Achteraf gezien heeft hij groot gelijk gekregen/.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Kreeg al praatjes en was Az ontgroeid na een half seizoen in zijn beleving
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Kreeg al praatjes en was Az ontgroeid na een half seizoen in zijn beleving
Vind je van niet dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? Pesten ze jou op school?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben trouwens depri en voel me eenzaam. Ik ga een eind maken
Nee dat zie ik niet. Daarbij is het ook niet zo moeilijk om daar te toppen met al die blessures op het middenveld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vind je van niet dan?
Hij is gewoon te goed daar. Is niet normaal hoe goed hij is en de rest niet.
Dat Az een leegloop heeft gehad wel ja, maar hij dacht al aan grote buitenlandse clubs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft hij groot gelijk gekregen/.
Nee, niemand pest me meer sinds ik ze meerdere malen anaal heb gemolsteerd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Pesten ze jou op school?
Je moet gewoon zeggen dat je nog in groeispurt zit en dus nog langer wordt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, niemand pest me meer sinds ik ze meerdere malen anaal heb gemolsteerd.
Daar zit het probleem dus. Jouw seks draait enkel om seks en je mist de liefde in een relatie. Ja of je geeft hetero zijn een tweede kansquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij wilde juist naar een Nederlandse club. Dus wat lul je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zie ik niet. Daarbij is het ook niet zo moeilijk om daar te toppen met al die blessures op het middenveld.
[..]
Dat Az een leegloop heeft gehad wel ja, maar hij dacht al aan grote buitenlandse clubs.
Dus moslims pesten jou, omdat je homo bent?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Morgen rond hetzelfde tijd wel.quote:
Herhaling en Bulls zonder Rose is gay.quote:
Moslims gebruik ik als slavenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
Dus moslims pesten jou, omdat je homo bent?
Waarom, nederlaagje psv?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Morgen rond hetzelfde tijd wel.
[..]
Herhaling en Bulls zonder Rose is gay.
"Het is de wil van Allah", klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |