Sowieso, moeders die onaangekondigd 's nachts naar beneden komen, zijn vrij ongewenstquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, ik heb weleens gehad dat er helemaal geen wekker of andere alarm was gegaan en ik toch om 4u 's nachts in de keuken zat te ontbijten. komt mn moeder naar beneden om te vragen wat ik in vredesnaam aan het doen was![]()
Jammer is dat je ze daarop nog niet kunt in programmeren...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:12 schreef Nielsch het volgende:
1:12 alweer... misschien zo maar eens naar bed...
of niet... heb vakantie....
al snapt die kleine van 2,5 jaar dat concept helaas nog niet
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je Sanne in de kroeg tegenkomt, je weet niet dat zij het is, denk je wel van: goh, leuk meisje. Maar dan doet ze haar mond open en denk je toch: nee, laat maar
Idd jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je Sanne in de kroeg tegenkomt, je weet niet dat zij het is, denk je wel van: goh, leuk meisje. Maar dan doet ze haar mond open en denk je toch: nee, laat maar
Niet doen drierdrosk niet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
zitten trouwens mooie dames in dat gospelkoor. die mogen wel ff met mijn kerkklokkenspel komen gospelen
Sinds wanneer is praten een pre bij een vrouw?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
joh, ik was 16 ofzo. en ik was er blij om, anders had ik om half5 op de fiets naar mn werk gezeten en had ik daar voor een gesloten deur gestaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Sowieso, moeders die onaangekondigd 's nachts naar beneden komen, zijn vrij ongewenst
Zucht.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
zitten trouwens mooie dames in dat gospelkoor. die mogen wel ff met mijn kerkklokkenspel komen gospelen
Rock is weer op niveau.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
Geen pré, kan wel een afknapper zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Sinds wanneer is praten een pre bij een vrouw?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet doen drierdrosk niet doen.
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....quote:
Het gemiddelde.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....
trusten! en ach, SR en Gers gaan boven alles!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wij gaan zo ook maar eens naar bed. Morgenvroeg ook nog boodschappen doen en naar voerbaltoernooi van Twan. Die zal wel slecht spelen, die is pas om 00:00 uurnaar bed gegegaan.
dat wordt dus halfranzige opmerkingen posten...of slechts 1 van de 2 die ik bedenk...quote:
Doorgaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
wie moet ik nu gehoorzamen? Dago zegt stoppen, Pino zegt doorgaan....
Ik heb mn cola bacardi razz nog niet op...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten! en ach, SR en Gers gaan boven alles!
In plaats van 4x per uur zo'n opmerking 2x per uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt dus halfranzige opmerkingen posten...of slechts 1 van de 2 die ik bedenk...
oh, dat uprazz had ik vorige week kant-en-klaar uit zo'n blikje...geef mij toch maar Shandy...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb mn cola bacardi razz nog niet op...
Is trouwens niet zo lekker. Met 7 up is dat lekkerder.
Nee, meer over de muziek en vooral over gitaren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:17 schreef De_Fietser het volgende:
ze moeten meer praten over de acties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |