Brands ben jij dat? En probeer je via FOK te weten hoe het werk moet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Waar moet een hoofd jeugdopleidingen eigenlijk allemaal aan voldoen?
Brands, die flikker ga ik ook ontslaan.. Ondanks ik lagere status hebquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands ben jij dat? En probeer je via FOK te weten hoe het werk moet?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brands, die flikker ga ik ook ontslaan.. Ondanks ik lagere status heb
Dat kan niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor heel de dag he. Wil ff de docu van m'n boi HMF zien natuurlijk.
Brands is geen hoofd opleidingen appelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands ben jij dat? En probeer je via FOK te weten hoe het werk moet?
ik kijk zelf wel naar jeugd joh.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus, jij koopt zeker alleen maar![]()
Niet aan jeugd denken
Ik wilde hem gewoon beledigen en zag nu een kans. Laat me.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Brands is geen hoofd opleidingen appel
Geen idee, wordt jij ook zo gek van dat Sport1 om de minuut NBA league pass reclame toont?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer komt Derrick Rose terug? Mis hem echt.
Prachtig speler he. Hij komt ook van Barcelona.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Die Rubio is de Xavi van het basketball
Geilquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Twitter nieuwe PSV uit shirt (jubileum editie):
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
FM post over PSV zijn toch wat leuker dan over teams van Ajacied422. Hoe zou dat komen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Doublepain het volgende:
16 miljoen voor Toivonen
Fuck Brands
Realistischquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FM post over PSV zijn toch wat leuker dan over teams van Ajacied422. Hoe zou dat komen?
Geen 3e ster?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
Volgens Twitter nieuwe PSV uit shirt (jubileum editie):
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |