quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet doen drierdrosk niet doen.
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....quote:
Het gemiddelde.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....
trusten! en ach, SR en Gers gaan boven alles!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wij gaan zo ook maar eens naar bed. Morgenvroeg ook nog boodschappen doen en naar voerbaltoernooi van Twan. Die zal wel slecht spelen, die is pas om 00:00 uurnaar bed gegegaan.
dat wordt dus halfranzige opmerkingen posten...of slechts 1 van de 2 die ik bedenk...quote:
Doorgaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....
Ik heb mn cola bacardi razz nog niet op...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten! en ach, SR en Gers gaan boven alles!
In plaats van 4x per uur zo'n opmerking 2x per uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt dus halfranzige opmerkingen posten...of slechts 1 van de 2 die ik bedenk...
oh, dat uprazz had ik vorige week kant-en-klaar uit zo'n blikje...geef mij toch maar Shandy...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb mn cola bacardi razz nog niet op...
Is trouwens niet zo lekker. Met 7 up is dat lekkerder.
Nee, meer over de muziek en vooral over gitaren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef De_Fietser het volgende:
ze moeten meer praten over de acties!
ik bind er geen tijdslimiet aan. ik post wat in me opkomt...en soms denk ik heel even over na en backspace ik het toch maar...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In plaats van 4x per uur zo'n opmerking 2x per uur
Is ook erg lekker inderdaad. Maar ik heb alleen blikjes, vond ik net teveel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat uprazz had ik vorige week kant-en-klaar uit zo'n blikje...geef mij toch maar Shandy...
Je wilt niet weten hoeveel ik niet typquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bind er geen tijdslimiet aan. ik post wat in me opkomt...en soms denk ik heel even over na en backspace ik het toch maar...
Dat ook. Maar liever praten dan muziek draaien die ik niet mag.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, meer over de muziek en vooral over gitaren.
Hé Minthyquote:
ik stotter zelf dus ik stel me nu voor dat jij mij volpompt...en dat wil ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef Moody het volgende:
Als een niet onaantrekkelijke vrouw stottert sluit ik altijd mijn ogen en beeld ik me in dat ik haar mond volpomp. Dan geef je het stotteren een plekje. Wie doet dat nog meer
Stot-t-t-ter jij-j?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stotter zelf dus ik stel me nu voor dat jij mij volpompt...en dat wil ik helemaal niet!
alleen als ik praatquote:
kijk maar in mn fobo ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |