quote:
quote:Heb je al biedingen ?
Ja, Nielsch heeft hier al ¤10,- geboden. Je bod moet dus hoger liggen.
Genoteerd !quote:
jij ging toch slapenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Leuk idee! Ik denk er nog even over na
Weet ik nog nietquote:
Wat is het verschilquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef 2cv het volgende:
Even voor de zekerheid: ik wil echt een screenshot zien, geen copypasta
Ow, op zo'n fiets! Sorry; ik ben er weerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
Foto van het scherm of een printscreen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef Moody het volgende:
¤15,01
Gewoon, omdat ik denk dat ik wel word overboden
Bod van ¤16,- staat genoteerd.quote:
Correctie: bod van ¤20,- staat genoteerdquote:
sry mang heb net mijn laatste geld uitgegeven aan 9 brodenquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:18 schreef Moody het volgende:
Voor ¤22,- deze prachtige speen mensen! Bied snel en word eigenaar van dit unieke object!
GVD
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef wolfrolf het volgende:
Moody
Je bent maf, maar wel een baas
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:46 schreef Moody het volgende:
Nee, ik ga geen ¤24,- biedenKijk wel uit!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GVD kan iemand me tegenhouden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
... voor ?quote:
Uh, vast, maar waarom zou je dat willen ?quote:Op zondag 23 december 2012 06:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van Enschede naar Spijkenisse
ik ben onderweg terug naar huisquote:Op zondag 23 december 2012 06:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uh, vast, maar waarom zou je dat willen ?
Ow, zoquote:Op zondag 23 december 2012 06:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben onderweg terug naar huis
Vandaar !quote:
owquote:Op zondag 23 december 2012 06:28 schreef 2cv het volgende:
Dit wel SER / [SR @ 3FM #3814] Knallen in de nacht
Mag ik wel een bod op DE fopspeen voor je noteren ?quote:
neequote:Op zondag 23 december 2012 06:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mag ik wel een bod op DE fopspeen voor je noteren ?
quote:
Hij bedoelt toch een foto van het scherm? Of indeed gewoon een printscreen, onder copy-paste zag ik vooral het kopieren en plakken van de tekst voor me.quote:Op zondag 23 december 2012 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
Dat screenshot bedoel je gewoon een printscreen?
Correct ! Anders is het te gemakkelijk om zelf te produceren.quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij bedoelt toch een foto van het scherm? Of indeed gewoon een printscreen, onder copy-paste zag ik vooral het kopieren en plakken van de tekst voor me.
Top!quote:Op maandag 24 december 2012 13:18 schreef 2cv het volgende:
Helaas, pindakaas. Volgende keer eerder bieden.
De speen is betaald, ingepakt en geadresseerd. Zometeen even naar het postkantoor om hem op de post te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |