Waarom krijg een stotteraar bij de Italiaan altijd eerst 4 glazen water voor ie z'n eten krijgt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Tukker87 het volgende:
mensen belachelijk maken omdat ze stotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Samen met de rest? Zal een gezellige drukte zijn daarquote:
Ah, nee joh! Wolfje doet zoiets nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien wel voor een trein gesprongen. Je weet 't niet.
als je me lekker zou vinden was sowieso al gayquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, want dan zie jij dat ik heb gekeken en dat is gay
Mwah valt wel mee dit jaarquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dago jij loopt echt als een malle te typen volgens mij.
postopkrikker!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee dit jaarBen nog aardig rustig bezig volgens mij, maar laten we het daar niet over hebben. Houden mensen niet van.
10x F5'en, je denkt toch niet dat ik hem 10x 5 minuten wil zienquote:
Als mijn meid vreemdgaat met jou, breng dan tenminste het respect op haar trouw te blijven.quote:
Nummer 6 denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef De_Fietser het volgende:
Welk nummer zouden jullie uitkiezen om nu te draaien?
Anita en Ed met dat liedje over het Chinese restaurant...quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef De_Fietser het volgende:
Welk nummer zouden jullie uitkiezen om nu te draaien?
Ik hou ook van jouquote:
Dun ijs enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pitten. Eerst nacht deze waar ik de wekker níet hoef te zetten.
Iedereen veel plezier met Sanne en tot vanochtend![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook pitten. Eerst nacht deze waar ik de wekker níet hoef te zetten.
Iedereen veel plezier met Sanne en tot vanochtend![]()
Halloquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:23 schreef GroteSlurf het volgende:
[..]
Als mijn meid vreemdgaat met jou, breng dan tenminste het respect op haar trouw te blijven.
Even goeie vrienden hoor maar facking hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |