken met 'zij een kans, u een kans'.
Neil Young, ik heb tickets voor Keulen, Brussel en Amsterdam volgende zomerquote:
Truste steentjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |