[/Master Yoda]quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, Ik leef op mijn eigen manier, iedereen heeft zo zijn andere definitie van leven. Ik zit gewoon iedere dag met koffie FM te spelen en te fokken, ik ben er gelukkig mee. En als je er gelukkig mee bent, moet je het houden.
Verstandig, krijg eerst lapo's maar eens onder de knie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik jaag nooit op fipo's, jammer weer van je
Ik heb een tijd geleden iets veranderd en valt nog steeds niet opquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
Gevallen helden kunnen wel weer uit de Op.
Kan je nagaan hoe interessant mensen je vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden iets veranderd en valt nog steeds niet op
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, krijg eerst lapo's maar eens onder de knie.
Ik zie het al, je voelt jezelf Mister Bigstar en zet jezelf 1e in de rij van usericons.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, eerder die persoon die erachter komtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe interessant mensen je vinden.
Ja, jezelf als eerste gezet. HIHIHIHIHIquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen jaloers op Stijn en noemen ze hem levenloos omdat ze er zelf geen reet van kunnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is met die lapohunters en topickapers tegenwoordig? En dan van Stinho zeggen dat hij geen leven heeft.
Alleen weet ik het niet of het LR of smoofie is..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, jezelf als eerste gezet. HIHIHIHIHI
Ik ben ook wel jaloers op Stijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen jaloers op Stijn en noemen ze hem levenloos omdat ze er zelf geen reet van kunnen.
Goed man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook wel jaloers op Stijn.
Koop Maher, zet Bony ervoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit er ook een beetje dood bij, net VI gekeken. Nu weer achter m'n PC gekropen en ik heb dat gevoel dat ik altijd heb op een dooie vrijdagavond.
Dank je. Doet me goed zo een hart onder de riem.quote:
GGMM denkt altijd aan anderen, daarom staat hij bij mij ook op nummer 1 modquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Doet me goed zo een hart onder de riem.
meld je het even als taylor begint?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit er ook een beetje dood bij, net VI gekeken. Nu weer achter m'n PC gekropen en ik heb dat gevoel dat ik altijd heb op een dooie vrijdagavond.
2 woorden: pagga slaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is goed. Zal wel een verkapte -kijk mij eens in het verkeerde topic posten- post doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
meld je het even als taylor begint?
Dat is geen Deen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher als back-up.
Medina in de basis en gaan.
[ afbeelding ]
Lage flair, weinig lef.. Nee dat gaat em niet wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher als back-up.
[ afbeelding ]
Kasper Kusk is beter, koop die nou maar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher als back-up.
[ afbeelding ]
Goed man, Marc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HELENIUS legende, niets mis mee.
Eerst even een potje Ajax - Arsenal simuleren en dan kijk ik wel even.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kasper Kusk is beter, koop die nou maar.
Laat het HMF niet zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die researcher is een gestoorde joh.
Was wel dik verdiend, het is een wonder dat hij er niet eerder inging.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Doublepain het volgende:
GODVERDOMME
Juve +6 extra tijd en ja hoor golazo
Koekoe dure seizoenskaarten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HELENIUS legende, niets mis mee.
Ga je op stap?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmmm, zie wel waar vannacht het treintje stopt. Lekker die vakantie joh.
Is wel zo, maar toch verdienen ze geen eerste plekquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was wel dik verdiend, het is een wonder dat hij er niet eerder inging.
Nu Steven weg is, moet iemand het overnemen iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk het wel. Zou althans zeer terecht zijn.
Idd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu Steven weg is, moet iemand het overnemen idd
Ik denk niet dat Davy wilquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Maar het moet wel een ajacied zijn natuurlijk.
Nee joh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Mijn highscore op dat rare dieren spelletje staat nog steeds.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kasper Kusk is beter, koop die nou maar.
Is goed johquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
FM, darts...echt.Ik ga maar ff wat anders doen.
537.930quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #480 Zonder meeting!
Goed van je. Je kan nog 1 uur en 14 minuten spelen .,quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
FM gekocht voor 26 euro 57
KOOOPJEE
Gefeliciteerd. Leuk spel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
FM gekocht voor 26 euro 57
KOOOPJEE
Dankje, ik hoop het.. Ziet er mooi uitquote:
Maak daar 1 uur en 4 minuten van... Moet nog 10 minuten wachten voor Key en ook nog downloaden dus 45 minutenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed van je. Je kan nog 1 uur en 14 minuten spelen .,
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Maar het moet wel een ajacied zijn natuurlijk.
Ademilson is een téringgoede spits bij Sao Paulo volgens mij. Alleen is hij nu te goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
422 heb je nog tips watbetreft transfervrij en koopjes?
Gaat moeilijk worden met Matavz en Locadia..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ademilson is een téringgoede spits bij Sao Paulo volgens mij. Alleen is hij nu te goed.
[ afbeelding ]
Je gaat proberen PSV kampioen te maken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden met Matavz en Locadia..
Zekersquote:
Wat flauw zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gaat proberen PSV kampioen te maken?
Wel baas dat je gelijk de hoogste moeilijkheidsgraad neemt.
Deze flauwe grap werd u aangeboden door GGMM.
True.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat spelletje met die beesten? Is best pittig hoor
teringleijerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Ik denk dat we j0rdiii voorlopig even niet terugzien.
Godsamme, op het laatst ga je echt stressen met die tijdbalk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Ik denk dat we j0rdiii voorlopig even niet terugzien.
Nee, FM..quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dierenspelletje? Heb je al F5 ingedrukt?
Ja, soms loopt hij vast idd, dan gaat die timer niet meer verder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Vaag spel, ik weet niet eens meer hoe dat allemaal ging. Ik zit vast ofzo?![]()
[ afbeelding ]
op het laatst begin ik last te krijgen van ontbrekende visie omdat mijn tijdbalk leeglooptquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Vaag spel, ik weet niet eens meer hoe dat allemaal ging. Ik zit vast ofzo?![]()
[ afbeelding ]
Kijk die score dan man, ik zit in level 3.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, soms loopt hij vast idd, dan gaat die timer niet meer verder.
F5.
Het blijft flash he.
Ja, hij blijft combo's aangeven als hij vastloopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk die score dan man, ik zit in level 3.![]()
Ja verdomme nog aan toe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Als dat konijn er bij komt wordt hij lastig
Ik vind hem nooit echt leuk, ik kijk het ook niet vaak meer. Alleen als er een leuke gast is nog wel eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:38 schreef mrstylo het volgende:
Mathijs irriteert me wel bij 5 later geleden.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is er gebeurd?
Om 1800 was het 1.7 miljoen
Waar komt ie dan? Hoe laat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen kijken eerste kerstdag naar mijn documentaire?
Is de moeite man. Gaat over een van de beste spitsen van Feyenoord van de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh dan zit ik bij mijn oma aan het kerstdiner joh
Zeg ik niet.quote:
kijk 'm wel binnenkort terug danquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is de moeite man. Gaat over een van de beste spitsen van Feyenoord van de afgelopen 10 jaar
Wat heb jij tegen Lens man?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Zo, kennis gemaakt met mijn team. Niemand was negatief, Lens heel positief..
Lens weet niet
Stond al veel eerder vast, dus maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef AFCNiels het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat dit is ingepland. Ik hoop maar dat ze hem wegsturen.
[ afbeelding ]
Heb geen EL.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
Gaan er nog mensen kijken eerste kerstdag naar ""mijn"" documentaire?
Ik vind hem te sympathiek om hem te haten eigenlijk.quote:
Heb je Iphone of Ipad?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...sport1 of EL was de keuze. Bij sport1 zoveel meer keuze.
sport1 is over 10 dagen over hier, valt me eigenlijk op dat ik toch liever eredivisie kijk dan buitenlands,quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...sport1 of EL was de keuze. Bij sport1 zoveel meer keuze.
OKC al gedaan volgens mij.quote:
Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen Feyenoord echt de moeite waard + topwedstrijden in 't buitenland.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sport1 is over 10 dagen over hier, valt me eigenlijk op dat ik toch liever eredivisie kijk dan buitenlands,
Tsja, ik vind het wel prettig om de champions league te kijken bij sport 1.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen Feyenoord echt de moeite waard + topwedstrijden in 't buitenland.
Heb ik ook (met Ajax dan uiteraard)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik alleen Feyenoord echt de moeite waard + topwedstrijden in 't buitenland.
Zijn niet gejailbreaked.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou, als je eentje gejailbreaked heb.. Zoek je op google IAPPCRACKER
Dan kan je graties kijken
Dacht het wel jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kun je ook EL voor een dag betalen?
Per wedstrijd 7 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar wedstrijd kost 4 euro..quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
weet ik hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Waar moet een hoofd jeugdopleidingen eigenlijk allemaal aan voldoen?
Brands ben jij dat? En probeer je via FOK te weten hoe het werk moet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Waar moet een hoofd jeugdopleidingen eigenlijk allemaal aan voldoen?
Brands, die flikker ga ik ook ontslaan.. Ondanks ik lagere status hebquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands ben jij dat? En probeer je via FOK te weten hoe het werk moet?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands, die flikker ga ik ook ontslaan.. Ondanks ik lagere status heb
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor heel de dag he. Wil ff de docu van m'n boi HMF zien natuurlijk.
Brands is geen hoofd opleidingen appelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands ben jij dat? En probeer je via FOK te weten hoe het werk moet?
ik kijk zelf wel naar jeugd joh.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus, jij koopt zeker alleen maar![]()
Niet aan jeugd denken
Ik wilde hem gewoon beledigen en zag nu een kans. Laat me.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Brands is geen hoofd opleidingen appel
Geen idee, wordt jij ook zo gek van dat Sport1 om de minuut NBA league pass reclame toont?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer komt Derrick Rose terug? Mis hem echt.
Prachtig speler he. Hij komt ook van Barcelona.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Die Rubio is de Xavi van het basketball
Geilquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Twitter nieuwe PSV uit shirt (jubileum editie):
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
FM post over PSV zijn toch wat leuker dan over teams van Ajacied422. Hoe zou dat komen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Doublepain het volgende:
16 miljoen voor Toivonen
Fuck Brands
Realistischquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FM post over PSV zijn toch wat leuker dan over teams van Ajacied422. Hoe zou dat komen?
Geen 3e ster?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Twitter nieuwe PSV uit shirt (jubileum editie):
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Achteraf gezien heeft hij groot gelijk gekregen/.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Kreeg al praatjes en was Az ontgroeid na een half seizoen in zijn beleving
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Kreeg al praatjes en was Az ontgroeid na een half seizoen in zijn beleving
Vind je van niet dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Pesten ze jou op school?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens depri en voel me eenzaam. Ik ga een eind maken
Nee dat zie ik niet. Daarbij is het ook niet zo moeilijk om daar te toppen met al die blessures op het middenveld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vind je van niet dan?
Hij is gewoon te goed daar. Is niet normaal hoe goed hij is en de rest niet.
Dat Az een leegloop heeft gehad wel ja, maar hij dacht al aan grote buitenlandse clubs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft hij groot gelijk gekregen/.
Nee, niemand pest me meer sinds ik ze meerdere malen anaal heb gemolsteerd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Pesten ze jou op school?
Je moet gewoon zeggen dat je nog in groeispurt zit en dus nog langer wordt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, niemand pest me meer sinds ik ze meerdere malen anaal heb gemolsteerd.
Daar zit het probleem dus. Jouw seks draait enkel om seks en je mist de liefde in een relatie. Ja of je geeft hetero zijn een tweede kansquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wilde juist naar een Nederlandse club. Dus wat lul je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zie ik niet. Daarbij is het ook niet zo moeilijk om daar te toppen met al die blessures op het middenveld.
[..]
Dat Az een leegloop heeft gehad wel ja, maar hij dacht al aan grote buitenlandse clubs.
Dus moslims pesten jou, omdat je homo bent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Morgen rond hetzelfde tijd wel.quote:
Herhaling en Bulls zonder Rose is gay.quote:
Moslims gebruik ik als slavenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
Dus moslims pesten jou, omdat je homo bent?
Waarom, nederlaagje psv?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen rond hetzelfde tijd wel.
[..]
Herhaling en Bulls zonder Rose is gay.
"Het is de wil van Allah", klaarquote:
Okéquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax zondag wint zijn ze kampioen,
Volgens Van Halsgod Twente:quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:45 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax zondag wint zijn ze kampioen,
quote:
Als je dat werkelijk denkt is je moeder zelfs niet hoerwaardig, Nacquote:
Ik ze wel ineens opbloeien tegen PSV.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat werkelijk denkt is je moeder zelfs niet hoerwaardig, Nac
Mooi.quote:
WAt een tyfusjoodquote:
Nac heeft wel het geluk dat faalhaas Ten Rouwelaar mogelijk uitvalt. (Indien Stijn zijn bron klopte eerder vandaag)quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ze wel ineens opbloeien tegen PSV.
NAC is onze Utrecht. Al zitten ze in Jupileur Ligeu, ze zullen toch ons moeilijk maken.
[..]
Mooi.
Zijn bron was een PSV volger en die wist het dankzij hun persconferentie, dus zal wel kloppen. Lurling gaat ook niet spelen volgens hetzelfde bron.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nac heeft wel het geluk dat faalhaas Ten Rouwelaar mogelijk uitvalt. (Indien Stijn zijn bron klopte eerder vandaag)
dezelfdequote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn bron was een PSV volger en die wist het dankzij hun persconferentie, dus zal wel kloppen. Lurling gaat ook niet spelen volgens hetzelfde bron.
Alaikom Salam.quote:
Daar kan je het woord Sex niet gebruiken, terwijl ik weinig andere woorden ken met het letter X.quote:
Q is vervelender, altijd wel een vrije 'e'quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alaikom Salam.
[..]
Daar kan je het woord Sex niet gebruiken, terwijl ik weinig andere woorden ken met het letter X.
Was beetje persoonlijke frustratie.
Met Q kan ik alleen Qat en iQ maken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Q is vervelender, altijd wel een vrije 'e'
Mag IQ? Is toch een afkorting, maar qua, quasi, quads, qats, aqua. Er is wel wat mogelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Q kan ik alleen Qat en iQ maken.
Ik schrijf ze op.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag IQ? Is toch een afkorting, maar qua, quasi, quads, qats, aqua. Er is wel wat mogelijk.
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vervoeging in het Latijn?
Ja hoor. Al begin ik mij wel steeds meer te ergeren aan mijn school, maar ach... Binnenkort stagelopen en het komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
LR hoe gaat het met je studie? Vind je het nog steeds leuk?
Mooi zo. En stage lopen lijkt me in jouw vakgebied wel altijd leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Al begin ik mij wel steeds meer te ergeren aan mijn school, maar ach... Binnenkort stagelopen en het komt helemaal goed.
Maar ik ga naar bed. Ik had mijzelf een belofte gedaan redelijk op tijd naar bed te gaan en het is alweer na 1 uur.
En jij stylo, ik wat laatst op jouw school, zag een turk/koerd/mocro. Miss was jij het wel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi zo. En stage lopen lijkt me in jouw vakgebied wel altijd leuk.
Trusten.
Wat is laatst?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En jij stylo, ik wat laatst op jouw school, zag een turk/koerd/mocro. Miss was jij het wel.
Enige voordeel is dat wij wel ongelofelijker veel lekkere wijven hebben.quote:
Wij ookquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat wij wel ongelofelijker veel lekkere wijven hebben.
Ik weet.quote:
Ik ook bijna 1x per maand.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar aangezien ze niet in mn klas zitten en ik nauwelijk op school ben maakt het niet echt veel uit.
quote:
Lekker voor die kut Ieren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Celtics doen het slecht dit jaar man, gvd.
Voor wie ben jij dan?quote:
quote:
quote:
Ben voor niemand. Ik kijk nu eigenlijk alleen, omdat ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor wie ben jij dan?
Of ben je successupportertje?
Als PSV fan zou je voor lakers moeten zijn dan.
Gaat wel goed man.quote:
Welke mongool kiest daar de wedstrijden uit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, zondag laten ze 76ers vs nets volgensmij zien.. Meer niet.. Echt kk slecht van Sport 1
quote:
Gaat wel goed beetje wous.quote:
een of ander Nets fan, die is namelijk al tig keer op Sport1 gekomen. Ze claimen NBA uit te zenden, maar dat doen ze fucking weinig. Ik weet best dat het kut is met commentator. Maar een Engelse of geen boeit me nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke mongool kiest daar de wedstrijden uit?
schaf dan gewoon een league pass aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een of ander Nets fan, die is namelijk al tig keer op Sport1 gekomen. Ze claimen NBA uit te zenden, maar dat doen ze fucking weinig. Ik weet best dat het kut is met commentator. Maar een Engelse of geen boeit me nietGewoon elke nacht een wedstrijd ofzo
Komt omdat het laat is. Slaap helpt je wel minder moe te worden.quote:
Bijna alleen maar Nets, maar ze zenden ook de kut wedstrijden van Nets uit. Niet eens tegen Kniks bijv.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een of ander Nets fan, die is namelijk al tig keer op Sport1 gekomen. Ze claimen NBA uit te zenden, maar dat doen ze fucking weinig. Ik weet best dat het kut is met commentator. Maar een Engelse of geen boeit me nietGewoon elke nacht een wedstrijd ofzo
Ja. Genoeg. Ook Spurs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt omdat het laat is. Slaap helpt je wel minder moe te worden.
[..]
Bijna alleen maar Nets, maar ze zenden ook de kut wedstrijden van Nets uit. Niet eens tegen Kniks bijv.
Maar hebben ze wel ooit eentje van OKC of Miami gedaan? Echt schandalig gewoon.
Heb ik op mijn Iphone, maar ik kan sowieso alles niet kijkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
schaf dan gewoon een league pass aan.
Op tv is het relaxter om te kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
schaf dan gewoon een league pass aan.
computer aansluiten via HDMI? Sommige mediaplayers hebben ook toegang tot de NBA aanbieders zoals een boxee box.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op tv is het relaxter om te kijken.
Dat is meer voor de die hards kijkers, ik kan het iig niet elke dag kijken als ze om 0430 spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
computer aansluiten via HDMI? Sommige mediaplayers hebben ook toegang tot de NBA aanbieders zoals een boxee box.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |