Te koop: Serious Request fopspeen. Nieuw in ongeopende verpakking.
Plaatjens
(klikbaar voor een grotere versie):
![DSCF9749_Klein_zps836860af.jpg]()
![DSCF9748_Klein_zps889962d4.jpg]()
![DSCF9747_Klein_zps04ba348a.jpg]()
![DSCF9751_Klein_zps960a579d.jpg]()
In ongeopende verpakking, wordt bij opbod verkocht. Als je het winnende bod gedaan hebt gaat dat geld naar Serious Request.
Jaja, de opbrengst zeker. Dan haal je er ¤5,95 van af omdat je het ding voor dat bedrag gekocht hebt en ook nog eens ¤6,75 voor het verzenden en de brandstofkosten gaat er ook nog wat af en ...Nee, het VOLLEDIGE bod gaat naar Serious Request.
En de verzendkosten dan?Die betaal ik.
Ik vertrouw het toch niet, je houdt dat geld vast lekker zelf.Nee. Sterker nog: ik wil geen cent van je hebben. Je doneert ZELF via de website aan Serious Request (of vraagt een plaatje aan via de website). Uiteraard moet het bedrag minimaal je bod zijn
Okee, ik heb gedoneerd, mag ik mijn speen?Niks niet

Eerst even een screenshot van je donatie. Onbewerkt en onverkleind. Als ik dat screenshot gezien heb gooi ik hem (=schreenshot, niet de speen) weg en leeg ik de prullenbak.
Even voor de zekerheid: ik wil dus echt een
screenshot zien, geen copypasta
En waarom doe je het niet via marktplaats?Teveel gedoe
Heb je al biedingen ?Ja, Nielsch heeft
hier al ¤10,- geboden. Je bod moet dus hoger liggen.
Hihihi, ik ga lekker ¤10,01 bieden
Minimale verhoging ¤1,-. Accepteert Serious Request je bod niet omdat het een 'raar' bedrag is dan rond je je donatie naar boven af.
Mag ik nu bieden?Ja ! Game on
[ Bericht 2% gewijzigd door 2cv op 21-12-2012 23:22:24 ]
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/