Nee, geen darts en voetbal kijk ik op 't moment niet. Ben aan 't eten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cry me a river, kom laten we van het voetbal en darts genieten
Is dat deze Doublepain?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Nummer van Britney is best te doen
Je avond eten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, geen darts en voetbal kijk ik op 't moment niet. Ben aan 't eten.
Waarom praat je tegen jezelf, zie je twee kanten van jezelf? Hoe sta je in het leven?quote:
Post het in SER.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mi gaddo.Hoe lang zitten die boelers daar in dat huisje? Die Giel moet zich helemaal niet aanstellen met z'n vriendin die hij 7 dagen niet kan zien.
Ik kill blijkbaar topics..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jezelf, zie je twee kanten van jezelf? Hoe sta je in het leven?
Maar jij bent zo kansloos, dus ik neem je niet serieus..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
O-P-R-O-T-T-E-N is het enige wat ik je aanraad.
Ik ben niet kansloos, niemand is kansloos in het leven. Iedereen krijgt een kans om te leven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar jij bent zo kansloos, dus ik neem je niet serieus..
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet kansloos, niemand is kansloos in het leven. Iedereen krijgt een kans om te leven.
Idd, tenzij je darts kijkt. Dan zijn er uitzonderingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet kansloos, niemand is kansloos in het leven. Iedereen krijgt een kans om te leven.
Ik leef toch al bijna 15 jaar. Toch leef ik vol op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, tenzij je darts kijkt. Dan zijn er uitzonderingen
#StinhoTheWisequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker man. Al ben ik geen fan van banaan in m'n nasi. Maar een eitje gaat er altijd wel in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nasi Goreng met een spiegeleitje en een banaantje.
Nasiquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nasi Goreng met een spiegeleitje en een banaantje.
Mwah, op je 15e moet je juist niet volop op je PC leven. Maar tegenwoordig is alles anders ofcoursequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leef toch al bijna 15 jaar. Toch leef ik vol op.
Nu jij weer.
Erbij, niet erin. Lekker ook met satesaus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker man. Al ben ik geen fan van banaan in m'n nasi. Maar een eitje gaat er altijd wel in.
Hé, Ik leef op mijn eigen manier, iedereen heeft zo zijn andere definitie van leven. Ik zit gewoon iedere dag met koffie FM te spelen en te fokken, ik ben er gelukkig mee. En als je er gelukkig mee bent, moet je het houden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, op je 15e moet je juist niet volop op je PC leven. Maar tegenwoordig is alles anders ofcourse
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Erbij, niet erin. Lekker ook met satesaus.
Klopt, je moet ook mijn laatste gedeelte DIKDRUKKENquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, Ik leef op mijn eigen manier, iedereen heeft zo zijn andere definitie van leven. Ik zit gewoon iedere dag met koffie FM te spelen en te fokken, ik ben er gelukkig mee. En als je er gelukkig mee bent, moet je het houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |