Paar jaar geleden viel de Oudejaars op 7513, wij hebben 7531.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is hier een paar straten verderop gevallen
En nog ben ik lid
Leuk!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn vader de fan hier in huis en ben ik ermee opgegroeidMijn vader was naar 8 shows dat jaar a ¤180 p.s.
Probeer eens aandacht te vragen voor een 'goed' doel zonder dat je tijd aan promotie besteed, laatstaan dat je aan een loterij meedoet omdat een gedeelte van de inzet naar een van de tigtal 'goede' doelen gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word mbt Postcodeloterij helemaal gek van alle reclame die je van ze krijgt. Laat ze het lekker houden en geven aan het goede doel.
Ow deze zin komt nu niet helemaal tot mij door... Sorry.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Probeer eens aandacht te vragen voor een 'goed' doel zonder dat je tijd aan promotie besteed, laatstaan dat je aan een loterij meedoet omdat een gedeelte van de inzet naar een van de tigtal 'goede' doelen gaat.
Jup.quote:
The Prodigy blijft sowieso wel baas.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Werd eens gebeld 's nacht en dacht dat het de wekker was. Had tanden al gepoetst, toen keek ik naar de klok.
.
Leefde je nog wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nog wel toen ik vooraan stond bij Pinkpop bij Prodigy. Dat had ik nog nooit meegemaakt
Ik heb een paar keer gehad dat ik dacht dat ik droomde dat de wekker ging >> verslapenquote:
Na The Prodigy in 200x kwam Cut 'n Run met zijn versie:quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Prodigy blijft sowieso wel baas.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Werd eens gebeld 's nacht en dacht dat het de wekker was. Had tanden al gepoetst, toen keek ik naar de klok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |